Trump en de Russen

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

27 jul 2019, 08:10

Zeer geslaagde joke en goed gevonden van die studenten. En Trump niet op de hoogte ? 😂😂😂 Dien gast is altijd te vinden voor een goede joke met nu een verwijzing naar die zogezegde ‘Russische inmenging’.😂 Onze poco-media moet er natuurlijk weer iets anders bij zoeken(*) blijkbaar niet goed beseffend dat ze hun eigen hier weer onsterfelijk belachelijk maken in een poging Trump te bashen daar waar Trump hier zijn (figuurlijk) bloot gat laat zien aan de democraten en poco-media zoals de VRT en anderen. En zeker nu onze vriend Mueller, en onrechtstreeks dus ook onze poco-media, in zijn blootje gezet werd tijdens de hoorzitting in het congres.
(*) Erger nog: bij nader inzien leek de geprojecteerde adelaar verdacht veel op het officiële zegel van de Russische Federatie met twee koppen en meer gekromde vleugels.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

27 jul 2019, 14:04

Lees jij die artikels wel, Dicksy? Zelfs in Het Laatste Nieuws is duidelijk en met voorbeelden de dubbele adelaar besproken.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

27 jul 2019, 15:00

Lees jij die artikels wel, Dicksy? Zelfs in Het Laatste Nieuws is duidelijk en met voorbeelden de dubbele adelaar besproken.
Lees jij wel wat ik schrijf E.T of wat er in het artikel staat. 🤔
Dat die golfclubs er staan zie ik ook. Dat de poco-VRT schrijft: “”bij nader inzien leek de geprojecteerde adelaar verdacht veel op het officiële zegel van de Russische Federatie met twee koppen en meer gekromde vleugels” lees ik ook.
Wat versta je nu niet aan de woordjes ....’leek’ en ‘verdacht veel op’ .....? Is het nu de adelaar van de Russische Federatie of niet. Dus wat is het probleem eigenlijk voor onze poco’s? Leg mij eens uit wat ik niet zie wat er volgens de poco-media wel is of wat ik wel zie wat er, volgens u of de poco-media, niet is.🤔
Ik zie een goede joke uitgehaald door een student verwijzend naar die faliekante hoorzitting van Mueller. Wat ziet u?

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

27 jul 2019, 20:17

Neen Dicksy het is niet de dubbele adelaar van de russen, hij leek er wel verdacht veel op. Die achtergrond dia is duidelijk ontworpen om de president zelf voor schut te zetten. Dat hij ervan wist en mee kon lachen betwijfel ik. Lachen met de Amerikaanse vlag en bijhorende symbolen is voor de meeste een ernstige zaak. Waar ik daarstraks op reageerde was op de indruk die u gaf dat de media er niks over geschreven hadden.

Waar jullie hierin een joke over die Mueller zien is mij een raadsel, maar dat zal dan wel aan mij liggen, ben vaak nogal traag van begrip.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

27 jul 2019, 20:23

Die achtergrond dia is duidelijk ontworpen om de president zelf voor schut te zetten. Dat hij ervan wist en mee kon lachen betwijfel ik.
Hierin kan ik u gelijk geven en is het ontslag van diegene die het projecteerde terecht. Ik stel wel vast dat ik geen Twitterbericht gelezen heb over deze 'affaire' van Trump zelf op Twitter.