Antwerp Pride

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 aug 2019, 13:16

Fazal schreef:
13 aug 2019, 12:52
Het gaat hier trouwens over de Antwerp Pride! NIET over u, en NIET over mij!
En raas nu maar verder, maar blijf bij het onderwerp en laat mij met rust!
Iedereen mag hier schrijven wat en hoe hij/zij over die pride denkt!
Dàt, is onderwerp! NIET jij en ik!
Jij bent diegenen die begonnen bent met de Pride te veroordelen, al de rest is er een gevolg van.

Wij dragen hier thuis beiden de broek dus van dominantie zeker geen sprake, dat zal bij jou het geval zijn. Trouwens mijn man is hier aan't gieren met heel je betoog.

En als jij mag schrijven hoe je wilt over die pride dan mag je verwachten dat sommigen zich geroepen voelen daarop te reageren 'hoe' hij of zij het wilt. Niet iedereen durft dat natuurlijk.

Het feit is dat je hier al jaren tekeer gaat tegen holebi's in verschillende topics, da's geen geheim dat ik naar boven breng.

En nogmaals 't is niet omdat jij iets abnormaals vindt dat wij dat maar moeten aanvaarden. Velen onder ons vinden dat dus wel normaal. Met andere woorden hier beken je alweer dat je je kleinzonen abnormaal vindt. Mooi is dat. 'k Zou me schamen. Wat god schiep, is NORMAAL. Als er nu iets is dat ik van heel het katholieke geloof begrijp is het dat wel.

Wij gaan donderdag naar een B&B uitgebaat door gays awel wij gaan ons daar zeker thuis voelen en die mensen niet afrekenen op het feit dat ze gay zijn.

Aelbrecht
Lid geworden op: 02 mei 2019, 16:45

13 aug 2019, 13:24

Fazal schreef:
13 aug 2019, 12:34
Ja, dat jij de dominantie in persoon bent thuis, dat hoef je mij niet te vertellen.
Uw man geeft u gewoon gelijk om de lieve rust te bewaren, want anders zou het zijnen besten dag niet zijn.
En ik heb nooit 'haatberichten' over holibi's verspreid! Dat is weer een persoonlijke aanval vol leugens van uw kant!
Ik vind het gewoon niet normaal, omdat het niet normaal is!
Het wordt stilaan duidelijk dat het beest in u, ook in het verkeerde lichaam zit!
Trek het u niet aan Fazal. Zelf ken ik zes mannen die homo zijn. Die zeggen mij dat ze nooit naar zo'n pride zouden gaan. Ze vinden het zelfs walhelijk (eigen woorden van die mannen). En je hebt gelijk: een carnavalstoet kan je totaal niet vergelijken met die andere opkomst. Niets van aantrekken. Laat ze allemaal maar razen.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

13 aug 2019, 13:46

Prima Vera schreef:
13 aug 2019, 12:12
Jij blijkt alleszins niet zo preuts te zijn. Ga je soms ook in uw halve blootje naar de supermarkt?
Want jij bent toch ook lesbisch mag ik veronderstellen!?
Dan mag ik ook veronderstellen dat je het woord 'lesbo' geen scheldwoord vindt!
Maar je komt er wel op een eigenaardige, en op een heel agressieve manier, voor uit de kast

Ik ben niet preuts en hoef daarom niet in mijn blootje naar de supermarkt. Ook hier in herken je jouw perverse geest. Lesbisch ben ik ook niet vraag dat maar eens aan mijn echtgenoot! Hij zal je vlug genoeg van het tegendeel overtuigen.

Waarom ik zo agressief naar jou toe ben? Heel simpel : jij bent gewoon een homohater en dat heb je jaren geleden hier al tentoon gesteld. Als God geen homo's of lesbiennes had gewild had hij ze ook niet geschapen, zo simpel is dat!

Waarom zou ik lesbo een scheldwoord vinden? Omdat dat in jouw bekrompen brein zo zit? Neen dank u! Je weet toch wel dat de grootste homohaters over het algemeen zelf latente homo's zijn die het niet willen geweten hebben?

Ik heb echt medelijden met je kleinkinderen. Ik hoop dat ze jouw betoog hier nooit lezen want die jongens worden gekwetst tot in het diepste van hun zijn. Hadden het je eigen jongens geweest, je had ze gegarandeerd buiten gegooid.

En jawel in de Carnavalstoet van Aalst vind je dezelfde thema's terug als in de gay parade. Ook daar lopen de drag queens mee in de stoet. Maar zo lang je het woord gay niet hoort of leest is het al goed voor jou. Ingeval je het wel ergens ziet staan werkt dat voor jou zoals een rode lap voor een stier.
Vermits gij hier deelneemt aan seniorennet ,raad ik U aan om niet meer in Eva kostuum te gaan rondlopen in een supermarkt. Ik denk dat de uitbater van de supermarkt liever een fris jong veulen ziet rondlopen tussen zijn rekken, eerder dan ........(aan te vullen volgens de fantasie van de lezer).
Eveneens valt te noteren dat naturisme enkel toegelaten is in afgebakende ruimtes, goedgekeurd door de wetgever. Sommige mensen zijn ondertussen overtuigd dat wij ver een dieptepunt hebben bereikt in het zedenverval. Ik lees in de Krant dat op de stranden de hangborsten van de laatste jaren opnieuw worden opgevangen door aangepast zak en steun materiaal en dat er opnieuw regels opgesteld worden, waar de strandkleding dient vervangen te worden door aangepaste stadskledij. ( niet alleen bij de versleten Lippens, maar zelfs regio's in Frankrijk en Italië volgen
Over God die de homo's en lesbiennes zou gewild hebben? Het blijft een open vraag, waarop wij als nederige mensen zeker geen antwoord kunnen geven. Misschien is God wel niet zo volmaakt als wij denken, en heeft hij links en rechts ook wel een steek laten vallen. Het hoogste doel van planten, dieren en mensen is de voortplanting voor de instandhouding van de soort. Wat is nu het doel van de holebi gemeenschap??
Wat betreft de kleinkinderen van Fazal; Een Gay parade is een verwerpelijke show van strand janetten die zich ongepast willen laten opmerken en inderdaad een kaakslag voor alle man/man of vrouw/vrouw koppels die harmonieus willen leven.Het feit dat ze in Aalst de janetten show te pas en te onpas opvoeren, is nog geen reden tot algemene aanvaarding van het fenomeen. De Carnavalisten van Aalst vallen van de ene zuip coma in de andere en beseffen nauwelijks hetgeen in de wereld aan het veranderen is.
Laatst gewijzigd door De kannibaal op 13 aug 2019, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Fazal

13 aug 2019, 13:47

Ik schreef:
12 aug 2019, 17:46
Politie en leugenpers liegen over opkomst

In Antwerpen werd zopas de homo-optocht 'Antwerp Pride' gehouden. Het toppunt van de decadentie van een beschaving was weer in alle smakeloosheid present: halfnaakte oversekste clowns, figuren in lederen hondenpakken, travestieten, promotoren van de transgender-hype, ontkenners van de biologische realiteit dat er slechts 2 geslachten bestaan... Dat alles enthousiast toegejuicht door de politieke 'elite' van […]

https://reactnieuws.net/2019/08/11/homo ... r-opkomst/

En ik, denk hier hetzelfde over!
Dat was de opening van dit onderwerp, en het bericht zelf werd uit 'reactnieuws' gekopieerd..
En ik ben het ermee eens dat politie en leugenpers liegen over de opkomst.
Dat heeft dus niets met haat tegenover homo's en lesbiennes te maken.

Maar verder is het niet omdat het vandaag overal wordt aanvaard, dat het normaal is te noemen.
Ze kunnen er misschien niets aan doen, maar hun gedrag in de pride is onaanvaardbaar.
En het is waar dat het ons tegenwoordig wordt opgedrongen en ons letterlijk door de strot wordt geduwd.
Laatst gewijzigd door Fazal op 13 aug 2019, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 aug 2019, 14:08

Prima Vera schreef:
13 aug 2019, 12:12
Als God geen homo's of lesbiennes had gewild had hij ze ook niet geschapen, zo simpel is dat!
Is dat jouw visie? Gewoon verder doorredeneren:

"Als God geen pedofielen had gewild, had hij ze ook niet geschapen, zo simpel is dat!"

8O Hmmm …. , dat weet ik toch zo zeker niet.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Fazal

13 aug 2019, 14:35

Ja, en als god lesbiennes ballen had gegeven, het waren allemaal homo's geweest.
En als de ouders van Prima Vera, haar Marleentje hadden genoemd, het was een broaf maske geweest. :wink:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 aug 2019, 15:07

Wil. schreef:
13 aug 2019, 14:08
Prima Vera schreef:
13 aug 2019, 12:12
Als God geen homo's of lesbiennes had gewild had hij ze ook niet geschapen, zo simpel is dat!
Is dat jouw visie? Gewoon verder doorredeneren:

"Als God geen pedofielen had gewild, had hij ze ook niet geschapen, zo simpel is dat!"

8O Hmmm …. , dat weet ik toch zo zeker niet.
Holebis worden zo geboren, pedofielen volgens mij nog altijd niet! Moordenaars worden ook niet als moordenaars geboren.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 aug 2019, 15:09

Fazal ben jij nu echt achterlijk aan't worden met dat naaktgedoe? Waar haal je het in godsnaam allemaal uit! Ik denk dat jij echt te veel zit te fantaseren jongen! Dat je nu al overschakelt naar naaktstrand? Dus daar ben jij ook al gaan kijken om te weten wat daar allemaal zit en om het af te keuren? Masochist?
Fazal

13 aug 2019, 15:21

Naaktstrand??? 8O
Waar heb jij het over meiske???
Waar ga jij het blijven uithalen zeg!???
Nachtmerrie gehad tijdens uw middagdutje?
Laatst gewijzigd door Fazal op 13 aug 2019, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 aug 2019, 15:27

Prima Vera schreef:
13 aug 2019, 15:07
Wil. schreef:
13 aug 2019, 14:08
Prima Vera schreef:
13 aug 2019, 12:12
Als God geen homo's of lesbiennes had gewild had hij ze ook niet geschapen, zo simpel is dat!
Is dat jouw visie? Gewoon verder doorredeneren:

"Als God geen pedofielen had gewild, had hij ze ook niet geschapen, zo simpel is dat!"

8O Hmmm …. , dat weet ik toch zo zeker niet.
Holebis worden zo geboren, pedofielen volgens mij nog altijd niet! Moordenaars worden ook niet als moordenaars geboren.
Dat zie je verkeerd. De literatuur is daar duidelijk over: het is een drang die bij sommige mensen aanwezig is waar ze zelf geen zeg in hebben gehad. Net zo min als homo's of hetero's daar een zeg in hebben gehad.

Ik geef slechts een paar links daarover:

→→ Wetenschappers dachten vroeger dat pedofilie een psychologische aandoening is die het gevolg is van oude trauma’s. Nu beschouwen de meeste experts het als een diepgewortelde seksuele voorkeur die men niet kan veranderen. Dat schrijft Alan Zarembo op de website van de Los Angeles Times. bron

→→ In zijn studie ’Wij zijn ons brein’ zet neurobioloog Dick Swaab uiteen dat de oorzaak van de fascinatie voor kinderen bij pedofielen gezocht moet worden in de hersenontwikkeling in de baarmoeder en de vroege ontwikkeling na de geboorte. Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Fazal

13 aug 2019, 15:29

Wil. schreef:
13 aug 2019, 15:27
Dat zie je verkeerd.
Niet moeilijk, ze ziet àlles verkeerd! Zij 'is', gewoon verkeerd!
Waar heb ik het bvb gehad over naaktstranden??? 8O

Iedereen weet hier dat ik het daar nooit heb over gehad!
Heb je nog dergelijke leugens achter de hand PV?
Komaan, raas er maar op los, onnozel wijf.

Je gaat tekeer als een razende. Wat heeft er u zo gefrustreerd?
Vraag maar aan uw man om een plaatsje te reserveren in een krankzinnigen-gesticht!
Want ik begin stilaan een beetje kwaad te worden door uw leugenachtige uitspraken.

Als dàt uw bedoeling was, dan ben je met vlag en wimpel geslaagd!

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

13 aug 2019, 15:47

Bemoei u liever met uw eigen zaken en laat mij godverdomme met rust! Vervloekt wijf!
Komaan, raas er maar op los, onnozel wijf.
Als er hier iemand aan 't razen is ben jij het wel "Fazal"
Fazal

13 aug 2019, 15:54

Hou jij je er maar van tussen ET, je weet duidelijk ook niet waar het over gaat!
Ik heb dat wijf niets misdaan, en toch is ze een regelrechte persoonlijke oorlog tegen mij gestart!
Dus nogmaals, begin jij nu ook maar niet! Het is hier al erg genoeg.

En jij bent al bezig met 2 citaten van mij bij- en door elkaar te plaatsen, hetgeen ook al niet zo eerlijk is.
Volgens mij ben jij dus ook maar een vals wijf! Ook al zou je een man zijn, je doet hierboven toch als een vals wijf!
Ook jij valt mij liever aan, ipv op het onderwerp te reageren.
Als je daar geen mening over hebt, laat het dan aan anderen over.
Dat zou tenminste van enig verstand getuigen.


In het topic "waarom is god een man"
E.T. schreef:
12 aug 2019, 18:06
Heb voorgaande toch nog eens gelezen
Je zou dat beter hier ook eens doen!

Heb je al eens gelezen wat ze allemaal tegen Dejules durft te schrijven? Niet dat Dejules zoveel beter is, maar
'hij' is een leugenaar. Maar zij ... is dat niet. En toch uit ze niets anders dan leugenachtige beschuldigingen aan anderen hun adres.
Fazal

13 aug 2019, 17:14

Horus1 schreef:
13 aug 2019, 13:10
oei, oei op je teentjes getrapt zeker ? Waarom zou zo'n Pride niet mogen? Ieder zijn goesting. Mij stoort die optocht niet, mooi om zien en 't is eens wat anders dan een hoop zatte mensen, die alles volkotsen op festivals of op bv de Gentse Feesten. Hard Core festivals mag dat? Jazz Bilzen?
Ben jij hier weer om enkel in korte woorden mensen hun mening te bekritiseren?
Heb ik soms gezegd dat zo'n pride niet zou mogen? NEEN! Dat heb ik NIET gezegd!
Maar ik zeg 'nu' wel dat zulk gedrag, in eender welke pride, niet zou mogen worden getolereerd!
Mensen zouden wat meer zelfrespect moeten tonen, en als wij respect moeten opbrengen voor hen, dan moeten zij dan maar respect opbrengen voor ons!

En idd, ieder zijn mening (ook) hierover, en met respect, als het even kan natuurlijk, iets waar ik ten zeerste begin aan te twijfelen.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

13 aug 2019, 17:27

Let een beetje op je taal Fazal in mijn wereld is wijf wel een scheldwoord.

Kleine kinderen roepen ook naar elkaar: "al wat je zegt, ben je zelf".
Er is meer dan voldoende literatuur over de afkeer tegenover homosexualiteit en homohaat.

Wat de "Pride" betreft … er gebeuren echt wel veel ergere dingen in de wereld als 3 mannen in een zwembroek

PS Dejules is groot genoeg om zichzelf te verdedigen (moest dat al nodig zijn) :lol: