Antwerp Pride

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 aug 2019, 10:23

PrimaVera, stel je even voor dat er een 'hetero-Pride' zou worden georganiseerd, waar de mensen zich op gelijkaardige manier presenteren aan de kijkers. Zou je dat dan een teken van menselijke vooruitgang vinden? Zou je je (volwassen) kinderen aanmoedigen om daaraan mee te doen? Zou je jonge kinderen aanmoedigen om ernaar te gaan kijken?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

13 aug 2019, 10:41

Jongens (en meisjes) hoe is 't toch mogelijk één foto (uit Londen) met drie mannen in hun zwembroek …
Wat denken jullie dat er op de festivals gebeurt?
Misschien dat het op een Chirokamp nog iets deftiger is, maar ik steek er mijn hand niet voor in 't vuur 8)
We worden oud … Och ja 't is hier dan ook seniorennet
:lol: :lol: :lol:
Fazal

13 aug 2019, 10:46

Prima Vera schreef:
13 aug 2019, 10:10
Fazal schreef:Mijn twee kleinzonen zijn ook homo, maar zij doen niet mee aan dat soort parades, ze zijn er radicaal tegen omdat zij ook vinden dat het alle andere holibi's eveneens in een kwaad daglicht stelt..
Dan zijn die al even bekrompen als jij.
U hebt geen reden om naar mij met modder te gooien, maar toch bedankt!
Ik had van u trouwens niets anders verwacht!
Prima Vera schreef:
13 aug 2019, 10:10
Als Carnaval Aalst mag, moet dit ook kunnen. is juist hetzelfde hoor.
Niet te vergelijken met elkaar! Maar voor u dus blijkbaar wel.
Prima Vera schreef:
13 aug 2019, 10:10
En waarom zouden 2 homo's geen kinderen mogen hebben? Heb jij al gehoord dat de vaders of lesbische moeders hun kinderen vermoorden? Nee, want dat gebeurt niet. Zij voeden hun kinderen deftig op. Het zijn de hetero's die hun eigen kinderen uitmoorden alsof het beesten zijn. En moorden ze ze niet uit dan mishandelen ze hen op de meest afschuwelijke manier. Lesbische of homo's nemen tenslotte kinderen omdat ze graag willen niet omdat dat van hen verwacht wordt.
Heb ik soms ergens geschreven dat dat niet zou mogen ...??? Neen!
En al de rest is gezever van jewelste!
Prima Vera schreef:
13 aug 2019, 10:10
En zelf ga ik ook niet naar die Gay Parade, te druk voor mij. Een carnavalstoet is aan mij ook niet besteed.

Tenslotte is het maar één keertje op een jaar dat die uit den bol gaan en wel laat die gewoon doen, ze maken pret, ze doen niemand kwaad en het zijn juist de preutse gevallen gelijk jij en je kleinzonen die de homogemeenschap meer kwaad doen dan goed. Het zijn jullie die een gevaar vormen voor die gemeenschap en je 2 kleinzonen voor zichzelf. Of durven ze zich nog altijd niet volledig geven omdat ze weten dat jij daar zo fel tegen bent en hen beschouwd als minderwaardig?
Jij blijkt alleszins niet zo preuts te zijn. Ga je soms ook in uw halve blootje naar de supermarkt?
Want jij bent toch ook lesbisch mag ik veronderstellen!?
Dan mag ik ook veronderstellen dat je het woord 'lesbo' geen scheldwoord vindt!
Maar je komt er wel op een eigenaardige, en op een heel agressieve manier, voor uit de kast. 8O
Laatst gewijzigd door Fazal op 13 aug 2019, 10:54, 3 keer totaal gewijzigd.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

13 aug 2019, 10:49

LESBO & HOMO zijn GEEN scheldwoorden

Mensen (?) die dat roepen om te kwetsen / te schelden zijn het meestal zelf 8O 8O 8O
Fazal

13 aug 2019, 11:04

Nee, maar iemand 'bekrompen' noemen is dat wel!
Meer nog, dat is zonder gegronde redenen een persoonlijke aanval lanceren !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 aug 2019, 11:04

E.T. schreef:
13 aug 2019, 10:49
LESBO & HOMO zijn GEEN scheldwoorden

Mensen (?) die dat roepen om te kwetsen / te schelden zijn het meestal zelf 8O 8O 8O
Homo!
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Fazal

13 aug 2019, 11:07

E.T. schreef:
13 aug 2019, 10:49
LESBO & HOMO zijn GEEN scheldwoorden

Mensen (?) die dat roepen om te kwetsen / te schelden zijn het meestal zelf 8O 8O 8O
Doe nu ook niet onnozel he E.T.!
Kleine kinderen roepen ook naar elkaar: "al wat je zegt, ben je zelf".
Je bent volwassen, of je bent het (nog altijd) niet! :roll:

En nee, lesbo of homo zijn idd geen scheldwoorden (meer)! Tenzij je het tegen iemand zegt die het niet is!
Tegen een dokter in de geneeskunde zeg je ook niet dat hij een loodgieter is.
En een loodgieter is nochtans ook geen scheldwoord. Integendeel het is eveneens een respectabel beroep.
Laatst gewijzigd door Fazal op 13 aug 2019, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 aug 2019, 12:12

Jij blijkt alleszins niet zo preuts te zijn. Ga je soms ook in uw halve blootje naar de supermarkt?
Want jij bent toch ook lesbisch mag ik veronderstellen!?
Dan mag ik ook veronderstellen dat je het woord 'lesbo' geen scheldwoord vindt!
Maar je komt er wel op een eigenaardige, en op een heel agressieve manier, voor uit de kast

Ik ben niet preuts en hoef daarom niet in mijn blootje naar de supermarkt. Ook hier in herken je jouw perverse geest. Lesbisch ben ik ook niet vraag dat maar eens aan mijn echtgenoot! Hij zal je vlug genoeg van het tegendeel overtuigen.

Waarom ik zo agressief naar jou toe ben? Heel simpel : jij bent gewoon een homohater en dat heb je jaren geleden hier al tentoon gesteld. Als God geen homo's of lesbiennes had gewild had hij ze ook niet geschapen, zo simpel is dat!

Waarom zou ik lesbo een scheldwoord vinden? Omdat dat in jouw bekrompen brein zo zit? Neen dank u! Je weet toch wel dat de grootste homohaters over het algemeen zelf latente homo's zijn die het niet willen geweten hebben?

Ik heb echt medelijden met je kleinkinderen. Ik hoop dat ze jouw betoog hier nooit lezen want die jongens worden gekwetst tot in het diepste van hun zijn. Hadden het je eigen jongens geweest, je had ze gegarandeerd buiten gegooid.

En jawel in de Carnavalstoet van Aalst vind je dezelfde thema's terug als in de gay parade. Ook daar lopen de drag queens mee in de stoet. Maar zo lang je het woord gay niet hoort of leest is het al goed voor jou. Ingeval je het wel ergens ziet staan werkt dat voor jou zoals een rode lap voor een stier.
Fazal

13 aug 2019, 12:26

Ik heb eerder medelijden met uw man, en met degenen die met u hun leven delen.
U hebt een persoonlijke aanval gelanceerd, en dat neem ik niet!
Ik ben helemaal niet bekrompen, en al zeker niet zo pervers als jij!
Ik ben ook geen homohater! U scheldt 'mij' dus uit voor wat ik niet ben!
Het is niet omdat ik holibi zijn niet zo normaal vind als jij, dat ik hen daarom haat en veroordeel!
Ik, heb u niets misdaan, en toch haat jij mij, en veroordeel jij mij zonder mij te kennen.
U hebt geen enkele reden om zo tegen mij te keer te gaan! :evil:

En verder vraag ik mij af waarom mijn kleinzonen mijn betoog niet zouden mogen lezen.
Bemoei u liever met uw eigen zaken en laat mij godverdomme met rust! Vervloekt wijf! :twisted:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 aug 2019, 12:31

Fazal schreef:
13 aug 2019, 12:26
Ik heb eerder medelijden met uw man, en met degenen die met u hun leven delen.
U hebt een persoonlijke aanval gelanceerd, en dat neem ik niet!
Ik ben helemaal niet bekrompen, en al zeker niet zo pervers als jij!
Ik ben ook geen homohater! U scheldt 'mij' dus uit voor wat ik niet ben!
Het is niet omdat ik holibi zijn niet zo normaal vind als jij, dat ik hen daarom haat en veroordeel!
Ik, heb u niets misdaan, en toch haat jij mij, en veroordeel jij mij zonder mij te kennen.
U hebt geen enkele reden om zo tegen mij te keer te gaan! :evil:

En verder vraag ik mij af waarom mijn kleinzonen mijn betoog niet zouden mogen lezen.
Bemoei u liever met uw eigen zaken en laat mij met rust! :twisted:
Je hebt nooit iets anders gedaan dan je laatdunkend en haatvol uitgelaten over homo's en lesbiennes, zelfs hier in dit artikel. Zoals gezegd het druipt er van af! En wees gerust mijn man leest hier ook én die geeft mij ten volle gelijk. En waarom zou je medelijden moeten hebben met mijn man? Die is perfect gelukkig hoor, in tegenstelling tot jij.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 aug 2019, 12:33

Trouwens op het moment dat jij haatberichten begint te verspreiden vind ik wel dat ik mag reageren. Als je geen reactie wil of enkel ja knikkers die het met jou eens zijn, beter dat meteen te vermelden. Geen garantie natuurlijk dat je toch geen reactie gaat krijgen.

Actie vraagt reactie. Normale gang van zaken. Net zo normaal als homo's en lesbiennes.
Fazal

13 aug 2019, 12:34

Ja, dat jij de dominantie in persoon bent thuis, dat hoef je mij niet te vertellen.
Uw man geeft u gewoon gelijk om de lieve rust te bewaren, want anders zou het zijnen besten dag niet zijn.
En ik heb nooit 'haatberichten' over holibi's verspreid! Dat is weer een persoonlijke aanval vol leugens van uw kant!
Ik vind het gewoon niet normaal, omdat het niet normaal is!
Het wordt stilaan duidelijk dat het beest in u, ook in het verkeerde lichaam zit!
Fazal

13 aug 2019, 12:46

Het gaat niet op iemand met leugens en verwijten te bestoken omdat jij een andere mening hebt!
Daar ga je uw gelijk zeker niet mee halen! Dat is typisch voor valse smerige wijven!
En dat laatste heb jij hier nu al meer dan voldoende bewezen.
Fazal

13 aug 2019, 12:52

Het gaat hier trouwens over de Antwerp Pride! NIET over u, en NIET over mij!
En raas nu maar verder, maar blijf bij het onderwerp en laat mij met rust!
Iedereen mag hier schrijven wat en hoe hij/zij over die pride denkt!
Dàt, is onderwerp! NIET jij en ik!

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

13 aug 2019, 13:10

oei, oei op je teentjes getrapt zeker ? Waarom zou zo'n Pride niet mogen? Ieder zijn goesting. Mij stoort die optocht niet, mooi om zien en 't is eens wat anders dan een hoop zatte mensen, die alles volkotsen op festivals of op bv de Gentse Feesten. Hard Core festivals mag dat? Jazz Bilzen?