Erkenning vluchteling kwijt

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

21 aug 2019, 16:16

Mensen schijnen het toch nog altijd te tolereren aangezien ze nog altijd op Groen, Spa, Ovld en CD&V stemmen. Deze partijen zijn de voorstanders om migranten te blijven binnen halen. Wat wil je dan?

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

21 aug 2019, 19:56

MaLoReg schreef:
21 aug 2019, 15:53
Mss eens reageren op wat Ice schrijft wanr 't onderwerp was niet Maggie De Block.
De regelgeving en toepassing van de wet rond de vluchtelingen is wel degelijk te regelen door ons Maggie . . .
Ice

22 aug 2019, 01:43

Het gaat erom dat weer de INDRUK wordt gewekt dat de politiek erkende vluchtelingen die wetten overtreden, oa door op vakantie te gaan in hun onveilige land waar ze wegens OORLOG zijn gaan vluchten, willen straffen door hun erkenning in te trekken maar dan tóch reikt de politiek zelf de mogelijkheden aan om hun uitzetting te saboteren (in beroep gaan/familiesituatie=>eerder besproken: bedróg) zodat ze kunnen BLIJVEN.

Wie zijn vreemdelingenstatus kwijtspeelt is dan toch ILLEGAAL in ons land of niet?
En dat is een overtreding van de wet en hoort uitgewezen te worden? :roll:
En dan is er nog geen sprake van veroordeelde verkrachters/criminelen/véélplegers/recidivisten die allen óók de wet, zelfs herhaaldelijk, overtreden en óók mogen blijven, ondanks het reële gevaar voor de veiligheid van de bevolking en de maatschappij.

Dan kan er maar één conclusie getrokken worden: politieke onwil van wetgevers, het weigeren om criminelen/potentiële terroristen te verwijderen waardoor het risico op aanvallen, aanrandingen, verkrachtingen, moorden en aanslagen in de toekomst zonder twijfel nóg zal toenemen.

Elk misdrijf, elke criminaliteit begaan door recidivisten - de intussen óverbekende "reeds bekenden bij politie en justitie" - is toe te schrijven aan de politieke onwil, misdadig plichtsverzuim vd overheid om de veiligheid vd bevolking te garanderen door straffeloosheid van vreemd tuig.

En of dat nu de bevoegdheid was/is van francken, de block of voor mijn part donald duck, het zijn, samen met de domme, linkse en groene voorstanders van immigratie, álle regeringspartijen die als wétgever de macht hebben om criminele vluchtelingen/migranten permanent te verwijderen voor ons aller veiligheid en leefbaarheid van onze maatschappij en zwaar in gebreke blijven als overheid. :x

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

22 aug 2019, 10:52

álle regeringspartijen die als wetgever de macht hadden om criminele vluchtelingen/migranten permanent te verwijderen voor ons aller veiligheid en leefbaarheid van onze maatschappij en zwaar in gebreke bleven als overheid.
Inderdaad … NVA+MR+CD&V+OpenVLD 8)
Waarom deden ze niks :?:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

22 aug 2019, 12:14

E.T. schreef:
22 aug 2019, 10:52
álle regeringspartijen die als wetgever de macht hadden om criminele vluchtelingen/migranten permanent te verwijderen voor ons aller veiligheid en leefbaarheid van onze maatschappij en zwaar in gebreke bleven als overheid.
Inderdaad … NVA+MR+CD&V+OpenVLD 8)
Waarom deden ze niks :?:
Nva heeft genoeg proberen te doen maar werden telkens geboycot door de andere overblijvende partijen.
Ice

22 aug 2019, 14:03

Prima Vera schreef:
22 aug 2019, 12:14
E.T. schreef:
22 aug 2019, 10:52
álle regeringspartijen die als wetgever de macht hadden om criminele vluchtelingen/migranten permanent te verwijderen voor ons aller veiligheid en leefbaarheid van onze maatschappij en zwaar in gebreke bleven als overheid.
Inderdaad … NVA+MR+CD&V+OpenVLD 8)
Waarom deden ze niks :?:
Nva heeft genoeg proberen te doen maar werden telkens geboycot door de andere overblijvende partijen.
Nva wekt de SCHIJN dat ze 'iets' willen doen terwijl ze achterbaks hun eigen voorstellen saboteren en dat zelf nog verkondigen achteraf ook nog en dan wijzen naar de andere partijen om de schuld op af te schuiven.
Nog smeriger en hypocrieter dan alle tradio's en linksen bij elkaar en dat merken we vooral aan hun wanbeleid en onze slinkende welvaart, dágelijkse aanslagen op onze portemonnee en vrijheden door absurde regelneverij en legale diefstal.

Nota dictator nva:
Vlaanderen moet verbazen. Vlaanderen moet stralen. Vlaanderen moet inspireren.
Vlaanderen moet ten dienste staan van de Vlamingen.
Vlaanderen moet het bestuursniveau zijn dat het dagelijkse leven van de Vlaming beter, leefbaarder en aangenamer maakt.
Vlaanderen mag geen regelneef zijn die het leven van de Vlamingen tot in de puntjes wil reguleren.
Intussen verzint nva nog meer regeltjes, boetes en rooftochten op de 'Vlaming' en DOET nét het tegenovergestelde van zijn nota.... :evil: ...maar geen nood, het is 'maar' een informateursnota en de invulling laat ie over aan de andere partijen om zo de zwarte piet te kunnen doorschuiven terwijl híj het vuur aan de lont stak. :evil:
Dat omhooggevallen ventje beschouwt ons als idioten die zijn walgelijke spelletjes niet doorzien....en sommigen blijken dan ook echt nog blinde idioten te zijn, die vinden dat nva het goed meent met de Vlaming terwijl ze arm gepluimd worden.... :roll:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 aug 2019, 14:08

Ice schreef:dat merken we vooral aan hun wanbeleid en onze slinkende welvaart
Hoe meet jij die welvaart? Of bedoel je dat je je natte vinger in de lucht hebt gestoken? Praat voor de vaak, ice! Feiten wil ik zien en geen opsomming van wat jij in een straal van 100 meter rond je woning hebt gezien.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

22 aug 2019, 14:44

Afbeelding

Geen Crisis
--------------------
Geen vluchtelingencrisis, maar toch tenten als ‘noodoplossing’
De instroom van vluchtelingen is de laatste tijd heel lichtjes gestegen - niets abnormaals. En toch botst het opvangnetwerk op zijn limieten. ‘De uitstroom stropt’, door personeelstekort.

https://www.standaard.be/plus/20190821/ ... ptimized/3
Ice

22 aug 2019, 15:01

Wil. schreef:
22 aug 2019, 14:08
Ice schreef:dat merken we vooral aan hun wanbeleid en onze slinkende welvaart
Hoe meet jij die welvaart? Of bedoel je dat je je natte vinger in de lucht hebt gestoken? Praat voor de vaak, ice! Feiten wil ik zien en geen opsomming van wat jij in een straal van 100 meter rond je woning hebt gezien.
Gaan we weer zeuren over wat reeds lang en breed váststaat: dat voor de bevolking koopkracht en financiële draagkracht is áchteruit gegaan?! Dat de armoede STIJGT??
Me dunkt dat dit reeds tot in den treure werd besproken, als je bewijzen wil, ga dan maar googlen of zoek de desbetreffende discussies op het forum maar op.
Bovendien is die ouwe koe vollédig NAAST de KWESTIE waar het hier over gaat? :roll:

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

22 aug 2019, 15:37

Ice
Bovendien is die ouwe koe vollédig NAAST de KWESTIE waar het hier over gaat? :roll:

Topic(Erkenning vluchteling kwijt)
8O 8O 8O
Ice

23 aug 2019, 02:18

gast43 schreef:
22 aug 2019, 15:37
Ice
Bovendien is die ouwe koe vollédig NAAST de KWESTIE waar het hier over gaat? :roll:

Topic(Erkenning vluchteling kwijt)
8O 8O 8O
Ja, en?? Een topic doen verzanden door een discussie over welvaart, die al tig keren gevoerd is, altijd weer opnieuw op te rakelen blijft naast de kwestie over de vluchtelingenproblematiek? :roll:

Hier sé:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/mi ... ~a99634a7/

De door ons gesubsidieerde linkse haatzaaiers van het minderhedenforum komen weer janken dat de integratie van nieuwkomers wordt bemoeilijkt als ze plichten krijgen en dat er teveel focus ligt op de Vlaamse identiteit.

Het zou hoog TIJD worden dat nieuwkomers onze cultuur en identiteit RESPECTEREN en onze normen, waarden en vooral WETTEN aanvaarden en naleven.
Moeten daartoe al maatregelen genomen worden, dan horen ze hier niet thuis wegens hun ONWIL tot integratie en moeten ze hun heil elders zoeken.

Behoud van onze Vlaamse eigenheid mág voor de méérderheid blijkbaar niet, enkel voor nieuwkomers zoals mawungu en dat minderheden-clubje...voor hun propaganda, segregatie en verdeeldheid zaaien mag die vlaming dan weer wél afdokken! :evil:

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

23 aug 2019, 03:17

En dat kost geen geld wat ik daar heb neergezet 8O . En ze gaan er nog plaatsen voor 500 mensen !!
En zitten met zoveel achterstand . Dan zijn er nog in aantocht !! :arrow:
T'is niet voor niks dat ze onlangs zoveel geld heeft ingestopt .
En jij gaat me hier vertellen dat ik weeral niet besef :evil:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 aug 2019, 10:21

Ice schreef:
22 aug 2019, 15:01
Wil. schreef:
22 aug 2019, 14:08
Ice schreef:dat merken we vooral aan hun wanbeleid en onze slinkende welvaart
Hoe meet jij die welvaart? Of bedoel je dat je je natte vinger in de lucht hebt gestoken? Praat voor de vaak, ice! Feiten wil ik zien en geen opsomming van wat jij in een straal van 100 meter rond je woning hebt gezien.
Gaan we weer zeuren over wat reeds lang en breed váststaat: dat voor de bevolking koopkracht en financiële draagkracht is áchteruit gegaan?! Dat de armoede STIJGT??
Ice, jij hebt er een handje van weg om een hoop argumenten opeen te stapelen waarvan maar de helft enige waarheid bevat. Zo ook nu weer. De welvaart stijgt; die daalt niet. Punt.
Bovendien is die ouwe koe vollédig NAAST de KWESTIE waar het hier over gaat? :roll:
Haal dat argument dan niet aan, dan hoef ik er niet op te reageren.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

23 aug 2019, 11:42

De vlieger omdat het te ver, vakantie of familie in nood. Islamisering of islam-miserie?
Soms speelt men het mooi, gooi een stok weg en de hond zal er achter gaan.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Ice

23 aug 2019, 12:10

Ice, jij hebt er een handje van weg om een hoop argumenten opeen te stapelen waarvan maar de helft enige waarheid bevat. Zo ook nu weer. De welvaart stijgt; die daalt niet. Punt.
Ik onderbouw tenminste mijn mening met argumenten.
Staaf je bewering met bewijzen dat ik voor de helft zou liegen: wéérleg mijn argumenten ipv te insinueren dat maar de helft énige waarheid zou bevatten!
De welvaart stijgt voor enkelingen en daalt voor de massa PUNT blinde ontkenning door je kop in het zand te steken verandert dat niet.
Haal dat argument dan niet aan, dan hoef ik er niet op te reageren.
Nu ga je nog ontkennen wat de afgelopen vijf jaar bewézen werd?
Verminderde koopkracht door loonmatiging, indexsprongen, allerlei en verdoken belastingen terwijl de levensduurte steeg tot de basisbehoeften toe en de staatsschuld ook nog eens toenam??
Tsss....een dorpsidioot kan dat sommetje maken en dat is inderdaad een stijging van de welvaart voor de bevolking, amai! 8O

Deze topic ging over de manier dat vooral nva hanteert om telkens de schijn te wekken voor ons welzijn terwijl we eigenlijk belogen, bedrogen en gepluimd worden.
Zelfs al van bij het begin: de belofte van afschaffing vd transfers om verkozen te kunnen worden die meteen gebroken werd want toen had nva zijn doel bereikt: de macht om ons te doen bloeden voor de bestraffing vd collaborateurs na de oorlog.
Jij trapt daar blijkbaar nog steeds in ondanks alle feíten.
Trek je ogen open en zie maar eens wat ze nu al voor smoezen uit hun mouw schudden om ons uit de auto te jagen voor het 'milieu', werkenden fors meer belasten door de woonbonus af te schaffen om bedrieglijk een huis te kunnen verwerven enz...
CD&V wil de kilometerheffing, NVA wil verhoging van BIV en rijtaksen, nu Open VLD de accijnzen op de brandstoffen nog en ze zijn weer vertrokken zoals ze in de vorige legislatuur bezig waren. Maar zoals ze beloofd hebben, ze gaan de belastingen niet verhogen (voor hun vriendjes)
Nogmaals: deze topic ging over de manier dat vooral nva hanteert om telkens de schijn te wekken voor ons welzijn terwijl we eigenlijk belogen, bedrogen en gepluimd worden...nét zoals door de leugens voor uitzetting van criminele fortuinzoekers.

Op de radio: sociale onrust bij een bedrijf in st.Truiden, het bedrijf ligt stil na berichten over banenverlies.
Wélvaart stijgt, hé?! :roll: De werkloosheid óók!