Greta Thunberg

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

30 sep 2019, 20:29

http://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld/ ... cid=ASUDHP

Nu J. Clarkson heeft geen ongelijk.

Als ik de foto zie bovenaan dit artikel van GT en ook andere foto's van haar de laatste weken dan zie ik dezelfde uitdrukking op haar gezicht als dat van Jack Nicholson op de affiche van The Shining.

http://www.umbertocantone.it/wp-content ... ick-31.jpg

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

30 sep 2019, 22:50

Mocht ik Greta tegen komen zou ik haar vragen om eens naar omhoog in de lucht te turen

en ik zou haar dan vragen of er in de lucht , dammen, dijken of stormkeringen te zien zijn ....

Want als er die niet te bespeuren zijn, wie of wat houdt dan de walmen van toxische lucht tegen die vanuit de industrie in de Oostblok landen het luchtruim worden in "" gegeiserd "" ? Het woord - filters- staat daar niet in hun woordenboek .

Want een meervoudige oppervlakken van het type zonienwoud in Belgie houden deze bagger toch niet tegen als de wind verkeerd zit . Doet me opeens ook weer denken aan de radioactieve straling van Tsernobyl indertijd .

werewoef
AMEN en AUM

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

01 okt 2019, 07:39

Je moet het nog niet zover zoeken, in een Lubrizol-fabriek in Rouen, is verleden week nog een grote brand ontstaan, een bedrijf dat da additieven voor onder meer motorolie en brandstof produceert.
De rookpluim was op een bepaald moment tot wel 22 kilometer hoog en 6 kilometer breed, en bevat een aantal stoffen die gevaarlijk kunnen zijn voor de gezondheid.
Als de wolk over ons land gedreven was heeft Nederland bemerkt dat er wel toxische stoffen aanwezig waren maar onze beleidsmensen hebben het ons niet gemeld, mensen in Henegouwen hebben wel roetdeeltjes zien liggen op voertuigen en groenten.
Het gaat nog dagen of zelfs weken duren eer de brand onder controle is. Kun je je voorstellen hoeveel luchtvervuiling daardoor vrijkomt ?
Dit zijn toch wel de momenten dat je als brave burger blij bent dat je in een milieu vriendelijke auto rijdt!!!! :twisted:
Maar de mensen verwittigen via TV of pers daar denken onze wijze beleidsmensen niet aan, nu ons verwittigen brengt geen geld in het laatje, dus????
"Wat niet weet, wat niet deert!!

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

01 okt 2019, 09:17

En haar moeder was ook in New-York. Is die ook met haar dochter per 'bootje' meegevaren ???
Wat een comedie dat er wordt opgevoerd om in het wereldnieuws te komen. En het lukt hen nog ook.
Ze zullen dit toch ook niet allemaal zelf betalen zeker. Wie dan wel ??? En zo zijn er nog veel vragen.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

01 okt 2019, 09:25

Klimaatactiviste Greta Thunberg is toch maar aangeduid als een van de vier winnaars van de zogenaamde “alternatieve Nobelprijs”.
Thunberg werd geprezen “voor het inspireren en versterken van politieke eisen voor dringende klimaatactie in overeenstemming met de wetenschappelijke feiten”
Haar broodje is gebakken zal er wel haar brood mee verdienen. Dat moet je kunnen ,volk voor uw kar spannen en de vruchten er van meeplukken, ge hebt het of ge hebt het niet , t'is niet anders.

audibac
Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Locatie: Haspengouw

01 okt 2019, 10:06

wardje schreef:
01 okt 2019, 09:25

Haar broodje is gebakken zal er wel haar brood mee verdienen. Dat moet je kunnen ,volk voor uw kar spannen en de vruchten er van meeplukken, ge hebt het of ge hebt het niet , t'is niet anders.
Met medewerking van Europa , want ge moet eens vragen of jij ook een toespraak moogt houden op de klimaattop !
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

01 okt 2019, 10:49

Voor Europa is zo iemand als Greta een geschenk uit de hemel , zelf kan Europa zoiets niet bereiken , Europa is een gedrocht dat Jan Modaal niet aanspreekt , maar de jeugd die op het voorplan treedt voor het klimaat dat is bingo zeker daar ze een groot deel van de jeugd aanspreekt.
Niet te vergeten Trump lacht met die klimaatzooi, en met Greta moeten ze hem niet voor het hoofd stoten , want Europa kan daar niets aandoen dan de jeugd zich zo het klimaat aantrekt.
Greta is geen geschenk voor Europa , neen t'is de JACKPOT.

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

03 okt 2019, 11:19

Ik denk dat GT een probleem heeft

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

03 okt 2019, 11:27

janieburton schreef:
03 okt 2019, 11:19
Ik denk dat GT een probleem heeft
Zijt maar zekers.
En ook de klimaathysterici hebben stilaan een probleem.
Ze hebben met Greta de foute keuze gemaakt met hun mascotte.
Soros heeft zijn marionet niet helemaal meer onder controle.
Af en toe flipt ze een beetje.
Maar geen nood voor de lobbygroepen, tegen dat ze Greta hebben opgebrand, zullen ze wel nieuw kanonnenvlees vinden om in te zetten.
Ondank is 's werelds loon

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

03 okt 2019, 18:06

janieburton schreef:
03 okt 2019, 11:19
Ik denk dat GT een probleem heeft
Misschien gebrek aan aandacht vroeger? :roll:

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

03 okt 2019, 19:34


Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

03 okt 2019, 20:08

Dicksy schreef:
03 okt 2019, 19:34
Wachten tot na de reclame:
https://www.canvas.be/de-ideale-wereld/gestrande-greta
:lol: :lol: :lol:
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

05 okt 2019, 09:02

Pipi Langkous was in New York.
Ik ben haar tegen gekomen op Wall Street.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

06 okt 2019, 06:07

petrol schreef:
05 okt 2019, 09:02
Pipi Langkous was in New York.
Ik ben haar tegen gekomen op Wall Street.
En?
Heeft ze je uitgekafferd?
:lol:
Ondank is 's werelds loon

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

11 okt 2019, 13:04

O Mijn God, vandaag vernemen we dat de Heilige Greta naast de Nobelprijs voor de vrede heeft gegrepen.
Wat een teleurstelling voor de klimaatkerk!
Gelukkig hebben ze bij het Nobelcomité tijdig ingezien dat ze aan dat psychisch instabiele wicht beter hun handen niet verbrandden, of de geloofwaardigheid van hun prijzen was compleet naar de filistijnen.
Ondank is 's werelds loon