Greta Thunberg

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

11 okt 2019, 17:08

maior domus schreef:
11 okt 2019, 13:04
O Mijn God, vandaag vernemen we dat de Heilige Greta naast de Nobelprijs voor de vrede heeft gegrepen.
Wat een teleurstelling voor de klimaatkerk!
Indien ze die toch had gekregen had ik de mijne terug ingeleverd. Zeker weten...

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

11 okt 2019, 17:11

’ Indien ze die toch had gekregen had ik de mijne terug ingeleverd. Zeker weten...’
👍👍😂

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

14 okt 2019, 01:08

maior domus schreef:
11 okt 2019, 13:04
O Mijn God, vandaag vernemen we dat de Heilige Greta naast de Nobelprijs voor de vrede heeft gegrepen.
Wat een teleurstelling voor de klimaatkerk!
Gelukkig hebben ze bij het Nobelcomité tijdig ingezien dat ze aan dat psychisch instabiele wicht beter hun handen niet verbrandden, of de geloofwaardigheid van hun prijzen was compleet naar de filistijnen.
Wat heeft vrede met het klimaat te maken en klimaat met de vrede.

Ik weet het niet maar ik denk dat vrede en klimaat 2 verschillende zaken zijn

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

14 okt 2019, 12:09

Dat dacht ik toch ook!? 8O

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

20 nov 2019, 13:00

Wat men met fotoshop allemaal kan doen!?

https://nl.metrotime.be/2019/11/19/must ... e-zien-is/

Is die foto getrukeerd of niet!? 8O

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

20 nov 2019, 13:37

Fazal schreef:
20 nov 2019, 13:00
Wat men met fotoshop allemaal kan doen!?

https://nl.metrotime.be/2019/11/19/must ... e-zien-is/

Is die foto getrukeerd of niet!? 8O
Absoluut Photoshop.
Ontluisterend dat de gazetten zoiets oppikken en er veel drukte mee maken.
Ik wacht nu met spanning op de bevestiging door de bron:
"De foto die opdook uit het archief van de universiteit van Washington"
Ja ja, dat zal wel.
Ondank is 's werelds loon

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

21 nov 2019, 11:01

maior domus schreef:
11 okt 2019, 13:04
O Mijn God, vandaag vernemen we dat de Heilige Greta naast de Nobelprijs voor de vrede heeft gegrepen.
Wat een teleurstelling voor de klimaatkerk!
Gelukkig hebben ze bij het Nobelcomité tijdig ingezien dat ze aan dat psychisch instabiele wicht beter hun handen niet verbrandden, of de geloofwaardigheid van hun prijzen was compleet naar de filistijnen.
Ik heb gelezen dat ze ondertussen al tijdreiziger is geworden. Waarschijnlijk naar hier geflitst met de tele tijd machine van prof Barabas uit Sus en Wis. Er zijn foto's opgedoken van een kopie van haar uit de jaren 1800, werkend in een goudmijn. De ultieme droom van Stephen Hawking schijnt waarheid te worden.
Hoe dan ook, dat wicht is haar gewicht in goud waard. Haar situatie is dus niet veranderd, ze is nog steeds aan het werk in een goudmijn. Het werk van het PR team rond haar is bijna ongelofelijk. Sinds haar uitbarsting van woede, met een spastisch vertrokken gezicht, worden er enkel nog foto's gepubliceerd, met een stralende glimlach, en wordt ze gefotoshopped als een jong model. Ofwel is het uitstekende actrice, en is ze in haar bovenkamer veel minder ontregeld, dan me haar wilt verkopen.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

21 nov 2019, 11:28

Wat ik mij nu afvraag is welk gezicht jullie telkens trekken als je een commentaar typt op Greta, Anuna en anderen 8)

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

21 nov 2019, 11:43

E.T. schreef:
Wat ik mij nu afvraag is welk gezicht jullie telkens trekken als je een commentaar typt op Greta, Anuna en anderen 8)
Het zullen in ieder geval niet dezelfde gezichten zijn die diegene trekken die Greta, Anuna en anderen nalopen als schoothondjes of als blinde vinken. 8O

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

21 nov 2019, 22:03

E.T. schreef:
21 nov 2019, 11:28
Wat ik mij nu afvraag is welk gezicht jullie telkens trekken als je een commentaar typt op Greta, Anuna en anderen 8)
M'n gezicht is nog niets, maar m'n lichaamstaal.
Man man, dat wilt ge niet weten.
:lol:
Ondank is 's werelds loon

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

15 dec 2019, 15:30

De ware aard van het beestje komt stukje bij beetje naar boven.
Zopas verzuchtte ze nog dat ze eens vakantie wil nemen.
De schaamte voorbij.
Misschien kan ze samen met Anuna in de Caraïben aan een cocktail gaan lebberen.
En nu flapt ze eruit, zogezegd onbedoeld, dat de wereldleiders tegen de muur moeten gezet worden.
"Ze realiseerde zich niet dat die uitdrukking in het Engels wordt geassocieerd met executie door een vuurpeloton."
En niet alleen in het Engels hoor. :roll:
Hoelang moeten we dit miserabele circus nog ondergaan?

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gr ... ~a96f258e/
Ondank is 's werelds loon

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

15 dec 2019, 17:12

maior domus schreef:
15 dec 2019, 15:30

En nu flapt ze eruit, zogezegd onbedoeld, dat de wereldleiders tegen de muur moeten gezet worden.
"Ze realiseerde zich niet dat die uitdrukking in het Engels wordt geassocieerd met executie door een vuurpeloton."
We zullen haar het voordeel van de twijfel geven.
Het ware voorzichtiger geweest indien ze zou hebben gezegd dat de euthanasiewet liefst uitgebreid zou worden naar klimaatsceptici. Gezien de huidige tendenzen had een dergelijk voorstel tijdens de klimaattop in Madrid wellicht op veel begrip kunnen rekenen.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

15 dec 2019, 23:06

maior domus schreef:
15 dec 2019, 15:30
De ware aard van het beestje komt stukje bij beetje naar boven.
Zopas verzuchtte ze nog dat ze eens vakantie wil nemen.
De schaamte voorbij.
Misschien kan ze samen met Anuna in de Caraïben aan een cocktail gaan lebberen.
En nu flapt ze eruit, zogezegd onbedoeld, dat de wereldleiders tegen de muur moeten gezet worden.
"Ze realiseerde zich niet dat die uitdrukking in het Engels wordt geassocieerd met executie door een vuurpeloton."
En niet alleen in het Engels hoor. :roll:
Hoelang moeten we dit miserabele circus nog ondergaan?

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gr ... ~a96f258e/
Lap, haar laatste fratsen zijn nog maar net gepasseerd, of ze trakteert ons weeral op het volgende.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/tw ... ~a33b5cc7/

Het ettertje krijgt verdorie een eersteklas zitplaats van de Duitse spoorwegmaatschappij, maar gaat wat zitten meesmuilen op de grond.
Heeft dat wicht al ooit wat anders gedaan dan klagen, schofferen en provoceren?
Ondank is 's werelds loon

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

15 dec 2019, 23:58

Heeft dat wicht al ooit wat anders gedaan dan klagen, schofferen en provoceren?
Ja hoor, opkomen voor 't klimaat. Haast niemand vind dat leuk omdat wij bang zijn dat het ons NU geld zou kunnen kosten. Net als de schuldenput in de begroting schuiven we dat liever door naar onze (klein)kinderen :roll:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

16 dec 2019, 00:18

E.T. schreef:
15 dec 2019, 23:58
Heeft dat wicht al ooit wat anders gedaan dan klagen, schofferen en provoceren?
Ja hoor, opkomen voor 't klimaat. Haast niemand vind dat leuk omdat wij bang zijn dat het ons NU geld zou kunnen kosten. Net als de schuldenput in de begroting schuiven we dat liever door naar onze (klein)kinderen :roll:
Het gaat over 50.000 miljard dollar (50.000.000.000.000) over de volgende 30 jaar. Die kunnen niet besteed worden aan alle andere noodzakelijke zaken. En zijn we zeker dat het helpt? Allerminst.
bron

Van sommige initiatieven weten we dat ze héél veel geld kosten en dat het resultaat berekend wordt in Contador-getallen (zero - zero - zero ... enz)
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.