De Slaaptest

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

29 dec 2019, 13:14

Bij jou is het nooit een discussie. Altijd een monoloog en jij hebt altijd gelijk een ander is altijd een... onder diverse scheldwoorden terug te vinden in jou diverse betogen. Helaas, en gelukkig voor ons, leef je in een maatschappij waar jij het niet te zeggen hebt en dit nooit voor het zeggen zal hebben, zelfs hier niet. Als slechts 1% van de chauffeurs in de fout gaat dan moeten de 99% andere chauffeurs er absoluut geen probleem mee hebben om allerlei testen te doen. Ik in ieder geval niet. Jij was toch tegen de 0 % tolerantie in het verkeer? Je zou wel anders piepen moest 1 van je dierbaren door zo'n 0,5% omvergereden worden, laat staan dat het door een snelheidsduivel (met voorrang) met fel overdreven snelheid zou gebeuren. Zelfs die zou je gelijk geven: dat beweer je toch in je diverse postings.
Ice

29 dec 2019, 13:37

Bij mij blijft een discussie beperkt tot het ONDERWERP en ik sleur er geen persoonlijke verwijten, allerlei veronderstellingen bij en leg anderen geen woorden in de mond die niet gezegd werden, ik geef MIJN mening, ik pretendeer niet te weten wat anderen denken zonder zelfs mijn eigen mening te geven zoals gij.
Dat is het verschil.
Dus, als gíj als een van de 99% onschuldigen wilt boeten voor de fouten van 1% daders, dan ga je je gang maar, ik en met mij elke weldenkende en normaal begaafde mens met gezond verstand, niet!
OMG, ik raad je aan de discussie over dat specifieke ongeval eens opnieuw te lezen want je mist wéér overduidelijk waar het over ging.... :roll: