London Bridge

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

30 nov 2019, 17:22

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/di ... ~ab1a94de/
Gaat of mag een infostand van leercursussen gaan bezoeken 200 km ver weg met zijn enkelband. Wellicht een goed initiatief.
Komt zo'n mannen tegen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

30 nov 2019, 20:22

Was dan nog vervroegd vrijgelaten door enkelband te aanvaarden.
Wanneer gaan veroordeelden nu eindelijk eens hun straf uit zitten??? :evil:

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

01 dec 2019, 00:40

Het zou me uitermate interesseren waarom de "toegesnelde" politiemensen het nodig vonden de kluppel dood te schieten.
Hij was onder controle voor zover ik het begrijp.
Een "schrikschijter" bij de Londense politie??? Opgelet, niet iedere Engelse politie loopt met een wapen over de straat zoals bij ons ... allee, toch diegenen die in een schiettest slagen.
U heeft begrepen dat ikzelf voorstander ben van een bewapende burgerij en wil, alhoewel rechtshandig, eender welke politietest afleggen met de linkerhand.
Een amusante anecdote ... rond 1960 gingen de cipiers van de Leuvense Centrale- en Hulpgevangenis nog eens naar de schietstand (in Heverlee dacht ik) ... de helft van de pistolen ging niet af omdat een goede ziel de slagpinnen met een vet "ingesmeerd" had met een vet dat zeer snel verharde en volledig ongeschikt was. Een slagpin moet "tsjak!" doen en niet "tsjaaaaaaaaak".
Vergeef mijn gezaag ... maar er zijn limieten !

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

01 dec 2019, 10:06

Paca schreef:
01 dec 2019, 00:40
Het zou me uitermate interesseren waarom de "toegesnelde" politiemensen het nodig vonden de kluppel dood te schieten.
Hij was onder controle voor zover ik het begrijp.
De dader droeg een bomgordel wat tijdens de schermutselingen duidelijk was geworden. Dat het nep was zal niemand op dat ogenblik beseft hebben ; ook de schietende politieman niet. In zulk geval is het beter eerst te schieten en niet te wachten of het tuig al dan niet ontploft. Althans zo denk ik er over.

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

01 dec 2019, 10:39

Blijkt die "held" die hem tegen de grond werkte ook een kindermoordenaar te zijn die een dagje verlof heeft!!

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

01 dec 2019, 12:23

dafke schreef:
01 dec 2019, 10:39
Blijkt die "held" die hem tegen de grond werkte ook een kindermoordenaar te zijn die een dagje verlof heeft!!
Kindermoordenaar? Hij heeft een 21-jarig meisje vermoord evenwel met de mentaliteit van een 15-jarige maar daarom maak je er nog geen kindermoordenaar van.
Ice

01 dec 2019, 12:56

Prima Vera schreef:
01 dec 2019, 12:23
dafke schreef:
01 dec 2019, 10:39
Blijkt die "held" die hem tegen de grond werkte ook een kindermoordenaar te zijn die een dagje verlof heeft!!
Kindermoordenaar? Hij heeft een 21-jarig meisje vermoord evenwel met de mentaliteit van een 15-jarige maar daarom maak je er nog geen kindermoordenaar van.
Wat een rare commentaar....ze is dóód en ze blijft altijd een kind voor haar ouders, ongeacht hoe je haar moordenaar noemt?? :roll:

Het is walgelijk te noemen dat nu de schijnheilige politici met grote bek de 'helden' ophemelen die een veroordeelde terrorist overmeesterden die zíj hebben laten lopen met een enkelband! :roll:

De doden en slachtoffers van deze aanslag hebben de politiek en justitie op hun geweten.
Net zoals elke regering bloed aan hun handen zullen hebben van de toekomstige slachtoffers van aanslagen door teruggehaalde daesh/is syrië-moordenaars en hun wijven en radicale, gehersenspoelde kinderen...en dát ziet iedereen aankomen want dat wraakzuchtig, kruipend ongedierte steekt het niet onder stoelen of banken! :evil:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

01 dec 2019, 14:39

Het gaat er om dat een meisje van 21 geen kind meer is en bijgevolg kan je dan ook geen 'kinder'moordenaar zijn. Dat dat meisje een kind van ouders ja dat weet iedereen natuurlijk. Maar een mens van 30 of 40 die wordt vermoord is ook een kind van ouders. Wees eens een beetje realistisch zeg.
Ice

01 dec 2019, 15:07

Prima Vera schreef:
01 dec 2019, 14:39
Het gaat er om dat een meisje van 21 geen kind meer is en bijgevolg kan je dan ook geen 'kinder'moordenaar zijn. Dat dat meisje een kind van ouders ja dat weet iedereen natuurlijk. Maar een mens van 30 of 40 die wordt vermoord is ook een kind van ouders. Wees eens een beetje realistisch zeg.
Nee, het gaat erom dat ze ook DOOD is, ongeacht haar leeftijd. Enkel mierenneukers vallen over de benaming van een moordenaar, het slachtoffer is niet minder dood omdat het crapuul anders genoemd wordt... :roll:
En iedere realist weet wat een minderjarige is, niemand heeft je overbodige uitleg nodig uit verontwaardiging dat een smerige moordenaar kindermoordenaar genoemd wordt.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

01 dec 2019, 15:35

Ice schreef:
01 dec 2019, 15:07
Prima Vera schreef:
01 dec 2019, 14:39
Het gaat er om dat een meisje van 21 geen kind meer is en bijgevolg kan je dan ook geen 'kinder'moordenaar zijn. Dat dat meisje een kind van ouders ja dat weet iedereen natuurlijk. Maar een mens van 30 of 40 die wordt vermoord is ook een kind van ouders. Wees eens een beetje realistisch zeg.
Nee, het gaat erom dat ze ook DOOD is, ongeacht haar leeftijd. Enkel mierenneukers vallen over de benaming van een moordenaar, het slachtoffer is niet minder dood omdat het crapuul anders genoemd wordt... :roll:
En iedere realist weet wat een minderjarige is, niemand heeft je overbodige uitleg nodig uit verontwaardiging dat een smerige moordenaar kindermoordenaar genoemd wordt.
Wat mij betreft ben jij aan 't mierenneuken, dus we staan quit zekers? Djeezes. Opgefokt konijn ben jij.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

01 dec 2019, 15:53

Onze Ice begint z'n vroegere cool te verliezen 8O

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

02 dec 2019, 12:42

Paca schreef:
01 dec 2019, 00:40
Het zou me uitermate interesseren waarom de "toegesnelde" politiemensen het nodig vonden de kluppel dood te schieten.
"First shoot, ask questions later".
American style.
In sommige gevallen (zoals bij de London Bridge) helemaal geen slecht idee.
De bomgordel had echt kunnen zijn, en dan was de uitkomst waarschijnlijk wel anders geweest.

En daarbij, als de terrorist het overleefd had, kreeg hij in de toekomst weer eens een zus en zoveelste onverdiende kans.
Dat moet maar eens afgelopen zijn.
En in dit geval is het dus afgelopen.
Zand erover.
Ondank is 's werelds loon

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

04 dec 2019, 00:46

Door jullie laatste antwoorden begrijp ik waarom een gewapende Engelse politieman geen risico wou nemen.
Begrijp me niet verkeerd maar ben zelf al tientallen jaren voorstander van een burgerwacht bestaande uit lokale vrijwilligers ... zal ze hier lokaal met plezier opleiden in de kunst van het schieten :wink: . Indien wettelijk gerechtvaardigd natuurlijk.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

04 dec 2019, 22:13

Normaal moeten de camera's waken, hoeveel er dat zijn en of er iemand steeds zit te zien is mij onbekend. Of is het achteraf, 'we' hebben op beeld kunnen vastleggen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg