Coronavirus

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

25 dec 2023, 13:51

Ik weet één ding:
- juist vóór de corona heb ik nog bergen werk verzet.
- Na de corona een snel optredend gevoel van moeheid en bijgevolg zat/zit er de moed en goesting niet meer in om nog veel uit te steken.

Nooit corona gehad, maar wel 3 vaccins.
Voor mij is het zo klaar als pompwater: ze kunnen met hun boosters den boom in, ook al is onze Fred misschien een andere mening toegedaan.

Wat de werkelijke oorzaak er van is zal een eeuwig raadsel blijven. De ene persoon is dan ook de andere niet, en die vaccins zijn nooit getest op (neven)effecten op langere termijn.
Ik zal die vaccins op zichzelf dan ook niet gaan afbreken, men had de tijd niet en kon gewoon niet anders.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

25 dec 2023, 13:58

Bij ons idem.
Maar volgens de dokter is dat de donkere dagen

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

25 dec 2023, 14:05

Charlie Maru schreef:
25 dec 2023, 13:51
Ik weet één ding:
- juist vóór de corona heb ik nog bergen werk verzet.
- Na de corona een snel optredend gevoel van moeheid en bijgevolg zat/zit er de moed en goesting niet meer in om nog veel uit te steken.

Nooit corona gehad, maar wel 3 vaccins.
Voor mij is het zo klaar als pompwater: ze kunnen met hun boosters den boom in, ook al is onze Fred misschien een andere mening toegedaan.

Wat de werkelijke oorzaak er van is zal een eeuwig raadsel blijven. De ene persoon is dan ook de andere niet, en die vaccins zijn nooit getest op (neven)effecten op langere termijn.
Ik zal die vaccins op zichzelf dan ook niet gaan afbreken, men had de tijd niet en kon gewoon niet anders.

Ge hebt corona gehad , ondanks die vaccins ( en waarschijnlijk niet eens zelf gemerkt ) ! Diegenen die gans in het begin covid hebben gehad , toen er nog geen vaccins gegeven werden , klagen ook over die symptomen. Men noemt het "long term covid" of zoiets.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

25 dec 2023, 15:07

Volgens mijn kinesist zijn er veel zulke gevallen.
Dus de vraag heeft de vacinatie dit uitgelokt?

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

25 dec 2023, 15:22

Fred1950 schreef:
25 dec 2023, 14:05
Charlie Maru schreef:
25 dec 2023, 13:51
Ik weet één ding:
- juist vóór de corona heb ik nog bergen werk verzet.
- Na de corona een snel optredend gevoel van moeheid en bijgevolg zat/zit er de moed en goesting niet meer in om nog veel uit te steken.

Nooit corona gehad, maar wel 3 vaccins.
Voor mij is het zo klaar als pompwater: ze kunnen met hun boosters den boom in, ook al is onze Fred misschien een andere mening toegedaan.

Wat de werkelijke oorzaak er van is zal een eeuwig raadsel blijven. De ene persoon is dan ook de andere niet, en die vaccins zijn nooit getest op (neven)effecten op langere termijn.
Ik zal die vaccins op zichzelf dan ook niet gaan afbreken, men had de tijd niet en kon gewoon niet anders.

Ge hebt corona gehad , ondanks die vaccins ( en waarschijnlijk niet eens zelf gemerkt ) ! Diegenen die gans in het begin covid hebben gehad , toen er nog geen vaccins gegeven werden , klagen ook over die symptomen. Men noemt het "long term covid" of zoiets.
Straf datte......ge kent mij niet, ook nog nooit gezien maar je weet mij wel te zeggen dat ik corona gehad heb.......die Duvels laten staan en minder zeveren hé....
Neen Fred, nooit corona gehad en evenmin de symptomen ervan.
Alle tests die ik hier ooit gedaan heb waren dan ook allemaal négatief.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

25 dec 2023, 17:29

Ge hebt nu de na-symptomen ervan , bewijst dat niet genoeg ? Ik ben ook besmet geweest zonder zware symptomen , praktisch iedereen trouwens. Na een paar dagen test ge terug negatief Als ge de zelftest slecht doorvoert test ge ook negatief.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

25 dec 2023, 17:40

charlie
Er is op het forum een duo dat meerdere doctoraten moet bezitten.
Ze zijn expert over batterijen , elektrische auto's,leger,klimatologen , communisme, rechtse groepen, racisme en nu medicus
Het is door dit duo dat het forum politiek en nieuws op een jaar of meer naar de maantjes is.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

25 dec 2023, 17:50

En er zijn blijkbaar nog veel meer zonder wat algemene kennis .... Kennis kan u uit de armoede halen , een langer leven bezorgen , en zelfs uw leven redden.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

25 dec 2023, 18:46

Fred1950 schreef:
25 dec 2023, 17:50
... Kennis kan u uit de armoede halen , een langer leven bezorgen , en zelfs uw leven redden.
Dat is wel waar.

Maar mijn vriendin en ik, hebben 'met zekerheid' nooit Corona gehad.
We hebben ons wel laten vaccineren. Of dat geholpen heeft laat ik in het midden, want dat weten we dus niet.

Daarentegen ken ik wèl iemand (en er zullen er nog wel zijn), die alle vaccinaties heeft gehad, en even later door Corona, op sterven na, dood is geweest. :cry:

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

25 dec 2023, 19:40

Fazal schreef:
25 dec 2023, 18:46
.....
Maar mijn vriendin en ik, hebben 'met zekerheid' nooit Corona gehad.
We hebben ons wel laten vaccineren. Of dat geholpen heeft laat ik in het midden, want dat weten we dus niet.
....
Ik moet dat toch niet eeuwig blijven herhalen , nietwaar. Als ge gevaccineerd zijt kunt ge nog altijd besmet geraken. Dat is geen "firewall" zoals op een PC die de virussen tegen houdt. Na vaccinatie zou je bij een besmetting amper ziek mogen worden. Maar er zijn inderdaad gevallen waarbij die vaccinatie niet hielp , afhankelijk van hoeveel "virusmateriaal" je binnen kreeg. De immuniteit , zowel na een besmetting als na een vaccinatie blijkt bij corona ook heel snel af te nemen. Na zowat 6-8 maanden ben je niet meer immuun , en al zeker niet meer tegen de nieuwe varianten ( en die zijn er om de haverklap ).

Mijn dierenarts heeft tot driemaal toe op een jaar tijd positief getest ( met zelftest ) .

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

25 dec 2023, 21:26

Fred1950 schreef:
25 dec 2023, 19:40
Mijn dierenarts heeft tot driemaal toe op een jaar tijd positief getest ( met zelftest ) .
Gaat gij naar den dierenarts ? ....ik ga naar den doktoor joeng... :lol: :lol: :mrgreen:
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

25 dec 2023, 23:08

Al die van 't Geel, Wit of Rood Kruis zijn, daar is testen op Corona een doodnormale zaak. Mss doen ze dat graag om verlof te hebben (thuis blijven)of hun klanten niet te besmetten of is daar een vaste maatregel.
Bij de dr ben ik al 2 x geweest dat ik moe en bang was, nikske test, buiten en de volgende patient. Tegenwoordig moet ge doodvallen anders verdient men niks aan u.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

26 dec 2023, 12:25

Fred1950 schreef:
25 dec 2023, 19:40
Fazal schreef:
25 dec 2023, 18:46
.....
Maar mijn vriendin en ik, hebben 'met zekerheid' nooit Corona gehad.
We hebben ons wel laten vaccineren. Of dat geholpen heeft laat ik in het midden, want dat weten we dus niet.

Daarentegen ken ik wèl iemand (en er zullen er nog wel zijn), die alle vaccinaties heeft gehad, en even later door Corona, op sterven na, dood is geweest. .
Ik moet dat toch niet eeuwig blijven herhalen , nietwaar. Als ge gevaccineerd zijt kunt ge nog altijd besmet geraken.
...
Het is toch dat wat ik bedoelde he Fred. :roll:
Je hoeft het dus (voor mij althans) niet meer te herhalen. :wink:

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

26 dec 2023, 17:11

Fazal schreef:
26 dec 2023, 12:25

Je hoeft het dus (voor mij althans) niet meer te herhalen. :wink:

Ocharme toch :lol:
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

26 dec 2023, 18:07

Zo te zien, lijkt, speciaal voor benq, nòg ééns een herhaling eerder noodzakelijk. :|