Coronavirus

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 mar 2024, 22:34

Van zowat alle Europese landen heeft Zweden in de periode januari '20 tot augustus '22 het laagste aantal doden (alle oorzaken). In die periode zijn overal de grote dodenaantallen door Covid-19 te tellen geweest. Die hebben de totale aantallen flink opgedreven.

Niet in Zweden. Hoe zou dat komen? Ik herinner me nog vaag dat iemand zei dat ze in Zweden 100.000den coronadoden gingen moeten begraven (hij schreef: 700.000 doden).


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 mar 2024, 09:57

Afbeelding


De oversterfte sinds 2022 vond vooral plaats onder de gevaccineerden, zo blijkt uit officiële gegevens, wat de vrees aanwakkert dat de Covid-vaccins een belangrijke rol kunnen spelen in het hoge aantal sterfgevallen van de afgelopen jaren.


Uit gegevens van het Office for National Statistics blijkt dat het aandeel van de totale sterfgevallen in Engeland en Wales onder niet-gevaccineerde mensen begin 2022 scherp daalde, zelfs toen de oversterfte enorm steeg. Het aandeel bleef vervolgens de daaropvolgende twee jaar laag, wat erop wijst dat de extra sterfgevallen tijdens deze periode geconcentreerd waren onder de gevaccineerden.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 mar 2024, 16:13

Wat moeten we hiervan denken?


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

07 mar 2024, 16:17

Dat ze veel te veel betaald hebben voor een vaccin(s) dat niet aan de verwachtingen voldeed.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 apr 2024, 16:27

Meer en meer begint er info naar boven te komen die we voordien niet voor mogelijk hadden gehouden.


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

12 apr 2024, 16:39

Waarom nu nog steeds napraten over covid. De laatste mutatie is zo goed als niet meer in omloop , en er zijn ook geen nieuwe mutaties meer in omloop.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 apr 2024, 17:30

We gaan daarover nog lang napraten omdat we nu meer en meer de blunders, de misleiding, de leugens en de valse verklaringen van de verantwoordelijken zullen kunnen blootleggen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

audibac
Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Locatie: Haspengouw

12 apr 2024, 18:45

Als je een beetje tijd hebt luister dan maar (40min )

https://www.youtube.com/watch?v=a8Qfb-KMils
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

12 apr 2024, 21:37

Wil. schreef:
12 apr 2024, 17:30
We gaan daarover nog lang napraten omdat we nu meer en meer de blunders, de misleiding, de leugens en de valse verklaringen van de verantwoordelijken zullen kunnen blootleggen.
Waren de verantwoordelijken voor de "Spaanse griep," tijdens W.O. 1, ook de schuldigen van die pandemie ? Werd daar toen ook over gelogen om de mensen te misleiden ?
Behalve dat het de Staat heel veel geld heeft gekost, wat zouden de voordelen dan hebben kunnen zijn voor de instanties die ons inzake Covid grof zouden hebben bedrogen ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

12 apr 2024, 22:01

Als ge ne maat hebt die met krukken naar huis kwam na zijn flauwvallen door Covid dan kunt ge toch niet blijven ontkennen, ikke niet. En blij zijn dat ge een vaccin hebt gehad, 3 of 4 maal.
Het is die long covid die weg gejuichd door dokters, u bent te dik, een weerloos geval. Bb krijgen die iets extra om u weg te houden van de ziekenkas.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 apr 2024, 22:43

socrates schreef:
12 apr 2024, 21:37
Waren de verantwoordelijken voor de "Spaanse griep," tijdens W.O. 1, ook de schuldigen van die pandemie ? Werd daar toen ook over gelogen om de mensen te misleiden ?
Niemand was verantwoordelijk voor de Spaanse griep en evenmin was er een 'schuldige' voor corona, voor zover we weten, tenminste.
Het gaat over de leugens die verspreid zijn door de machthebbers én door de wetenschappers (o.a. Pfizer).
Ik weet zeker dat ik geen mrna vaccin meer wil.

De griepvaccins zijn 'klassieke' vaccins op basis van dood virusmateriaal.


Pfizer wordt nu aangeklaagd door de farmaceutische waakhond omwille van 5 inbreuken waaronder het promoten van een unlicensed vaccin en het maken van 'misleading claims' omtrent het vaccin:

Pfizer has been accused by the UK’s pharmaceutical watchdog of “bringing discredit” on the industry after senior executives used social media to promote an “unlicensed” Covid vaccine.

The company has been found to have breached the regulatory code five times, which also includes making misleading claims, failing to maintain high standards and promoting unlicensed medicines
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

12 apr 2024, 23:11

Wil. schreef:
12 apr 2024, 22:43
socrates schreef:
12 apr 2024, 21:37
Waren de verantwoordelijken voor de "Spaanse griep," tijdens W.O. 1, ook de schuldigen van die pandemie ? Werd daar toen ook over gelogen om de mensen te misleiden ?
Niemand was verantwoordelijk voor de Spaanse griep en evenmin was er een 'schuldige' voor corona, voor zover we weten, tenminste.
Het gaat over de leugens die verspreid zijn door de machthebbers én door de wetenschappers (o.a. Pfizer).
Ik weet zeker dat ik geen mrna vaccin meer wil.

De griepvaccins zijn 'klassieke' vaccins op basis van dood virusmateriaal.


Pfizer wordt nu aangeklaagd door de farmaceutische waakhond omwille van 5 inbreuken waaronder het promoten van een unlicensed vaccin en het maken van 'misleading claims' omtrent het vaccin:

Pfizer has been accused by the UK’s pharmaceutical watchdog of “bringing discredit” on the industry after senior executives used social media to promote an “unlicensed” Covid vaccine.

The company has been found to have breached the regulatory code five times, which also includes making misleading claims, failing to maintain high standards and promoting unlicensed medicines
Toont dat alles dan aan dat de mrna vaccins of schadelijk of nutteloos waren ? Toont het aan dat onze wetenschappers of wel dilettanten ofwel bedriegers zijn ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 apr 2024, 23:23

Hoe evalueer jij een vaccin dat bijvoorbeeld 98% van de bevolking beschermt, maar 2% in gevaar brengt om een hartkwaal te krijgen?

Die wetenschappers van Pfizer hebben wetens en willens bepaalde feiten genegeerd en/of informatie die héél belangrijk was, achtergehouden. Ze hebben statistische gegevens verdraaid. Dit alles om het vaccin goedgekeurd te krijgen.

Dit stinkend potje krijgt geen deksel.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

14 apr 2024, 15:21

Alweer negatief nieuws over de covidaannpak.


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

14 apr 2024, 15:36

De Vlaamse wetenschappers die hun Fiat gaven over dat vaccin, waren dus allemaal steenezels of oplichters ? Werden die dan door Pfizer beloond zoals bv. Prins Bernhard indertijd vergoed werd door Lockeed ?
Laat het middel nooit het doel vervangen !