Tirez votre plan

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

23 mar 2020, 16:47

Fazal schreef:
23 mar 2020, 16:30
Tja, zo ziet het er toch naar uit. Dat kan niet anders dan dat men het als een belegging ziet.
Door de schaarste welke ze zelf hebben veroorzaakt, kunnen ze het nu al doorverkopen aan een hogere prijs.
Verdomd, dat ik daar niet aan gedacht heb. :oops:
Sommigen proberen er nu al van te profiteren. In een lezersbrief in HLN schreef een dame dat er in de winkel waar ze was geen toiletpapier meer voorradig was, en zij zat echt zo goed als zonder. Bij het naar buiten gaan zag ze een koppel met een twintigtal pakken ( geen rollen !) toiletpapier. Ze vroeg of ze niet 1 pak kon overkopen. De man antwoordde : nee; de vrouw nam een pak, gaf het aan de dame die het gevraagd had ( en de brief schreef) met de woorden : " Alstublieft, dat is dan 25 euro ". De dame in kwestie heeft die 25 euro niet betaald.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

23 mar 2020, 17:26

Papier van een oude telefoon boek gaat ook
Of zoals vroeger gazetten papier

En als de nood het hoogst is
Een washandje met zeep, dan kan je nog kiezen met warm of koud water.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

23 mar 2020, 18:10

flupke2 schreef:
23 mar 2020, 11:34
@ figaretto
Ik zou in uw plaats zelf geen terugbetaling vragen, zolang het om haalbare bedragen gaat. Maar als de organisatoren zelf aanbieden om terug te betalen ( zoals de opera in Dusseldorf) of een voucher te geven ( zoals de reisorganisator : gewoon aanvaarden.
Lijkt me inderdaad logisch. Tenzij er in hun volgende communicatie nog zo een "stille wenk" wordt gegeven.