Filters

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

21 mei 2020, 13:55

Ik maak mondmaskers met zachte smalle elastiek , ik draag zelf een bril, dat is heel goed te doen .
En goed dat je dozen hebt staan en zeer vooruitziend hebt gehandeld. Ik heb die echt niet nodig, dit kost me niks en ik help er anderen mee.
Kitten, kitten, toch.... ik ben 71 geen 17. Ik denk gewoon anders dan die negatieve kliek hier.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

21 mei 2020, 14:33

kitten schreef:
21 mei 2020, 13:55
IKitten, kitten, toch.... ik ben 71 geen 17. Ik denk gewoon anders dan die negatieve kliek hier.
Maar kitten toch
U leest of wil alles negatief lezen…………….
En je bent maar 2 jaar ouder dan mij, natuurlijk eens boven de 70 telt elk jaar dubbel.
Ik sta daar ook voor.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

21 mei 2020, 16:04

En ik ben 72 en geen 27.
Eigenlijk vind ik het nu gemakkelijker dan in mijn jonge jaren. Hopelijk nog voor vele goeie en gezonde jaartjes die ik jullie ook allemaal wens.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

21 mei 2020, 16:06

Dicksy schreef:
21 mei 2020, 11:38
E.T. schreef:
Jammer genoeg met lintjes van zo'n 20 à 25 cm en dus totaal onbruikbaar door mensen met een wat dikker hoofd
U hebt uw ervaring toch ter kennis gebracht aan het gemeentebestuur?
Je mag gerust zijn Dicksy. De schuldigen zullen gestraft worden :twisted:
Donderdag 21 mei 2020
Beringen - Stad zoekt oplossing voor te korte lintjes
De stad Beringen reageert op de berichten dat de linten (bij een aantal maskers) te kort zijn.
"Vooreerst willen we iedereen danken voor de positieve reacties. Maar ook begrip natuurlijk voor de meldingen de lintjes die te kort zijn. ... De meldingen in verband met de lintjes die te kort zijn, hebben we genoteerd en we zoeken samen met de Beringse leverancier Rezytex naar een oplossing"
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

21 mei 2020, 17:41

kitten schreef: ↑

Een tijd geleden was er nergens een mondmasker te vinden,
Wat kunnen jullie daar nu in feite tegen hebben, maar eigenlijk niet zo verassend, hier is men altijd tegen alles.
Kitten,
het is mooi en goed dat u mondmaskers kunt maken, en dat vind ik een mooi initiatief en een applaus voor al de vrouwen en mannen die dat kunnen en zich inzetten voor de bevolking,maar de overheid moet er voor zorgen,die draaien rond de pot, ontkennen en vinden het niet nodig, ondertussen proberen ze op alle onmogelijke manieren aan mondmaskers te komen, zelfs defensie hebben ze ingeschakeld,maar de eigen Belgische ondernemers lopen ze straal voorbij,en dat begrijp ik niet,zijn ze nu echt zo dom, of mag de rechter hand niet weten wat de linkse doet?
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/fr ... ~a520216a/
Dat beloofd voor als er een vaccin voor gevonden is,welke gaan ze nemen, dat van Engeland, Amerika, Zuid-Korea,China , Rusland , of ergens in Bommerskonte,of misschien uiteindelijk een Belgisch ?
En wie en aan wie gaan ze die geven?
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.