Ongevallen met vrachtwagens
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Hij kan natuurlijk pas beginnen remmen vanaf dat hij het obstakel heeft gedetecteerd. Gelukkig komt er 5G
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Tja, hoop ik ook Wil, maar als hij leeg was, dan is het reclamefilmpje zowiezo al gemanipuleerd, want er zijn weinig 'lege' vrachtwagens op de baan. Er zullen ook weinig kijkers zijn die denken dat die vrachtwagen leeg is. En in reclame is eigenlijk alles toegestaan.
Laatst gewijzigd door Fazal op 06 jun 2020, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Een vol remmende trekker met lege aanhanger doet heel gekke dingen. Hij zal een kortere remafstand hebben maar waar hij terecht komt?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Dit filmpje betreft een oplettende bestuurder die al een hele tijd op voorhand vol in de remmen gaat. Zonder zelfremmend systeem:
https://youtu.be/RRB6bCdzOKA.
En zo zou het met een zelfremmend systeem ook moeten zijn.
Aldus lijkt mij dat filmpje met die Volvo ongeloofwaardig.
Ik zou bij die test alleszins niet vóór die vrachtwagen willen rijden.
https://youtu.be/RRB6bCdzOKA.
En zo zou het met een zelfremmend systeem ook moeten zijn.
Aldus lijkt mij dat filmpje met die Volvo ongeloofwaardig.
Ik zou bij die test alleszins niet vóór die vrachtwagen willen rijden.
Laatst gewijzigd door Fazal op 06 jun 2020, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
- Locatie: In mijn zetel
Is dat instelbaar zijn automatische stop? -Op een berg naar beneden heb je heel wat meer nodig. En andere toestanden.
Is dat zo slim, variabel en of scant hij allerlei?
Is dat zo slim, variabel en of scant hij allerlei?
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
- Locatie: Haspengouw
Ja zo kun je blijven doorgaan als ..als , maar bekijk het filmpje eens daar kraait geen haan naar ,en veel gevaarlijker .Fazal schreef: ↑06 jun 2020, 12:20Tja, hoop ik ook Wil, maar als hij leeg was, dan is het reclamefilmpje zowiezo al gemanipuleerd, want er zijn weinig 'lege' vrachtwagens op de baan. Er zullen ook weinig kijkers zijn die denken dat die vrachtwagen leeg is. En in reclame is eigenlijk alles toegestaan.
https://www.youtube.com/watch?v=m6-qyXrBqIc
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Als de bestuurders oplettend zijn, gebeuren er heel weinig ongevallen. Het Volvo-systeem is precies bedoeld om de afgeleide chauffeur weer bij de les te brengen, of het van hem over te nemen.
Als die noodstop niet helemaal lukt, dan is de schade in elk geval veel beperkter dan wanneer die vrachtwagen er aan 40 of 50 km/u sneller achteraan inbeukt.
Als die noodstop niet helemaal lukt, dan is de schade in elk geval veel beperkter dan wanneer die vrachtwagen er aan 40 of 50 km/u sneller achteraan inbeukt.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Daarbij komt nog, als je in uw achteruitrijspiegel zo een gevaarte met zo'n snelheid ziet naderen, dat je zelf ook wel iets zal proberen denk ik. Dan wijk je bvb uit naar links of naar rechts, maar wat, als die vrachtwagen op nippertje af, hetzelfde doet? Want als voorganger kan je onmogelijk weten dat dat op u afstormende gevaarte een zelfremmend systeem heeft. En nog minder dat het ook nog veilig genoeg zou werken.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
je zou der toch nog van kunnen verschieten hoeveel camions zo goed als leeg rijden
en het systeem is slim en vlug hoor , dat rekent , doet dingen die mensen gewoon onmogelijk kunnen halen of doen
eigenlijk bijna ongeloofelijk
overlaatst heb ik me eens geinformeerd over birdview , dat is ook nog zo iets
en qua prijs gaat dat nog , en zal nog lager worden als het méér gaat ingebouwd worden
net zoals abs , tractiecontrole, enz.
Sehr geehrter Herr Verhaegen,
vielen Dank für Ihre Anfrage und Ihr Interesse an unserer Lösung.
Das von Ihnen angefragte System hat einen Verkaufspreis von € 2199,00 inkl. MwSt. zzgl. Montagekosten.
Für Ihr Fahrzeug empfehlen wir Ihnen die neueste Variante des Systems, das AVS-360°-M-HD Design
https://www.axionag.de/produkte/fahrera ... blebirdhd/
hier finden Sie einen Link zu einem Video welches das System in Fahrt zeigt: https://www.facebook.com/ruehmann.media ... 423118041/
Das System hat in Deutschland einen Verkaufspreis von € 2499,00 inkl. MwSt. zzgl. den Kosten für die Montage
en het systeem is slim en vlug hoor , dat rekent , doet dingen die mensen gewoon onmogelijk kunnen halen of doen
eigenlijk bijna ongeloofelijk
overlaatst heb ik me eens geinformeerd over birdview , dat is ook nog zo iets
en qua prijs gaat dat nog , en zal nog lager worden als het méér gaat ingebouwd worden
net zoals abs , tractiecontrole, enz.
Sehr geehrter Herr Verhaegen,
vielen Dank für Ihre Anfrage und Ihr Interesse an unserer Lösung.
Das von Ihnen angefragte System hat einen Verkaufspreis von € 2199,00 inkl. MwSt. zzgl. Montagekosten.
Für Ihr Fahrzeug empfehlen wir Ihnen die neueste Variante des Systems, das AVS-360°-M-HD Design
https://www.axionag.de/produkte/fahrera ... blebirdhd/
hier finden Sie einen Link zu einem Video welches das System in Fahrt zeigt: https://www.facebook.com/ruehmann.media ... 423118041/
Das System hat in Deutschland einen Verkaufspreis von € 2499,00 inkl. MwSt. zzgl. den Kosten für die Montage
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Sehr geehrter Herr Verhaegen, (goed bedoeld)
En verder, kan je als voorganger ook nooit weten of die vrachtwagen achter u leeg is of niet.Ik schreef: ↑06 jun 2020, 12:52Als je in uw achteruitrijspiegel zo een gevaarte met zo'n snelheid ziet naderen, dat je zelf ook wel iets zal proberen denk ik. Dan wijk je bvb uit naar links of naar rechts, maar wat, als die vrachtwagen op nippertje af, hetzelfde doet? Want als voorganger kan je onmogelijk weten dat dat op u afstormende gevaarte een zelfremmend systeem heeft of niet. En nog minder dat het ook nog veilig genoeg zou werken.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
sommige doen dan niets vanwege een soort verstijving
sommige zullen inderdaad proberen , maar dat komt toch te laat die reaktie
heb het zelf meegemaakt op weg naar gent indertijd , en ik sta niet bekend van verstijven hoor , eerder van niet panikeren en nuchter ,konsequent en beheerst handelen
wij konden nog stoppen , maar dan ziet ge die camions afkomen en krijsend voorbij schieten
k'heb der dus ervaring mee , en wens dat nooit meer mee te maken ,want we hebben toen hoerenchange gehad of we waren met alle 4 zo plat als een vijg
sommige zullen inderdaad proberen , maar dat komt toch te laat die reaktie
heb het zelf meegemaakt op weg naar gent indertijd , en ik sta niet bekend van verstijven hoor , eerder van niet panikeren en nuchter ,konsequent en beheerst handelen
wij konden nog stoppen , maar dan ziet ge die camions afkomen en krijsend voorbij schieten
k'heb der dus ervaring mee , en wens dat nooit meer mee te maken ,want we hebben toen hoerenchange gehad of we waren met alle 4 zo plat als een vijg
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Daar is mijn vader zaliger destijds glansrijk in geslaagd. Die stond tezamen met een voorligger voor het rood licht toen die in zijn achteruitrijspiegel een personenwagen in volle vaart zag afkomen. Mijn vader had de reflex om met vol gas naar rechts op het fietspad uit te wijken , en .... pats , de aanstormende wagen reed pardoes in op de stilstaande voorligger van mijn vader. Die voorligger was dan nog heel kwaad op mijn vader omdat hij nu met de brokken zat in plaats van mijn vader.