politiegeweld

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

11 jun 2020, 10:07

belgie
heeft géén probleem met
politiegeweld

belgie heeft een
massief probleem met
geweld tegen politie

zo simpel ligt dat
en waar het schoentje wringt zal iedereen wél weten

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

11 jun 2020, 10:18

:?:

Aha, nu zie ik het. Ik had de posting niet goed genoeg gelezen.
Laatst gewijzigd door Wil. op 11 jun 2020, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

11 jun 2020, 10:26

verhaegen schreef:
11 jun 2020, 10:07
belgie
heeft géén probleem met
politiegeweld

belgie heeft een
massief probleem met
geweld tegen politie

zo simpel ligt dat
en waar het schoentje wringt zal iedereen wél weten
Uitzonderingen bevestigen altijd de regel,
maar voor de rest :
volledig akkoord, meneer verhaegen .
Waar gaan we naartoe ? !

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

11 jun 2020, 11:03

Geweld tegen burgers die niet thuis blijven in Marokko

https://www.youtube.com/watch?v=LeiDcgQtqQU

https://www.youtube.com/watch?v=9gZwacvZoJU

Hier is het net omgekeerd: geweld door burgers tégen politie.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

11 jun 2020, 20:16

verhaegen schreef:
11 jun 2020, 10:07
belgie
heeft géén probleem met
politiegeweld

belgie heeft een
massief probleem met
geweld tegen politie

zo simpel ligt dat
en waar het schoentje wringt zal iedereen wél weten
Niet alléén België...... hier een mooi voorbeeldje van den overkant van het kanaal......
En wat ziet men ?..... allemaal kleurlingen :roll:

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/op ... ~afebf428/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

12 jun 2020, 00:19

Die hebben toch een body cam, of zijn het die van de us. Maar ja eerst een pak slaag krijgen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

12 jun 2020, 09:43

ja wat moet ge met dergelijke criminelen doen hé (kunt dat niet anders noemen)
ik zou het wél weten hoor
het loopt serieus verkeerd tegenwoordig

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

12 jun 2020, 10:19

verhaegen schreef:
12 jun 2020, 09:43
ja wat moet ge met dergelijke criminelen doen hé (kunt dat niet anders noemen)
ik zou het wél weten hoor
het loopt serieus verkeerd tegenwoordig
30 a 40 jaar geleden had men nog ontzag voor de politie. De nieuwkomers hebben dat niet. Integendeel: die schoppen de agenten verrot, want: Allahoe akbar!!!
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
Ice

12 jun 2020, 14:02

DelaVega schreef:
12 jun 2020, 10:19
verhaegen schreef:
12 jun 2020, 09:43
ja wat moet ge met dergelijke criminelen doen hé (kunt dat niet anders noemen)
ik zou het wél weten hoor
het loopt serieus verkeerd tegenwoordig
30 a 40 jaar geleden had men nog ontzag voor de politie. De nieuwkomers hebben dat niet. Integendeel: die schoppen de agenten verrot, want: Allahoe akbar!!!
Dat heet respectloosheid en dat is een gevolg van hoe onze ordehandhavers worden beschouwd: als minderwaardige ongelovigen en daar hoeven moslim/nieuwkomers geen respect voor te hebben==>ongelijkheid als mens===>racistisch?
Het gaat zowel om gebrek aan respect voor het ambt (onze wet geldt niet, enkel de sharia) als voor de (ongelovige minderwaardige) agent die het uniform draagt.

En nóg steeds wordt er op dat gebrek aan respect én racisme voor deze ambtenaren/ordehandhavers niet gepast gereageerd en zelfs onbestraft gelaten waardoor deze misdrijven tegen de politie blijven woekeren en zelfs toenemen.

En daarvoor zijn de politiek en justitie verantwoordelijk, de oorzaken worden zelfs genegeerd, verzwegen en onder de mat geveegd om moslim/vreemd kiesvee vooral niet op de lange tenen te trappen waardoor politie en burgers de dupe en loslopend wild worden.
Politie agenten kunnen hun werk als ordehandhavers niet doen zonder de ruggesteun van hun meerderen die de criminelen zo beschermen....politiek en justitie zijn dus medeplichtig aan de aanvallen op de politie door de respectloosheid voor het ambt en de agenten onbestraft te laten.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

12 jun 2020, 14:17

In onze tijd was er bij rellen de Rijkswacht te paard die erin vlogen met de blanke sabel.
Minimum van tijd boeltje op gekuist.
Nu komen die buiten met een vlaggetje op 21 Juli

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

12 jun 2020, 15:26

Ice schreef:
12 jun 2020, 14:02

Politie agenten kunnen hun werk als ordehandhavers niet doen zonder de ruggesteun van hun meerderen die de criminelen zo beschermen....politiek en justitie zijn dus medeplichtig aan de aanvallen op de politie door de respectloosheid voor het ambt en de agenten onbestraft te laten.
Volledig akkoord Ice. Ik zou er nog willen aan toevoegen : ook niet zonder de ruggensteun van de bevolking. Ik zou het niet ongepast vinden moest een of andere politieke partij, overkoepelende organisatie of vakbond eens een nationale betoging of petitie organiseren ten gunste van die mensen, die evenals de zorgverleners uit de medische wereld, heel dikwijls als helden moeten optreden om allerlei schorremorrie van de straat te halen op gevaar van eigen lijf en leden. En dat is al véél langer gaande dan Covid19. Ik denk nog aan het politiemeisje dat een paar jaar geleden koelbloedig werd doodgeschoten bij een interventie.

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

12 jun 2020, 15:32

figaretto schreef:
12 jun 2020, 15:26
Ik denk nog aan het politiemeisje dat een paar jaar geleden koelbloedig werd doodgeschoten bij een interventie.


Inderdaad, figaretto en voor Kitty Van Nieuwenhuysen werd in Brugge geen rouwregister geopend ...

squadra
Lid geworden op: 26 mei 2020, 18:34

12 jun 2020, 15:59

Erwin (38) overlijdt na gloeiend heet bad omdat verzorgster (36) vergat de temperatuur te meten: “Zijn gelukkig leven eindigde met een lijdensweg” LAATSTE NIEUWS
Als je nu beide drama's, Amerika en dit hierboven, vergelijkt...……
Verdienen die daders levenslang of krijgen zij een sanctie.
EVEN NADENKEN denk ik.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

18 jun 2020, 20:22

De sjotters van Aston Villa spelen met een truitje waarop achteraan te lezen staat: 'Black Lives Matter' .

A. Villa is een Britse ploeg. In 2019 is in Groot-Brittannië zowaar 1 zwarte doodgeschoten door de politie. Die kerel was de London Bridge moslimterrorist, Usman Khan. Maar de sjotters gaan op de knie voor het vermeend structureel racisme bij de politie. :roll:

In de hoofdstad werd echter in datzelfde jaar een recordaantal misdrijven genoteerd waarbij een mes als wapen werd gebruikt. Het ging om 15.080 aanvallen, bedreigingen, steekincidenten in één stad. Dat resulteerde in 71 doden in één jaar. In heel het land telt men per dag meer dan 120 gevallen van geweld met messen.

Geen muizenpiep valt daarover te horen vanwege de sjotters. Maar ze laten zich wel zien als deugmensen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

19 jun 2020, 11:18

Wiana schreef:
12 jun 2020, 15:32
figaretto schreef:
12 jun 2020, 15:26
Ik denk nog aan het politiemeisje dat een paar jaar geleden koelbloedig werd doodgeschoten bij een interventie.

Inderdaad, figaretto en voor Kitty Van Nieuwenhuysen werd in Brugge geen rouwregister geopend ...
Kitty werkte in Beersel - Alsemberg
Bijlagen
image.png
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet