politiegeweld

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

20 dec 2020, 17:57

benq schreef:
18 dec 2020, 19:46
Wil. schreef:
18 dec 2020, 10:22
benq schreef:
18 dec 2020, 07:34
Trouwens in de opbergruimte deur van mijn auto heb ik deodorant staan links voor mij rechts voor mijn vrouw.
Amaai, is 't zó erg nodig? 8O
Ja man, als je een scheet laat, da kan stinken zenne in zo kleine ruimte :lol:
Maar het is wel de zekerheid dat het reukvermogen nog intact is, dus corona vrij :mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

20 dec 2020, 19:28

tokkio schreef:
20 dec 2020, 17:57
benq schreef:
18 dec 2020, 19:46
Wil. schreef:
18 dec 2020, 10:22

Amaai, is 't zó erg nodig? 8O
Ja man, als je een scheet laat, da kan stinken zenne in zo kleine ruimte :lol:
Maar het is wel de zekerheid dat het reukvermogen nog intact is, dus corona vrij :mrgreen:
:lol: :lol:
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 dec 2020, 19:45

Maar het is wel kiezen tussen (stinken als) de pest en de corona/cholera :|
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 jan 2021, 10:55

Zwarte politieman schiet ongewapende blanke vrouw dood:


Afbeelding

In het Capitool werd de blanke vrouw, Ashli Babbitt, doodgeschoten door een zwarte agent. De vrouw beging een overtreding: ze forceerde de toegang tot een plaats waar ze niet mocht zijn.

Een beetje zoals Floyd die een overtreding beging: hij was onder invloed van drugs en had betaald met een vals biljet.

Als daar maar geen rellen, plunderingen, brandstichtingen en winkelinbraken van komen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

09 jan 2021, 12:21

Er zijn honderden foto's waarop witte veiligheidsmensen met getrokken pistolen naar deuren mikken ...
De man die daadwerkelijk schoot (is dat wel een zwarte?) was diegene die de laatste deur tussen de indringers en de vluchtende Pence moest beschermen. Gelukkig viel na dat ene schot de bestorming van die deur even stil en konden de senatoren in veiligheid worden gebracht. In elk ander geval was er een waar bloedbad ontstaan.
Tot rellen, plunderingen enz. is ondertussen al opgeroepen - afspraak de 19°
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 jan 2021, 13:33

In elk ander geval was er een waar bloedbad ontstaan.
Waarschijnlijk een kenmerk van Extra Terrestrials: helderziendheid?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

09 jan 2021, 13:40

Denk je nu echt dat die veiligheidsagenten niet zouden geschoten hebben als ze echt onder de voet werden gelopen? Hun hoofdopdracht is het leven van de senatoren / volksvertegenwoordigers te beschermen.

Er waren relschoppers die wel degelijk opzoek waren naar de grote verrader van de dag, Pence is daar (volgens Amerikaanse media) door het oog van de naald gekropen.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 jan 2021, 14:55

Alle andere veiligheidsagenten hadden dezelfde opdracht. Er was er maar één die het vuur opende op een blanke ongewapende vrouw.

Bekijk dit filmpje waarin de politiemensen de hekkens openzetten.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

09 jan 2021, 15:27

Wil. schreef:
09 jan 2021, 10:55
Zwarte politieman schiet ongewapende blanke vrouw dood:


Afbeelding

In het Capitool werd de blanke vrouw, Ashli Babbitt, doodgeschoten door een zwarte agent. De vrouw beging een overtreding: ze forceerde de toegang tot een plaats waar ze niet mocht zijn.

Een beetje zoals Floyd die een overtreding beging: hij was onder invloed van drugs en had betaald met een vals biljet.

Als daar maar geen rellen, plunderingen, brandstichtingen en winkelinbraken van komen.
Een spijtige reactie van een collega met extreem racistische inborst. :evil: Onze collega probeert de dramatische waarde nog een beetje te verhogen, door het gebeuren als een racistische daad voor te stellen. Is het hier het radicale Vlaams nationalisme dat de kop opsteekt of is het hier de jarenlange misvorming van de ambtenaar die altijd bereid is om een collega te lynchen als er zich een kans voordoet.
Ik vrees uit deze bijdrage te moeten opmaken dat er bij de huidige Vlaams Nationalisten een harde kern aanwezig is die racistische rellen zouden toejuichen om de macht in handen te krijgen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

09 jan 2021, 16:23

Ik vrees uit deze bijdrage te moeten opmaken dat er bij de huidige Vlaams Nationalisten een harde kern aanwezig is die racistische rellen zouden toejuichen om de macht in handen te krijgen.
Net zoals er een harde kern van linkse idioten bestaat die de rechtsstaat met alle geweld willen afbreken en iedere gelegenheid te baat nemen om dit te demonstreren. De weegschaal hangt in evenwicht.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

09 jan 2021, 16:42

Dicksy schreef:
09 jan 2021, 16:23
Ik vrees uit deze bijdrage te moeten opmaken dat er bij de huidige Vlaams Nationalisten een harde kern aanwezig is die racistische rellen zouden toejuichen om de macht in handen te krijgen.
Net zoals er een harde kern van linkse idioten bestaat die de rechtsstaat met alle geweld willen afbreken en iedere gelegenheid te baat nemen om dit te demonstreren. De weegschaal hangt in evenwicht.
Gij zijt weeral luidop aan het dromen. De nationale weegschaal hangt absoluut niet in evenwicht. De rechts Nationalisten wegen nog steeds maar 30 procent, als het nog zoveel is, want de aanhang sterft dagelijks uit en de populariteitspolls vertonen een zwaar dalende trend. Langs de andere zijde hangt een meerderheid van 70 procent linkse idioten, die er voor werken om dit land gezond en draaiend te houden.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

09 jan 2021, 17:37

De Kannibaal schreef:
Gij zijt weeral luidop aan het dromen. De nationale weegschaal hangt absoluut niet in evenwicht. De rechts Nationalisten wegen nog steeds maar 30 procent, als het nog zoveel is, want de aanhang sterft dagelijks uit en de populariteitspolls vertonen een zwaar dalende trend. Langs de andere zijde hangt een meerderheid van 70 procent linkse idioten, die er voor werken om dit land gezond en draaiend te houden.
De weegschaal hangt in evenwicht in zie zin dat er langs beide zijde idioten zijn. Linkse die de rechtstaat willen afbreken, rechtse die de macht willen behouden (uw woorden).
Langs de andere zijde hangt een meerderheid van 70 procent linkse idioten, die er voor werken om dit land gezond en draaiend te houden.
Moe roos was zot, maar gij zijt nog zotter dan moe roos. Uw (onze) rekening zal nog wel gepresenteerd worden, als ze al niet bezig is, en dan zal het niet de schuld van de Vlaams-Nationalisten zijn. Wie ga je dan als zondebok kiezen. :roll:

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

10 jan 2021, 08:53

Walen en Brusselaars tellen bij jullie al niet meer mee.
In Amerika gaat om bijna gelijke stemmen maar dan met miljoenen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

10 jan 2021, 10:49

Wil. schreef:
09 jan 2021, 10:55
Zwarte politieman schiet ongewapende blanke vrouw dood:


Afbeelding

In het Capitool werd de blanke vrouw, Ashli Babbitt, doodgeschoten door een zwarte agent. De vrouw beging een overtreding: ze forceerde de toegang tot een plaats waar ze niet mocht zijn.

Een beetje zoals Floyd die een overtreding beging: hij was onder invloed van drugs en had betaald met een vals biljet.

Als daar maar geen rellen, plunderingen, brandstichtingen en winkelinbraken van komen.
Schande schande schande. Een brave vreedzame huismoeder die een uitstapje doet en met bewondering naar het Capitool komt kijken en met het handje zwaait naar iemand daar binnen zo maar boelkloedig neerschieten??????
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

10 jan 2021, 11:32

Wil. schreef:
09 jan 2021, 10:55
Zwarte politieman schiet ongewapende blanke vrouw dood:


Afbeelding

In het Capitool werd de blanke vrouw, Ashli Babbitt, doodgeschoten door een zwarte agent. De vrouw beging een overtreding: ze forceerde de toegang tot een plaats waar ze niet mocht zijn.

Een beetje zoals Floyd die een overtreding beging: hij was onder invloed van drugs en had betaald met een vals biljet.

Als daar maar geen rellen, plunderingen, brandstichtingen en winkelinbraken van komen.
Doodgeschoten Trump-fan (35) bestormde Capitool ‘om Gods werk te doen’: ‘Ze riep na het schot: het is goed’
De zon is gratis voor iedereen