politiegeweld

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

15 jan 2021, 16:55

voorn schreef:
15 jan 2021, 16:48
Dat anders reageren is dat steeds gaan lopen? Dat wil toch zeggen dat er iets niet pluis is met U.
@Voorn:
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

15 jan 2021, 17:36

Wil. schreef:
15 jan 2021, 16:55
voorn schreef:
15 jan 2021, 16:48
Dat anders reageren is dat steeds gaan lopen? Dat wil toch zeggen dat er iets niet pluis is met U.
@Voorn:
Afbeelding
:D :D :D
De zon is gratis voor iedereen

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

19 jan 2021, 09:00

De politie pakte de defibrilator maar gebruikte hem niet.
Als ze hartslag voelen; mag je die niet gebruiken. Enkel bij hartstilstand.
Weeral lul van een advocaat :twisted:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

19 jan 2021, 12:24

Een defibrillator gaat altijd eerst METEN voor hij (zelfstandig) een shock geeft of toestemming geeft om op de knop te drukken.

OPMERKING Je kan niks mis doen met zo'n apparaat ... in wezen is de patiënt dood, zijn/haar hart defibrilleert en dat komt van zichzelf nooit meer goed.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

18 mei 2022, 10:22

Wil. schreef:
19 jun 2020, 20:52
Minneapolis: de teller loopt verder.
Sinds 26 mei zijn er in de stad al 66 mensen doodgeschoten (dat was tot dinsdag ll.). De meerderheid zijn zwarten.

Ondertussen is de stad begonnen met de politiemacht op droog zaad te zetten: defund the police is één van de eisen van BLM.

Nu is ook al wel duidelijk geworden wat voor vlees er in de BLM-kuip zit. In een video van 2015 geeft Patrisse Cullors - medeoprichtster van de club - volmondig toe dat ze een 'getrainde organisator' en een 'getrainde Marxiste' is. Daaruit zou blijken dat de beweging een duidelijke ideologische focus heeft die gebruikt maakt van raciale spanningen.

Dat verklaart ook waarom de BLM-activisten geen interesse hebben in de torenhoge black-on-black misdaad die er bestaat in Minneapolis, Baltimore of Chicago. Miss Cullors staat ook achter de afschaffing van de gevangenissen.

Yusra Khogali - medeoprichtster van BLM Toronto - tweette in 2016 het volgende:

Afbeelding

Ze vraagt Allah de kracht om die blanken niet te vervloeken of te vermoorden...

M.i. gaat het bij BLM niet zo zeer om vreedzaam samenleven.



Dezelfde Patrisse Cullors van BLM heeft inspiratie gevonden bij Kaouakibi. Ze heeft haar naaste familie ingeschakeld om de geldpotten mee leeg te maken.


Afbeelding

De vader van haar kind krijgt $970.000 voor 'creatieve dienstverlening'.
Haar broer $840.000 voor beveiliging.
Een mededirecteur zo maar even $2,1 miljoen
En ze stort aan BLM nog $73.000 voor de kosten van een chartervlucht

Van Patrisse kunnen we dat in feite wel aanvaarden. Ze is een Marxiste en ze herverdeelt de gemeenschapsgelden, terwijl onze Kibi een liberaal is. Die zou heel terughoudend moeten zijn met belastinggeld.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

18 mei 2022, 16:25

Wil. schreef:
18 mei 2022, 10:22
Wil. schreef:
19 jun 2020, 20:52
Minneapolis: de teller loopt verder.
Sinds 26 mei zijn er in de stad al 66 mensen doodgeschoten (dat was tot dinsdag ll.). De meerderheid zijn zwarten.

Ondertussen is de stad begonnen met de politiemacht op droog zaad te zetten: defund the police is één van de eisen van BLM.

Nu is ook al wel duidelijk geworden wat voor vlees er in de BLM-kuip zit. In een video van 2015 geeft Patrisse Cullors - medeoprichtster van de club - volmondig toe dat ze een 'getrainde organisator' en een 'getrainde Marxiste' is. Daaruit zou blijken dat de beweging een duidelijke ideologische focus heeft die gebruikt maakt van raciale spanningen.

Dat verklaart ook waarom de BLM-activisten geen interesse hebben in de torenhoge black-on-black misdaad die er bestaat in Minneapolis, Baltimore of Chicago. Miss Cullors staat ook achter de afschaffing van de gevangenissen.

M.i. gaat het bij BLM niet zo zeer om vreedzaam samenleven.



Dezelfde Patrisse Cullors van BLM heeft inspiratie gevonden bij Kaouakibi. Ze heeft haar naaste familie ingeschakeld om de geldpotten mee leeg te maken.


Afbeelding

De vader van haar kind krijgt $970.000 voor 'creatieve dienstverlening'.
Haar broer $840.000 voor beveiliging.
Een mededirecteur zo maar even $2,1 miljoen
En ze stort aan BLM nog $73.000 voor de kosten van een chartervlucht

Van Patrisse kunnen we dat in feite wel aanvaarden. Ze is een Marxiste en ze herverdeelt de gemeenschapsgelden, terwijl onze Kibi een liberaal is. Die zou heel terughoudend moeten zijn met belastinggeld.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 nov 2022, 21:57

Op het moment van de machtsovername van Biden is het protest van BLM uit de media verdwenen. Hoe zou dat komen? Niet slecht deze uitleg.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.