De Lijn

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

30 jun 2020, 10:34

ofwel gaat men terug naar het oorspronkelijke onderwerp DeLijn ofwel sluit ik dit topic af.
Het wederzijds beledigen mag nu echt wel gaan stoppen.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

30 jun 2020, 14:53

Groot gelijk redpoppy!

Het zijn altijd dezelfden die het op een paar mensen hebben gemunt .
Het is dan ook niet meer dan normaal, dat de geschoffeerden zich (proberen te) verdedigen als ze zich in hun zelfrespect voelen aangevallen. En dat zoiets dan ook soms met het (bijna) zelfde nodige verbaal geweld wordt beantwoord, is mijn inziens, enigszins te begrijpen. Men kan nu eenmaal niet àlles negeren, en al zeker niet als het uw eigen persoon betreft. Want op die manier, 'blijft' hun zelfrespect aangetast.

Ik ben dan ook van mening dat zoiets niet door de beugel kan in een forum zoals hier op Seniorennet.
En dat geldt niet enkel voor het topic over 'De Lijn', maar overal waar dergelijke figuren zich bevinden, en hun eigen frustraties op anderen proberen uit te stralen, enkel en alleen om zelf het podium te kunnen beklimmen en te beheersen, en met valse verwijten aan anderen, zichzelf de hemel in te prijzen.