3 paspoorten

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

11 jul 2020, 13:17

https://www.msn.com/nl-be/entertainment ... d=msedgntp

Blijkbaar heeft ze 3 nationaliteiten, ze is Amerikaans, Brits en Frans.

Zou willen weten hoe ze dat heeft bekomen, wil ook meerdere nationaliteiten :D
Ice

11 jul 2020, 13:55

Als je veel geld hebt en in hoge regionen verkeert, dan kan alles...rijke turken hebben zo ook een europees paspoort.. 8O
Dat zijn wetten op maat gemaakt, verborgen als achterpoortjes en die gelden niet voor de massa...en als de massa er lucht van krijgt en die achterpoortjes ook gaat gebruiken, dan worden de regeltjes veranderd, de achterdeur dichtgespijkerd en dan wordt weer wat anders op maat verzonnen....uiterst gemakkelijk als je zelf inhalige wetgever bent, voor de juiste prijs verkopen ze zelfs hun moeder....

Artesia
Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
Locatie: ergens ten velde

11 jul 2020, 14:17

janieburton schreef:
11 jul 2020, 13:17
https://www.msn.com/nl-be/entertainment ... d=msedgntp

Blijkbaar heeft ze 3 nationaliteiten, ze is Amerikaans, Brits en Frans.

Zou willen weten hoe ze dat heeft bekomen, wil ook meerdere nationaliteiten :D
Mijn kleinkinderen hebben ook drie nationaliteit.
Papa is Belg : kleinkinderen ook
De mama is Frans/Algerijns : de kleinkinderen ook
Ter info: een Algerijn(se) verliest nooit zijn/haar nationaliteit, ook al neemt jij/zij een andere nationaliteit aan.
En nog een weetje : je kunt nooit Algerijn(se) worden

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

12 jul 2020, 13:07

Artesia schreef:
11 jul 2020, 14:17


Zou willen weten hoe ze dat heeft bekomen, wil ook meerdere nationaliteiten :

Mijn kleinkinderen hebben ook drie nationaliteit.
Papa is Belg : kleinkinderen ook
De mama is Frans/Algerijns : de kleinkinderen ook
Ter info: een Algerijn(se) verliest nooit zijn/haar nationaliteit, ook al neemt jij/zij een andere nationaliteit aan.
En nog een weetje : je kunt nooit Algerijn(se) worden
Proficiat voor het onschatbare bezit van de Algerijnse nationaliteit. Een les en voorbeeld voor alle Belgen die met een schaamtegevoel rondlopen dat ze Belg zijn. Een groot gedeelte verbergt het en laat naamkaartjes of onderschriften drukken, dat zij Vlaming zijn en zeker geen Belg. Fanatiek zijn vooral diegenen die centen ontvangen van de Vlaamse staat. Hoe meer ze ontvangen, hoe groter de leeuwenvlag.
Of er in Europa nu zoveel mensen te vinden zijn die de Algerijnse nationaliteit zouden nastreven valt volgens mij te betwijfelen. Anders zou het zijn, als de Vlamingen van hierboven een korting zouden krijgen van 50% op hun gas verbruik.
Op hun kaartje of onderschrift zou onmiddellijk de Algerijnse vlag worden opgenomen en het nastreven van de Algerijnse nationaliteit werd prioriteit nummer 2.
Of ik ooit Algerijn zou kunnen worden, is volgens mijn bescheiden mening volledig afhankelijk van het feit hoeveel Dinar er op mijn bankrekening staan of hoeveel kamelen er in mijn bezit zijn. Na 30 jaren zijn de Italianen die in Zwitserland wonen en werken ook nog geen Zwitser, maar voor Tina Turner was het een klein kunstje.

Artesia
Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
Locatie: ergens ten velde

12 jul 2020, 14:42

De kannibaal schreef:
12 jul 2020, 13:07
Artesia schreef:
11 jul 2020, 14:17


Zou willen weten hoe ze dat heeft bekomen, wil ook meerdere nationaliteiten :

Mijn kleinkinderen hebben ook drie nationaliteit.
Papa is Belg : kleinkinderen ook
De mama is Frans/Algerijns : de kleinkinderen ook
Ter info: een Algerijn(se) verliest nooit zijn/haar nationaliteit, ook al neemt jij/zij een andere nationaliteit aan.
En nog een weetje : je kunt nooit Algerijn(se) worden
Proficiat voor het onschatbare bezit van de Algerijnse nationaliteit. Een les en voorbeeld voor alle Belgen die met een schaamtegevoel rondlopen dat ze Belg zijn. Een groot gedeelte verbergt het en laat naamkaartjes of onderschriften drukken, dat zij Vlaming zijn en zeker geen Belg. Fanatiek zijn vooral diegenen die centen ontvangen van de Vlaamse staat. Hoe meer ze ontvangen, hoe groter de leeuwenvlag.
Of er in Europa nu zoveel mensen te vinden zijn die de Algerijnse nationaliteit zouden nastreven valt volgens mij te betwijfelen. Anders zou het zijn, als de Vlamingen van hierboven een korting zouden krijgen van 50% op hun gas verbruik.
Op hun kaartje of onderschrift zou onmiddellijk de Algerijnse vlag worden opgenomen en het nastreven van de Algerijnse nationaliteit werd prioriteit nummer 2.
Of ik ooit Algerijn zou kunnen worden, is volgens mijn bescheiden mening volledig afhankelijk van het feit hoeveel Dinar er op mijn bankrekening staan of hoeveel kamelen er in mijn bezit zijn. Na 30 jaren zijn de Italianen die in Zwitserland wonen en werken ook nog geen Zwitser, maar voor Tina Turner was het een klein kunstje.
Ik weet echt niet of mijn schoondochter het bezit van de Algerijnse nationaliteit van onschatbare waarde vindt!
En ik denk niet dat Europeanen persé Algerijns willen zijn. Het was maar een voorbeeld en een antwoord op een eerder post :lol: :wink:

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

12 jul 2020, 16:57

Volgens haar advocaten loopt ze in de gevangenis het risico om met het coronavirus besmet te raken.
https://www.msn.com/nl-be/entertainment ... d=msedgntp
Als dat ook een reden gaat worden,gaan de gevangenissen rap leeg zijn :mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

12 jul 2020, 18:10

Ken er ook nog met 3 nationaliteiten......

Vader één nationaliteit, moeder een andere nationaliteit, en de kinderen geboren in een 3de land.
Heeft in sommige gevallen misschien voordelen, maar anderzijds ook nadelen zoals b.v. wanneer in één of meerdere landen legerplicht is, ze deze kunnen gaan vervullen in de verschillende landen......
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier