eendagstoeristen niet meer welkom aan ONZE kust.....

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

11 aug 2020, 00:08

sibarita schreef:
zaterdag op het vtm nieuws waren de beelden van het crapuul flou gemaakt , kwestie van privacy!

Vandaag op het vtm nieuws vond de nieuwslezer van dienst het erg dat de 3 daders nog steeds rondliepen in de zelfde kledij als bij hun aanhouding , misschien kan de nieuwsdienst van de vtm ze sponseren en volledig in het nieuw steken !
:evil: :roll:
Als mar(c)xist van ranst met zijn revolutionairen aan de macht komt zal het ook voor hen ten goede keren. Ze moeten nog wat geduld hebben. Ze zijn al op vrije voeten, straks komen de kleren nog.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

11 aug 2020, 00:29

boeffer schreef:
11 aug 2020, 00:07
Die burgervader van Knokke Heist zou een goede politieker kunnen zijn.
....
Lippens ? Die is al veel meer dan een politieker, dat is iemand die samen met een paar "confraters" de echte ( en financiële ) macht in België vertegenwoordigen.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

11 aug 2020, 08:08

Ik heb tijdens mijn legerdienst veel stoere binken ( nozems) zien bibberen als ze van een toren naar een paal met handgrepen moesten springen; of voor het eerst een echte granaat moesten werpen.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

11 aug 2020, 10:07

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-d ... ~af6d77b9/

“Door Brusselse jongeren extra te controleren wordt het alleen maar erger”
De ongeziene vechtpartij op het strand van Blankenberge mag volgens criminologen en jeugdwerkers geen reden zijn om Brusselse jongeren met migratieachtergrond extra te controleren. “Hun wantrouwen in de politie neemt dan alleen maar toe.”

Dit vind ik nog strafste van al

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200810_93906000

Blankenbergse winkeluitbaatster zag winkel geplunderd worden door amokmakers: “Politie was gewoon met veel minder”
BLANKENBERGE - Na de massale vechtpartij zaterdag op het strand van Blankenberge bleef het nog de hele avond onrustig in de badstad. Aan de Kerkstraattrap kreeg een winkel zowaar plunderaars over de vloer. Daar begon de chaos na een discussie over mondmaskers. “Plots waren ze met héél veel”, vertelt uitbaatster Stefanie Demilde.

Hebben nooit wat gedaan maar ze gaan wel hun grenzen verleggen zoals altijd .

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200810_97291265

Nieuwe beelden van vechtpartij Blankenberge halen verklaringen verdachten onderuit: ze kenden mekaar wél en ze kwamen om te knokken
Hoofdverdachten zijn leden van nieuwe Brusselse stadsbende

BLANKENBERGE - Alle drie verklaarden ze voor de Brugse onderzoeksrechter dat zij niets te maken hadden met de knokpartij die zaterdag Blankenberge in rep en roer zette. Maar videobeelden die omstanders maakten, haalden hun verklaringen onderuit. De drie hoofdverdachten die volgens het gerecht het strandgevecht ontketend hebben, zijn bij de politie gekend als leden van een nieuwe stadsbende met thuishaven in Laken. En die heeft als specialiteit: drugs dealen en vechtpartijen uitlokken.

Zijn toch allemaal zo engeltjes ( en telkens met leugens op de proppen )

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

11 aug 2020, 11:21

Wanneer krijg ik mijn gratis treintickets om naar Knokke of Blankenberge te reizen?
Straks is het mooi weer voorbij en is er geen ambiance meer ...


:D :)
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

11 aug 2020, 13:25

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200811_930 ... -ontkennen

Uitschot van Brussel !!!
ze zijn zo lief mijnheer ..... onze toekomst kan niet meer stuk !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

biwanka
Lid geworden op: 27 sep 2007, 15:57

11 aug 2020, 15:52

Ik herhaal het nog een keer: laat ze niet zomaar gaan. Een politieagent zei me jaren geleden over dergelijk uitschot: "Geef ze een pak rammel, dat voelen ze niet eens. Steek ze een nacht in de cel, daar lachen ze mee. Maar laat ze een boete betalen van honderd frank (jaren geleden) en ze krijsen als een varken dat gekeeld wordt." Dus: laat ze de door hen aangerichte schade betalen en daar bovenop nog een torenhoge boete.
Ice

11 aug 2020, 17:12

biwanka schreef:
11 aug 2020, 15:52
Ik herhaal het nog een keer: laat ze niet zomaar gaan. Een politieagent zei me jaren geleden over dergelijk uitschot: "Geef ze een pak rammel, dat voelen ze niet eens. Steek ze een nacht in de cel, daar lachen ze mee. Maar laat ze een boete betalen van honderd frank (jaren geleden) en ze krijsen als een varken dat gekeeld wordt." Dus: laat ze de door hen aangerichte schade betalen en daar bovenop nog een torenhoge boete.
Jaja, járen geleden en....er gebeurde NIKS! En nu nog altijd niet.
Bovendien heeft uitschot niks op hunne naam en leven ze op kap van de belastingbetaler door uitkeringen of het ocmw, die dan de schade en boetes betalen met....belastinggeld.
Einde verhaal.
Politiek gepamper voor vreemd kiesvee heeft deze uitwas veroorzaakt en politici zijn niet geneigd om dat te veranderen want die focussen zich er nu op om de autochtonen op de knieën en in het gareel te krijgen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

11 aug 2020, 18:08

Ice schreef:
11 aug 2020, 17:12
biwanka schreef:
11 aug 2020, 15:52
Ik herhaal het nog een keer: laat ze niet zomaar gaan. Een politieagent zei me jaren geleden over dergelijk uitschot: "Geef ze een pak rammel, dat voelen ze niet eens. Steek ze een nacht in de cel, daar lachen ze mee. Maar laat ze een boete betalen van honderd frank (jaren geleden) en ze krijsen als een varken dat gekeeld wordt." Dus: laat ze de door hen aangerichte schade betalen en daar bovenop nog een torenhoge boete.
Jaja, járen geleden en....er gebeurde NIKS! En nu nog altijd niet.
Bovendien heeft uitschot niks op hunne naam en leven ze op kap van de belastingbetaler door uitkeringen of het ocmw, die dan de schade en boetes betalen met....belastinggeld.
Einde verhaal.
Politiek gepamper voor vreemd kiesvee heeft deze uitwas veroorzaakt en politici zijn niet geneigd om dat te veranderen want die focussen zich er nu op om de autochtonen op de knieën en in het gareel te krijgen.
En wat mij is opgevallen, ze hebben direct een advocaat.........
Belgische nationaliteit afpakken en der uit met familie en al,de enige oplossing, want het wordt steeds erger.....
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

11 aug 2020, 18:18

Die zottin mogen ze ook voor de rest van haar leven wegsteken!!!!

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/10 ... ueel-gedr/

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

11 aug 2020, 18:53

Dat mens loopt 60 jaar achter.
Ik ben opgegroeid aan een bekend pleintje op het Kiel.
Daar waren jeugdbenden met brommers zwarte vest en bleu jeans.
Regelmatig was er op kermissen gevechten tegen anderen.
Maar ik weet nooit iets dergelijks meegemaakt te hebben als in Blankenberge
Overvallen; drugs ; verkrachting:stond niet in die hun programma en niemand is ooit in de gevangenis beland.
Het eerste werkelijk geweld kwam er 20 jaar later met de Hooligans.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

11 aug 2020, 19:14

https://www.golfbrekers.be/nieuw-taalgebruik-2/

De webstek voor de kritische Vlaming !!
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

11 aug 2020, 20:00

sibarita schreef:
11 aug 2020, 19:14
https://www.golfbrekers.be/nieuw-taalgebruik-2/

De webstek voor de kritische Vlaming !!
Een goed gedrild politieapparaat zoals in Belarus/Wit Rusland, een apartheidsregime zoals destijds in Zuid-Afrika, en een vleugje racisme op zijn Amerikaans, dat is wat we nodig hebben , nietwaar ? Of niet soms. En uiteraard hebben we een éénpartijstaat met het VB zoals in China, houden we alle grenzen gesloten zoals Noord-Korea, en de witten verklikken mekaar zoals in de DDR van destijds. Wat wilt ge nog meer ? Ik zou het niet meer weten.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

11 aug 2020, 20:13

Fred1950 schreef:
Een goed gedrild politieapparaat zoals in Belarus/Wit Rusland, een apartheidsregime zoals destijds in Zuid-Afrika, en een vleugje racisme op zijn Amerikaans, dat is wat we nodig hebben , nietwaar ? Of niet soms. En uiteraard hebben we een éénpartijstaat met het VB zoals in China, houden we alle grenzen gesloten zoals Noord-Korea, en de witten verklikken mekaar zoals in de DDR van destijds. Wat wilt ge nog meer ? Ik zou het niet meer weten.
Is China niet het perfecte voorbeeld van land waar alles in één verenigd is wat u hierboven allemaal opsomt. 8O

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

11 aug 2020, 21:36

tokkio schreef:
11 aug 2020, 18:08

Belgische nationaliteit afpakken en der uit met familie en al,de enige oplossing, want het wordt steeds erger.....
Dat zouden ze moeten doen maar dat kan enkel als ze de dubbele nationaliteit hebben; niet elk land laat een dubbele nationaliteit toe als men in het buitenland is geboren.

Als ze hier zijn geboren en ze hebben geen dubbele nationaliteit dan kan men in dit geval de Belgische nationaliteit niet afnemen, men kan ze zelfs niet "stateloos" maken.