eendagstoeristen niet meer welkom aan ONZE kust.....

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

14 aug 2020, 12:58

Fred1950 schreef:
wardje schreef: ↑Vandaag, 09:45
Het probleem is , ze hebben schrik van jeugdbendes, naar ik hoor op de radio zouden extreemrechtse lui afspreken om boel te veroorzaken aan de kust.
Je kan niet overal politie zetten , maar het mag geen politiestaat worden vind men( oa Van Ranst), maar zonder ordehandhavers zal het ook niet lukken, of ze zouden het leger moeten inzetten ( het kan wel in Antwerpen als Joden bescherming) weet niet of dat nog steeds het geval is ?
Maar Joden brengen geld in het laatje en ééndagstoeristen wat vertier en drank, misschien vinden onze bewindslui dat weggesmeten geld en ze moeten er al niet veel mee rondstrooien.
Langs de andere kant als ze de kust afsluiten , schoppen ze tegen de schenen van de horeca en die hebben het met corona ook niet onder de markt.
T'is wikken en wegen , en zolang corona onder ons in zal er miserie blijven , vind dat ze hard moeten optreden tegen onruststokers , administratief aanhouden daar lachen ze mee , je moet een middel vinden om ze echt pijn te doen , maar die lui zijn wel het één en ander gewoon
Dat is net de achtergrond gedachte bij extreem rechts .... Eerst kabaal maken om meer politiemacht te doen creëren , en dan plaatsten ze extreem rechtse mannekes bij de politie zelf. Machtsdoel bereikt !
Mijn baas zei vroeger: "Teveel democratie doodt de democratie" en dat zie je hier duidelijk wat al jaren aan het gebeuren. Het bepamperen van bepaalde groepen gaat ten koste van iedereen.
Men kan dit bepamperen niet meer stoppen net omdat men dan gaat stigmatiseren en anderen, die zich wel aan de regeltjes houden, dezelfde regeltjes moet opleggen als die onruststokers net om niet te stigmatiseren.
Wat u dus schrijft is eigenlijk kompleet van de pot gerukt.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

14 aug 2020, 13:09

Dicksy schreef:
14 aug 2020, 11:06
De Kannibaal schreef:
Het Hannibal-Netzwerks staat op en mobiliseert zijn leden. West-Kreutz heeft duidelijk een nieuwe leider.
Tja, als het via het gerecht niet kan moeten er andere methodes gebruikt worden. U als kind aan huis bij de gerechtshoven kunt toch eens informeren hoe dat eigenlijk komt. :roll:
En ik die dacht dat communisten toch ook geen lieverdjes waren of behoort u ook tot die saloncommunisten, veel geblaat (tenzij voor de rechtbank natuurlijk) maar weinig wol. 8O
Een communist heeft geen nood aan een grote mond of hangt niet de brulaap uit. Hij stapt goed voorbereid naar de rechtbank, zoals PVDA reeds meermaals heeft bewezen, en wint zijn zaak. De fake news adepten stappen met veel lawaai naar de rechtbank, maar hun zaak wordt zelfs niet ontvankelijk verklaard omwille van een kinderlijk opgebouwde argumentatie. :D :D
Wij behoren misschien tot de saloncommunisten en het is best verstandig om er rekening mee te houden dat wij geen lieverdjes zijn, maar U profiteert toch ook mee als wij een onterecht geinde belasting laten schorsen? Of betaalt U, als geboren parasiet, soms koppig verder. Ik heb mijn gegronde twijfels
Eén ding staat vast, met de West-Kreutz mentaliteit zult gij weinig tot niks bereiken. De politieke partij waar je voor staat, verkrijgt nog een slechter imago en de vijand zal zich dagelijks vermenigvuldigen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

14 aug 2020, 13:35

De Kannibaal schreef:
Dicksy schreef: ↑
Tja, als het via het gerecht niet kan moeten er andere methodes gebruikt worden. U als kind aan huis bij de gerechtshoven kunt toch eens informeren hoe dat eigenlijk komt. :roll:
En ik die dacht dat communisten toch ook geen lieverdjes waren of behoort u ook tot die saloncommunisten, veel geblaat (tenzij voor de rechtbank natuurlijk) maar weinig wol. 8O
Een communist heeft geen nood aan een grote mond of hangt niet de brulaap uit. Hij stapt goed voorbereid naar de rechtbank, zoals PVDA reeds meermaals heeft bewezen, en wint zijn zaak. De fake news adepten stappen met veel lawaai naar de rechtbank, maar hun zaak wordt zelfs niet ontvankelijk verklaard omwille van een kinderlijk opgebouwde argumentatie. :D :D
Wij behoren misschien tot de saloncommunisten en het is best verstandig om er rekening mee te houden dat wij geen lieverdjes zijn, maar U profiteert toch ook mee als wij een onterecht geinde belasting laten schorsen? Of betaalt U, als geboren parasiet, soms koppig verder. Ik heb mijn gegronde twijfels
Eén ding staat vast, met de West-Kreutz mentaliteit zult gij weinig tot niks bereiken. De politieke partij waar je voor staat, verkrijgt nog een slechter imago en de vijand zal zich dagelijks vermenigvuldigen.
Natuurlijk ben ik blij als geboren parasiet dat elke euro die ik minder moet betalen welkom is. Het punt waar het om gaat, en trouwens in heel dit topic heb ik hierboven al geschreven. Maar zal het voor u nog eens graag herhalen.
Mijn baas zei vroeger: "Teveel democratie doodt de democratie" en dat zie je hier duidelijk wat al jaren aan het gebeuren. Het bepamperen van bepaalde groepen gaat ten koste van iedereen.
Men kan dit bepamperen niet meer stoppen net omdat men dan gaat stigmatiseren en anderen, die zich wel aan de regeltjes houden, dezelfde regeltjes moet opleggen als die onruststokers net om niet te stigmatiseren.
Wat u dus schrijft is eigenlijk kompleet van de pot gerukt.
U mag er fier op zijn dat de afschaffing van een onterechte belasting door de communisten is gedaan, u mag die pluim op uw hoed steken. Mijn dank hiervoor.
Maar het is ook door dat soort communistische sujetten waartoe u behoort dat belgie al jaren naar de kloten aan het gaan is en voor het merendeel al is. En die pluim mag u ook op hoed steken. In oorlogstijd heb ik u toch liever voor mij lopen dan achter mij.

Aan u de keus welke pluim u het liefst op uw hoed steek......... 8O....... Mag ik een gokje wagen?

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

14 aug 2020, 14:16

Het is wel godgeklaagd
Naar het buitenland gaan wordt afgeraden.
Steun onze kleinhandelaars en horeca.
En als we dan allemaal hier blijven en naar zee willen mag dit niet voor één dag.
En dat doordat er wat krapuul de boel op stelten zet.
Welke wet verbied mij doorheen mijn eigen land te reizen.
Intussen gaan de bewoners van de kust naar Frankrijk ;juist over de grens. Misschien een idee voor ons.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

14 aug 2020, 14:38

Mark Zuckerberg was zo erg geschrokken van die zwarte jongens met krullenbol die amok maakte op 't strand dat hij onmiddellijk bevolen heeft dat hun foto's niet meer op zijn smoelenboek mochten :wink: :wink: :wink:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

14 aug 2020, 22:41

Zwarte piet mag ook niet op zijn FB.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

15 aug 2020, 15:12

Ziezo eigen schuld dikken bult.
In Blankenberge geen kat
Wie neemt nu de trein naar de kust met de kans in Gent of Brugge tegen gehouden te worden.
Gevolg ....bijna lege treinen. En de horeca weer de sigaar.
En van neo-nazis geen spoor.
Extra politie kon in hun neus peuteren
Weeral geld over de balk gegooid.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

15 aug 2020, 17:48

Dienen brave van Blankenberge(of wordt het Zwartenberge... :mrgreen: )heeft nu 2 agenten verwond in Schaarbeek.
https://www.hln.be/in-de-buurt/brussel/ ... ~a4a8506b/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

15 aug 2020, 20:05

voorn schreef:
15 aug 2020, 15:12
Ziezo eigen schuld dikken bult.
In Blankenberge geen kat
Wie neemt nu de trein naar de kust met de kans in Gent of Brugge tegen gehouden te worden.
Gevolg ....bijna lege treinen. En de horeca weer de sigaar.
En van neo-nazis geen spoor.
Extra politie kon in hun neus peuteren
Weeral geld over de balk gegooid.
Tja....de kustburgemeesters moesten geen volk hebben, en nu dat er niemand is klaagt den horeca steen en been. Weet men eigenlijk nog wat men daar wil ?
Met alle respect, maar het zou nu toch straf zijn dat de zelfstandigen er worden gesubsidieerd door de bevolking dat er geweerd wordt.
Dat Lippens en consoorten nu maar zelf eens hun zelfstandigen steunen, hun bankrekening zal er zeker geen pijn onder lijden.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

15 aug 2020, 22:52

Vertel mij eens . Waar, op onze dijken aan de kust vindt men nog een gemeente-zitbank waar men als ouwe mins nog eventjes kan verpozen, zonder daar voor uwe portemonnee leeg te maken . Iedereen weet ondertussen wel dat de horeca zijne omzet moet maken in vijf maanden , maar ze moeten wel niet in de "col " sch.., hé . :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
AMEN en AUM

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

29 sep 2020, 00:59

De horeca zou zijn omzet moeten maken in vijf maanden?
Als dit soms niet lukt ... is dit dan de fout van iemand anders? :roll:

berretz
Lid geworden op: 08 jan 2014, 08:34
Locatie: 2070

29 sep 2020, 08:18

Als wij niet naar het strand mogen komt het strand naar ons ism met Odette.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

29 sep 2020, 11:54

:lol:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

29 sep 2020, 18:24

berretz schreef:
29 sep 2020, 08:18
Als wij niet naar het strand mogen komt het strand naar ons ism met Odette.
Zeer juist. Ik kan er hier van meespreken. Moet er nog zand zijn ?