Farma-industrie & corona-vaccin

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

06 jan 2021, 14:40

Hydrochloroquine is géén geneesmiddel tegen Corona.
Hoe kan er nu een geneesmiddel zijn tegen iets wat eigenlijk niet bestaat?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 jan 2021, 15:02

Waanvoorstellingen zijn alleen maar ingebeeld, maar toch heeft men er medicatie tegen.
Laatst gewijzigd door Wil. op 06 jan 2021, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

06 jan 2021, 15:04

Ice schreef:
05 jan 2021, 17:36
De who heeft élke geloofwaardigheid verloren door een terrorist aan het hoofd, door zélf tegenstrijdige berichten de wereld in te zenden én zelfs door inside klokkenluiders hun eigen misleidingen aan het licht te brengen.
Ze roepen wereldwijd een pandemie uit door eerst dit gemodificeerde coronavirus op de lijst van dodelijke bedreigingen te zetten naast het dodelijke ebola-virus....wànt ze wisten nog te weinig af van dit virus? :roll:
Dan bekennen ze openlijk dat dit corona virus eigenlijk maar een griep is en halen ze het af van de lijst met dodelijke bedreigingen - intussen is het doel om er een dodelijke bedreiging van te maken reeds bereikt: wéreldwijd onnodige lockdowns en regeltjes die nodig zijn voor dodelijke bedreigingen zoals ebola en dus totààl overbodig én buitenproportioneel zijn voor dit corona griepvirus.
Dan saboteren ze het medicijn voor genezing: door de werkende componenten van de samenstelling met hydrochloroquine UIT hun onderzoeken te laten zodat ze dan kunnen komen liegen dat het medicijn niet werkt - OOK weer om de TIJDELIJKE maatregelen te kunnen blijven opleggen en om genezing te verhinderen!
Het is monsterlijk en misdadig om zieke mensen te laten sterven door hen het levensreddende medicijn te onthouden!
Hoeveel doden hebben de who en de regeringen zo op hun geweten??? :evil:
En dàt zootje, huichelende leugenaars en misdadigers blijft onze regering volgen om onze economie verder te kunnen verwoesten, om ons de duivel aan te doen met onnodige beperkingen en beroving van onze réchten om ons nu ook nog eens te kunnen komen bestélen en verarmen om de schade te betalen die ZIJ veroorzaakten door de who leugenaars te volgen?! :x
Collega, zijt gij er weer terug met Uw hydrochloroquine. ? Dokters, hebben reeds met handen en voeten uitgelegd, dat het niet helpt tegen Corona en dat zij het niet meer wensen te gebruiken. Alleen Trump deelt ook nog Uw mening, maar die mens moet het doen met een beperkt IQ. U heeft waarschijnlijke een pakketje aandelen van Sanofi? Gij die zoveel bezorgdheid aan de dag legt voor het vaccin, leest eens hoe levensgevaarlijk het gebruik is van hydrochloroquine is.
Ice

06 jan 2021, 17:11

De kannibaal schreef:
06 jan 2021, 15:04
Ice schreef:
05 jan 2021, 17:36
De who heeft élke geloofwaardigheid verloren door een terrorist aan het hoofd, door zélf tegenstrijdige berichten de wereld in te zenden ...
Ze roepen wereldwijd een pandemie uit door eerst dit gemodificeerde coronavirus op de lijst van dodelijke bedreigingen te zetten naast het dodelijke ebola-virus....wànt ze wisten nog te weinig af van dit virus? :roll:
Dan bekennen ze openlijk dat dit corona virus eigenlijk maar een griep is en halen ze het af van de lijst met dodelijke bedreigingen.....
Dan saboteren ze het medicijn voor genezing: door de werkende componenten van de samenstelling met hydrochloroquine UIT hun onderzoeken te laten zodat ze dan kunnen komen liegen dat het medicijn niet werkt - OOK weer om de TIJDELIJKE maatregelen te kunnen blijven opleggen en om genezing te verhinderen!
Het is monsterlijk en misdadig om zieke mensen te laten sterven door hen het levensreddende medicijn te onthouden!
Hoeveel doden hebben de who en de regeringen zo op hun geweten??? :evil:
En dàt zootje, huichelende leugenaars en misdadigers blijft onze regering volgen om .....
......
Collega, zijt gij er weer terug met Uw hydrochloroquine. ? Dokters, hebben reeds met handen en voeten uitgelegd, dat het niet helpt tegen Corona en dat zij het niet meer wensen te gebruiken. Alleen Trump deelt ook nog Uw mening, maar die mens moet het doen met een beperkt IQ. U heeft waarschijnlijke een pakketje aandelen van Sanofi? Gij die zoveel bezorgdheid aan de dag legt voor het vaccin, leest eens hoe levensgevaarlijk het gebruik is van hydrochloroquine is.
Euh, neen, het ging erover dat onze regering een criminele organisatie met een terrorist aan het hoofd volgt als autoriteit op het gebied van gezondheid, die knoeiden met de studies om chloroquine als medicijn te kunnen verketteren...dát is beknopt zoals je kunt lezen in mijn quote...
Maar oke, als gij kwakzalvers gelooft die een medicijn afbreken en liegen dat het niet geneest door te sjoemelen met de studies om de coronahoax te rekken en maatregelen verder te kunnen blijven opleggen.....en dan ben je wel HEEL kortzichtig en ook KORT van geheugen of je lijdt aan alzheimer... :mrgreen:

Blijkbaar is een opfrisbeurt nodig:
DINSDAG 18 FEBRUARI 2020
– Onderzoekers aan de KU Leuven in België hebben ontdekt dat een zeventig jaar oud malariamiddel werkt tegen COVID-19, de ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt.
Het desbetreffende middel heet chloroquine en is sinds 1934 op de markt.
De patiënten in China die een week lang chloroquine toegediend kregen, hadden minder koorts, een verbeterde longfunctie en waren sneller virusvrij en genezen.
De werking van chloroquine werd reeds in 2004 ontdekt in het laboratorium van professor Marc Van Ranst aan de KU Leuven.
Het labo van van ranst heeft in 2004 notabene zélf ontdekt dat de antivirale eigenschappen van dit middel tegen malaria ook werken voor álle 8 types coronavirussen.
Huisarts Rob Elens in het Zuid Limburgse Meijel las de zeer hoopgevende berichten van artsen in Zuid Korea, Frankrijk en Amerika over de behandeling van corona patiënten met hydroxychloroquine, zink en azitromycine, waardoor ze daar maar ‘weinig tot nul opnames hebben, en ook weinig mensen op de IC’.
In overleg met de apotheek ging Elens dit aan enkele van zijn corona patiënten voorschrijven.
8 mensen behandeld, 8 binnen enkele dagen genezen
‘Ik heb nu 8 mensen behandeld, en ze zijn allemaal genezen.
Het zijn 5 mannen en 3 vrouwen, 60-plussers en 80-plussers, en ook met verschillende ziektebeelden.
Eentje had diarree en een ander maagpijn, maar verder hebben ze geen bijwerkingen ervaringen.
Na 4 dagen waren ze allemaal klachtenvrij.

Ik denk dus dat dit een veilige en goede behandeling is voor mensen met corona,’ waarbij hij vooral aan de mensen met iets ergere klachten (zoals ademhalingsproblemen) denkt.
Sorry, maar ik stel liever mijn vertrouwen in een arts die niet gelinkt is aan en zijn onderzoek gefinancierd wordt door de psychopaat gates die de mensheid wil uitroeien via vaccinatie...wiens brood men eet, diens WOORD men spreekt?? :roll:
Elk labo, univ en onderzoekscentra dat geld krijgt van gates is hem loyaliteit verschuldigd of hij draait de geldkraan dicht - dat behoeft toch geen uitleg?? :roll:
Bewijs van de partijdigheid en áfhankelijkheid van ranst: zijn eigen labo ontdekte dit medicijn maar hij heeft er NOOIT met één woord over gerept om mensen in nood, corona-patiënten, mee te behandelen, te genézen want dan was een vaccin niet nodig en dat is de miljarden geldezel voor gates en co... :roll:
Dát vind ik misdadig want hoeveel levens hadden gered kunnen worden die nu opgeofferd werden voor géld, voor de hebzucht van enkelen door een vaccin?! :x

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

06 jan 2021, 17:13

Kort samengevat ...

BLA BLA BLA
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
Ice

06 jan 2021, 17:51

E.T. schreef:
06 jan 2021, 17:13
Kort samengevat ...

BLA BLA BLA
Ja, een serieuze discussie is niet aan jou besteedt, dat gaat je petje te boven... :P

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

06 jan 2021, 18:04

T 'is niet omdat je hier, samen met je collega, als maar dezelfde ellenlange teksten post dat je zelf bijdraagt aan enige discussie ...

Terug naar topic

Die Big pharma gaan goed geld verdienen aan de corona vaccins. Is dat zo?
Gelet op de omzet van zo'n Pfizer wat is dan het aandeel van dat vaccin?
Groter of kleiner dan de winst die ze maken met blauwe pilletjes?

In de veronderstelling dat er maar 1 fabrikant is en deze 1 euro verdienen aan een volledige vaccinatie ...
en er zijn 8 miljard mensen op de aarde dan komt er 8 miljard in 't laatje ... Oeps das haast de moeite niet 8O
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

06 jan 2021, 18:31

E.T. schreef:
06 jan 2021, 17:13
Kort samengevat ...

BLA BLA BLA
Ik denk dat je hier Fred1950 bedoeld ? Volledig akkoord, t’is nen geweldigen blaf, blaf, blaf..... :P :P

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

06 jan 2021, 18:49

That's the way!
Gestadig met modder naar elkaar gooien zal het virus zéker uitroeien. 8O
Enfin, zo denken sommigen hier toch over.
Ik probeer dat heel hard te geloven, maar helaas ..., het lukt mij langs geen kanten.
Eén ding weet ik zeker: het 'gelijk hebben- of halen', zal niemand helpen.
En al zeker niet door elkaar met modder te besmeuren! :x

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 jan 2021, 18:53

Pfizer zal in 2020 ongeveer 1,5 miljard omzet gehaald hebben met het vaccin. Maar dit jaar wordt dat 14 miljard. Daarna zakt het snel terug naar ongeveer 2 miljard omzet.

Pfizer verkoopt alles bij elkaar per jaar voor zo'n kleine 50 miljard producten.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

06 jan 2021, 19:19

Wil. schreef:
06 jan 2021, 18:53
Pfizer zal in 2020 ongeveer 1,5 miljard omzet gehaald hebben met het vaccin. Maar dit jaar wordt dat 14 miljard. Daarna zakt het snel terug naar ongeveer 2 miljard omzet.

Pfizer verkoopt alles bij elkaar per jaar voor zo'n kleine 50 miljard producten.
Peanuts volgens pro-vaxxers....dat is maar kleingeld... :P
Tenslotte gunnen ze pfizer dat van harte....want dat 'verlossende' vaccin zal hen redden...verlossen: wél, maar van wát? Dat is minder duidelijk... :twisted: ...en rédden? Dat valt nog helemáál af te wachten... :mrgreen:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

07 jan 2021, 13:41

En ik dacht altijd KASSA KASSA gelezen te hebben :P
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

07 jan 2021, 14:02

Ice schreef:
06 jan 2021, 19:19
Wil. schreef:
06 jan 2021, 18:53
Pfizer zal in 2020 ongeveer 1,5 miljard omzet gehaald hebben met het vaccin. Maar dit jaar wordt dat 14 miljard. Daarna zakt het snel terug naar ongeveer 2 miljard omzet.

Pfizer verkoopt alles bij elkaar per jaar voor zo'n kleine 50 miljard producten.
Peanuts volgens pro-vaxxers....dat is maar kleingeld... :P
Tenslotte gunnen ze pfizer dat van harte....want dat 'verlossende' vaccin zal hen redden...verlossen: wél, maar van wát? Dat is minder duidelijk... :twisted: ...en rédden? Dat valt nog helemáál af te wachten... :mrgreen:
Tja, lap, E.T. heeft weer niet goed verstaan ! Hij leest anti-vaxxers in plaats van pro-

Als 50 miljard al geen KASSA KASSA niet meer is voor de provaxxers :roll: wat jij en ik hen toch willen doen begrijpen, dat het niet om gezondheid gaat maar om poen scheppen :roll:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

07 jan 2021, 14:08

Meisje toch, is er ergens iets waar je wel verstand van hebt? Van macro economie blijkbaar niet :P
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 jan 2021, 14:16

E.T. schreef:
07 jan 2021, 14:08
Meisje toch, is er ergens iets waar je wel verstand van hebt? Van macro economie blijkbaar niet :P
Macro-economie bestudeert de economische samenhang in een groot geheel, bv. in een land. Hier gaat het over 1 bedrijf.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.