vaccinatie dubbelzinnig..

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
Ice

13 dec 2020, 14:29

Fred1950 schreef:
12 dec 2020, 16:11
Ice schreef:
09 dec 2020, 13:44
Geknípt en mét nanochip of zonder knip/chip maar met het dodelijke virus...welke verkies jij, fred? :P
Gelukkig hoeven anti-vaxxers niet te kiezen tussen die pest of cholera... :twisted: want zelfs pro-vaxxers vinden toch ook dat iedereen mag kiezen, nietwaar? :mrgreen:
"Er zit geen nanochip in het vaccin" , net zoals.....
Hoe denk jij dat te kunnen weten? 8O
Met je glazen bol :twisted: of sta je er misschien langs als ze de vaccins maken? :P
Maar het antwoord op de vraag welke gij verkiest wordt weer maar eens omzeild door het zijspoor van de trol die misschien zelf begint te twijfelen en intussen ook een anti-vaxxer zou kunnen geworden zijn... :twisted: :P

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

13 dec 2020, 14:49

Ice schreef:
13 dec 2020, 14:29
Fred1950 schreef:
12 dec 2020, 16:11
Ice schreef:
09 dec 2020, 13:44
Geknípt en mét nanochip of zonder knip/chip maar met het dodelijke virus...welke verkies jij, fred? :P
Gelukkig hoeven anti-vaxxers niet te kiezen tussen die pest of cholera... :twisted: want zelfs pro-vaxxers vinden toch ook dat iedereen mag kiezen, nietwaar? :mrgreen:
"Er zit geen nanochip in het vaccin" , net zoals.....
Hoe denk jij dat te kunnen weten? 8O
....
Omdat het technisch niet kan en ook nooit zal kunnen ! Dergelijke dingen ontstaan alleen in de fantasieën van diegenen die science fiction verhaaltjes verzinnen.

Kiezen ? Als ik mag kiezen, dan kies ik voor het "ouderwets" vaccin dat met geneutraliseerd of afgezwakt virus werd aangemaakt en niet voor het knip-RNA vaccin ( en dat om puur bio-technische redenen - en niet omwille van het knip-RNA op zich ).

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

13 dec 2020, 14:58

Fred1950 schreef:
13 dec 2020, 14:49
Omdat het technisch niet kan en ook nooit zal kunnen !
Fred, je bent een expert op het vlak van batterijen. Dat is hier algemeen geweten.

Aan de univ. van Leiden lopen experts rond die al gedaan hebben wat volgens jou technisch niet kan en nooit zal kunnen. Weliswaar is er geëxperimenteerd met muizen, maar de mogelijkheid bestaat nu al.
Lezen, Fred!
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

13 dec 2020, 17:03

Dat artikel is volledig naast de kwestie.
Nanodeeltjes van een vaccin zijn nog lang GEEN chips 💉💉💉
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

13 dec 2020, 17:30

E.T. schreef:
13 dec 2020, 17:03
Dat artikel is volledig naast de kwestie.
Nanodeeltjes van een vaccin zijn nog lang GEEN chips 💉💉💉
Juist ! Een chip is per definitie een elektronisch circuit, en ge hebt al een paar miljard atomen ( of nanodeeltjes voor mijn part ) nodig om zo'n circuit in mekaar te flansen. Die krijgen hierdoor al een macro-volume. Elektronica heeft ook elektrische stroom nodig om te kunnen werken en die moet ook van ergens komen. In theorie kan die uit de naburige menselijke cellen gehaald worden, maar die gaan dan ioniseren en daardoor afsterven, eventueel degraderen tot kankercellen. En waarvoor gaat die "chip" dan dienen ? Als het is om, zoals onnozelaars beweren, met 5G zendmasten te communiceren, dan moeten die ook nog eens een sterk radiosignaal kunnen uitsturen. Dat signaal is al te vergelijken met het signaal dat een smartphone of GSM uitstuurt, en waarvan je hersenen gaan opwarmen zoals door een microgolf oven als je die aan je oor houdt. Zo'n "zender" chip zal mettertijd dus ook nog eens de omliggende menselijke cellen vernietigen door die hoogfrequentie straling die ze uitzenden. Het sperma kan alleszins niet tegen de straling van je laptop als je die op de schoot houdt wanneer die via WiFi verbonden is ( mijn woning is trouwens WiFi vrij , internet communicatie tussen al mijn PC's her en der gebeurt via het 230 V net via "Devolo" modules :P ).
Ice

14 dec 2020, 09:25

E.T. schreef:
13 dec 2020, 17:03
Dat artikel is volledig naast de kwestie.
Nanodeeltjes van een vaccin zijn nog lang GEEN chips 💉💉💉
Chips zijn er in alle maten en gewichten, zelfs in súper... :twisted:

Afbeelding
En fred, jouw simpele, technische uitleg over de ingewikkelde nanotech boeit geen mens en je bluf over je thuis installatie waarmee je denkt veilig te zijn al helemaal niet. :twisted:
Een geestelijk gezond mens wil geen chip door een vaccin in het lijf. :mrgreen:

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

14 dec 2020, 09:56

Ice schreef:
14 dec 2020, 09:25
....
En fred, jouw simpele, technische uitleg over de ingewikkelde nanotech boeit geen mens en je bluf over je thuis installatie waarmee je denkt veilig te zijn al helemaal niet. :twisted:
Een geestelijk gezond mens wil geen chip door een vaccin in het lijf. :mrgreen:
.... en dan doe ik zo mijn best om het simpel uit te leggen zodat een zesjarige het ook nog zou verstaan. :oops:

Wees gerust, ge gaat geen chipke ingespoten krijgen, met jouw karakter overleeft dat chipke het niet langer dan één minuut. :lol:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

14 dec 2020, 12:32

Ice schreef:
14 dec 2020, 09:25
Een geestelijk gezond mens wil geen chip door een vaccin in het lijf.
Wil je hiermee dan zeggen dat de meerderheid van de mensen NIET geestelijk gezond zijn?
Hou toch op met de senioren hier bang te maken :mrgreen:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
Ice

14 dec 2020, 12:51

E.T. schreef:
14 dec 2020, 12:32
Ice schreef:
14 dec 2020, 09:25
Een geestelijk gezond mens wil geen chip door een vaccin in het lijf.
Wil je hiermee dan zeggen dat de meerderheid van de mensen NIET geestelijk gezond zijn?
Hou toch op met de senioren hier bang te maken :mrgreen:
Wil jij hiermee beweren dat de meeste mensen wél een chip in hun lijf willen?! :P
En bang maken? Senioren mogen de ware toedracht weten zodat ze zelf kunnen kiezen welk risico ze willen nemen maar dan hebben ze het recht om álles te weten en niet alleen de propaganda... :evil:
Me dunkt als ze je een jaar lang doodsangst aanjagen voor een dodelijk virus dat je dan terecht bang zou zijn om besmet te worden door datzelfde virus dat in het (experimentele!!) vaccin zit met onbekende gevolgen... :roll: voor de normale mensen toch... :P

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

14 dec 2020, 13:06

Senioren mogen de ware toedracht weten zodat ze zelf kunnen kiezen welk risico ze willen nemen maar dan hebben ze het recht om álles te weten
Je zegt het zelf hé
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

14 dec 2020, 13:32

Ice schreef:
14 dec 2020, 12:51
Wil jij hiermee beweren dat de meeste mensen wél een chip in hun lijf willen?! :P
En bang maken? Senioren mogen de ware toedracht weten zodat ze zelf kunnen kiezen welk risico ze willen nemen maar dan hebben ze het recht om álles te weten en niet alleen de propaganda... :evil:
Me dunkt als ze je een jaar lang doodsangst aanjagen voor een dodelijk virus dat je dan terecht bang zou zijn om besmet te worden door datzelfde virus dat in het (experimentele!!) vaccin zit met onbekende gevolgen... :roll: voor de normale mensen toch... :P
Héhé, Fred1950 kan misschien deze site eens consulteren hoe chips in het lichaam (onderhuidse chips)al gebruikt worden om bv. je laptop aan te zetten, gesloten deuren te openen, betalingen te doen,.......
Dat noemt men biohacking.
Bv. Een medicijn of vaccin injecteren in je lichaam is dus een vorm van biohacken.
Chips bestaan er al in klein formaat vergelijkbaar met een rijstkorrel.
Als je een chip in je lichaam hebt ben je een cyborg :lol:
Fred1950 wil een cyborg worden denk ik :P :P

https://www.startpage.com/av/proxy-imag ... 3752363609
image.jpeg
image.jpeg (169.64 KiB) 537 keer bekeken
https://www.startpage.com/av/proxy-imag ... fafb989013


image.png
image.png (139 KiB) 537 keer bekeken

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

14 dec 2020, 14:50

Haha , en kan zo'n chip de naald van een vaccinspuit passeren ? :lol: Die fameuze chips ( waarmee men ook honden chipt ) plaatst men onderhuids en komen nooit met bloed in contact. Die werken volgens de RIFD technologie ( dus zonder batterij ) , net op dezelfde manier zoals die in kleding wordt ingenaaid of in je bankkaart zit als je contactloos wil betalen. Die kunnen inderdaad klein zijn als een rijstkorrel, maar bedenk dat die nooit in staat gaan zijn om iemand te "big brotheren" via 5G netwerken zoals sommige fantasten dat denken.