Rechtszaken en coronamaatregelen.

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

28 jan 2021, 14:13

Seppe123 schreef:
28 jan 2021, 10:42
Bluevelvet: de arts die u aanhaalt: Dokter Scott Jensen is onder verdenking gesteld voor het verspreiden van valse informatie over covid. Onder druk van Trump? Zo, dit kan je weer opzoeken.

Och Seppe123 wordt eens wakker man !
Weet je hoeveel dokters en wetenschappers “verketterd” worden, gewoon omdat het vaccinatieprogramma van Bill moet doorgaan ? Het zijn er duizenden 8) die zouden dus volgens jou de Eed van Hippocrates verraden en niet de gezondheid van mensen op het oog hebben :?: nee, je denkt verkeerd man ! Follow the money zou ik zeggen ! Op YouTube en Facebook worden al hun artikels en video’s continu verwijderd. Ze moeten andere platformen opzoeken ! Medicijnen die dokters toedienden aan Covid-19 patiënten en ervan genazen werden opeens verboden terwijl ze al jaren voorgeschreven werden. In Italië zouden op één dag 14.000 coronapatiënten ontslagen geweest zijn alleen maar door toediening van medicijnen ! In Japan, Singapore, IJsland en nog een paar landen worden medicijnen toegediend aan coronapatiënten en juist in die landen zijn er heel weinig doden te betreuren :idea:
The Lancet heeft haar artikel moeten intrekken over Hydroxychloroquine omdat de gegevens over onderzoeken vervalst waren :?: In een fabriek die dit product vervaardigde brak (toevallig :roll: ) plotseling een grote brand uit, op 23 dec.2020,......... net wanneer de Chinezen in de buurt waren, toeval :roll:

”Afgelopen zondag vond er een enorme explosie plaats in de chemische fabriek van Sci Pharmtech Inc. in de stad Taoyuan (Taiwan). De knal was zo hard, dat deze in een buitenwijk van de hoofdstad Taipei werd gehoord. Sci Pharmtech is de op één na grootste fabrikant van bestanddelen voor hydroxychloroquine, het door het Westen onderdrukte medicijn waarover het National Institutes of Health (NIH, de Amerikaanse RIVM) 15 jaar geleden schreef dat het 100% effectief is in het ‘vernietigen’ van (SARS) coronavirussen. In een NIH onderzoek werd een corona patiënt binnen 6 uur tijd met HCQ genezen !
Op dezelfde dag voeren vijf Chinese oorlogsbodems, waaronder een vliegdekschip, door de Straat van Taiwan naar de Zuid Chinese Zee.”
:roll: :roll:
HCQ niet gewenst, want brengt vaccinaties in gevaar :!:


image.jpeg
image.jpeg (78.22 KiB) 368 keer bekeken

https://halturnerradioshow.com/index.ph ... hloroquine

Wordt eens wakker man :!:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

28 jan 2021, 14:36

ZONDER WOORDEN
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

28 jan 2021, 20:20

https://www.youtube.com/watch?v=3eXlsIwiIew

Gevangenisstraf voor opruien rellen Breda | Omroep Brabant

Zijn niet mals met straffen uitdelen In Den Bos en Breda
En terecht en alles in beslagnemen .
Daar gaat het er anders aan toe dan bij ons .
op 2 dagen tijd .
En niet denken omdat ze hun gezicht afdekken dat ze
niet weten wie er onder schuilt .

Seppe123
Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53

28 jan 2021, 22:59

Bluevelvet, ik ben nochtans heel goed wakker, en nog altijd goed bij mijn verstand. :D Ik heb gewoon op internet gelezen dat Dr. Scott Jensen in Amerika is aangeklaagd voor het verspreiden van verkeerde informatie over covid. Niet op facebook of andere brol, daar hou ik me niet mee bezig. Trump heeft ook altijd Covid geminimaliseerd. Toen ze bij de eerste golf zegden dat er 100000 Amerikanen gingen sterven, minimaliseerde Trump alle berichtgeving, het was allemaal fake news. Op hoeveel doden staat de teller nu al?

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

28 jan 2021, 23:38

US off A --> vandaag + 2687 = 431.882 :cry:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Seppe123
Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53

29 jan 2021, 10:22

Bluevelvet, het nieuws over de 14000 mensen die de Italiaanse ziekenhuizen hebben verlaten, heb ik toevallig gezien op het Nederlandse nieuws. Zij waren niet genezen, maar ze waren het minste ziek. Ze hebben ze buiten gezet omdat er aan de ziekenhuizen ambulances en auto's stonden aan te schuiven met nog ziekere mensen. Dit heeft niets te maken met zo gezegde miraculeuze medicijnen.
En volgens u wordt hydroxychloroquine geboycot? Nee, na sterfgevallen bij het toedienen van dit experimentele medicijn zijn er sterfgevallen geweest. Daarom zijn de ziekenhuizen gestopt om het te gebruiken!
En volgens u wil Bil Gates dat de vaccinatie doorgaat, zodat hij zijn chip kan verspreiden. Daarom laat u zich niet vaccineren. Je hebt schrik dat den Bil u zo kan opsporen om u een proces aan te doen wegens grove laster. :lol:
Bil Gates mag zeker zien waar de Seppe zich bevindt en wat hij uitspookt. :lol: Hij zal zich echt amuseren! :lol:

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

29 jan 2021, 11:21

Seppe123 schreef:
Bluevelvet, het nieuws over de 14000 mensen die de Italiaanse ziekenhuizen hebben verlaten, heb ik toevallig gezien op het Nederlandse nieuws. Zij waren niet genezen, maar ze waren het minste ziek. Ze hebben ze buiten gezet omdat er aan de ziekenhuizen ambulances en auto's stonden aan te schuiven met nog ziekere mensen. Dit heeft niets te maken met zo gezegde miraculeuze medicijnen.
En volgens u wordt hydroxychloroquine geboycot? Nee, na sterfgevallen bij het toedienen van dit experimentele medicijn zijn er sterfgevallen geweest. Daarom zijn de ziekenhuizen gestopt om het te gebruiken!
En volgens u wil Bil Gates dat de vaccinatie doorgaat, zodat hij zijn chip kan verspreiden. Daarom laat u zich niet vaccineren. Je hebt schrik dat den Bil u zo kan opsporen om u een proces aan te doen wegens grove laster. :lol:
Bil Gates mag zeker zien waar de Seppe zich bevindt en wat hij uitspookt. :lol: Hij zal zich echt amuseren! :lol:
Seppe123, bedgeheimen liefst privé houden hé. :wink: :lol:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

29 jan 2021, 11:39

Je hebt schrik dat den Bil u zo kan opsporen om u een proces aan te doen wegens grove laster
Wou dat het waar was :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

29 jan 2021, 21:28

Seppe123 schreef:
29 jan 2021, 10:22
Bluevelvet, het nieuws over de 14000 mensen die de Italiaanse ziekenhuizen hebben verlaten, heb ik toevallig gezien op het Nederlandse nieuws. Zij waren niet genezen, maar ze waren het minste ziek. Ze hebben ze buiten gezet omdat er aan de ziekenhuizen ambulances en auto's stonden aan te schuiven met nog ziekere mensen. Dit heeft niets te maken met zo gezegde miraculeuze medicijnen.
En volgens u wordt hydroxychloroquine geboycot? Nee, na sterfgevallen bij het toedienen van dit experimentele medicijn zijn er sterfgevallen geweest. Daarom zijn de ziekenhuizen gestopt om het te gebruiken!
En volgens u wil Bil Gates dat de vaccinatie doorgaat, zodat hij zijn chip kan verspreiden. Daarom laat u zich niet vaccineren. Je hebt schrik dat den Bil u zo kan opsporen om u een proces aan te doen wegens grove laster. :lol:
Bil Gates mag zeker zien waar de Seppe zich bevindt en wat hij uitspookt. :lol: Hij zal zich echt amuseren! :lol:
Oh ja ! En jij gelooft het Nederlandse Nieuws zonder kritisch te zijn ? Het is helemaal niet zo gegaan, maar ik laat je in jouw wijsheid dan ben je tevreden. Ik kijk graag een beetje verder, ik kan je maar aanraden dat ook te doen dan kom je niet met al die verkeerde info. Weet je ook waarom er sterfgevallen zijn geweest met hydroxychloroquine ? Neen ? Informeer je beter zou ik zeggen. Ziekenhuizen zijn niet gestopt met medicijnen dat zijn leugens die je vertelt misschien valt het wel onder de noemer van laster die je rondstrooit. Den Bill kan tegen rechtszaken aankijken er zijn duizenden Amerikanen die aanklacht tegen hem ingediend hebben. Wat anders dan dat hij reden zou hebben om een burger aan te klagen. Wees gerust vrienden heeft hij omdat hij ze koopt. In Indië hebben zij hem buitengezet en worden ook processen tegen hem nog gevoerd dacht ik.
Met al zijn miljarden gaat hij hem niet blijven vrijkopen, hoop ik, als al die aanklachten van burgers aan het licht zullen komen. Is zo iemand jouw vriend 8O niet iets om fier op te zijn, mjn gedacht :x Van mij in elk geval niet.
Denk je nu echt dat hij geïnteresseerd is in jou ? Een beetje grootheidswaanzin :roll: :mrgreen:

Oh, voor ik het vergeet, ik denk dat je iemand mist om tegen te "zagen" is het niet ?
Er valt niet te discussieren met jou, ik doe geen moeite meer zoek het zelf maar allemaal uit !
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 29 jan 2021, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

29 jan 2021, 21:38

Denk je nu echt dat hij geïnteresseerd is in jou ? Een beetje grootheidswaanzin
't Is het één of het ander m'n beste

:arrow: of Hij laat ons allemaal een robotje inspuiten om te weten wat, waar en wanneer we het doen

:arrow: of het interesseert Hem niet


Afbeelding
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

bluevelvet
Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Locatie: Gent

29 jan 2021, 21:47

Hoeveel zou E.T. nog oneliners kunnen plaatsen moest ik niet posten :P
Hij volgt mij gelijk een hondje zijn baasje volgt :mrgreen:
Zijn happy tijdverdrijf :P :P

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

29 jan 2021, 21:56

Waf waf :P waf waf :P Waf wafWaf waf :P waf waf :P Waf waf :P waf waf :P Waf waf :P waf waf :P Waf waf :P waf waf :P Waf waf :P waf waf :P Waf waf :P waf waf :P Waf waf :P waf waf :P Waf waf :P waf waf :P :P waf waf :P

Wanneer gaat baasje stoppen met die onzin van viruswaanzin?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Seppe123
Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53

30 jan 2021, 00:03

Bluevelvet, zijn er tegen Bil Gates al rechtszaken gestart omdat hij chips in vaccins steekt?
Laat me niet lachen! Wat verzin je nog allemaal!
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04/30 ... il-misbru/
Lees dit!

Seppe123
Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53

30 jan 2021, 00:15

Dicksy, alleen Bil Gates zal alles weten. :lol: