JONGENS KANDIDAAT BIJ K3

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

14 feb 2021, 11:11

Met verbazing las ik dat de derde plaats bij K3 ook open staat voor jongens.
Mijn broek zakte echter af toen ik 's anderendaags las dat EEN DERDE van de kandidaten jongens waren..........
Toe ik die leeftijd had voerden we oorlog tenen die van het pleintje , met een houten zwaard , een vergiet op ons hoofd en een deksel van een kastrol als schild .
Of we speelden cowboy en Indiaan met zelfgemaakte bogen en pijlen en klappertjes revolver...
Als het dan toch zover moet komen dan zou ik nog direct aan de gendernormen voldoen ook en ook een zwart kind en eentje met een hoofddoek, en een transgenderke ook toelaten. Er mag niet gedisicrimineerd worden toch????
De zon is gratis voor iedereen

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

14 feb 2021, 11:20

Idefix schreef:
Met verbazing las ik dat de derde plaats bij K3 ook open staat voor jongens.
Mijn broek zakte echter af toen ik 's anderendaags las dat EEN DERDE van de kandidaten jongens waren..........
Toe ik die leeftijd had voerden we oorlog tenen die van het pleintje , met een houten zwaard , een vergiet op ons hoofd en een deksel van een kastrol als schild .
Of we speelden cowboy en Indiaan met zelfgemaakte bogen en pijlen en klappertjes revolver...
Als het dan toch zover moet komen dan zou ik nog direct aan de gendernormen voldoen ook en ook een zwart kind en eentje met een hoofddoek, en een transgenderke ook toelaten. Er mag niet gediscrimineerd worden toch????
U weet toch dat wat u hier schrijft voer voor unia is. Stuur eens een mailtje naar hen 'ter info.' Gooi de stok in het hoenderhok. 8O :D

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

14 feb 2021, 12:13

Herbekijk de ZevendeDag :D
Gertje geeft er alle uitleg ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

14 feb 2021, 13:39

Verhulst laat de deur wagenwijd openstaan: Nederlands, Vlaams, met een kleurtje of transgender, iedereen is welkom. "Je moet kunnen zingen, dansen en passen in het plaatje", dat zijn de voorwaarden bij Studio 100.
'iedereen is welkom'

Ja, om auditie te komen doen

Ben blij dat hij de discussie voor achteraf zelf geopend heeft. 8O

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02/14 ... e-klaasje/

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

14 feb 2021, 13:53

'Iedereen is welkom'

Bedoeld wordt : de media aandacht , dus het geld

Dat is : dik profiteren van de dromen van de jeugd

Kortom : the American dream

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

14 feb 2021, 16:36

De plaats van Klaasje is al ingenomen.... en het is een jongen geworden!

Afbeelding

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

14 feb 2021, 16:53

:lol: :lol: :lol: