De vindingrijkheid van onze politiekers kent geen grenzen.......

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

13 jul 2021, 11:04

HLN:

Btw op komst bij tandarts en kinesist

Momenteel geldt dat een behandeling bij onder anderen een arts, diëtist, tandarts en kinesitherapeut vrijgesteld is van btw: zij hoeven dus geen btw op het ereloon aan te rekenen. De enige uitzondering zijn louter esthetische ingrepen door een arts. Dat verandert drastisch vanaf 1 januari 2022. Alleen voor therapeutische behandelingen is er vanaf dan nog een btw-vrijstelling. Over welke dat zijn, zal nog stevig gestreden worden. Dat schrijft De Tijd vandaag.

https://www.hln.be/binnenland/btw-op-ko ... ~a3297aab/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

13 jul 2021, 11:51

Zoals ik elders reeds schreef:

‘Eerst de gezondheid, dan de economie’……….Het eerste is aan het lukken, veel minder sterfgevallen en voor de economie is het nu payback time.
De pret kan beginnen….. :P :P :P

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

16 jul 2021, 11:07

Wordt wel brillen en mondprotheses.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

15 aug 2021, 18:51

Paul Magnette is een beetje nijdig: hij kan het niet pruimen dat PTB en Vl. Belang hun tussenkomsten in het parlement op facebook zetten. Daardoor komen ze veel in beeld en aangezien ze in de oppositie zitten, kunnen ze het zich permitteren om met korte slagzinnen de regering stokken in de wielen te steken.

Volgens Magnette betalen PTB en Vl. B. veel aan facebook om die info goed zichtbaar te krijgen. Ze betalen met subsidies van de overheid. Belastinggeld dus.

De SP kan het blijkbaar niet goed verkroppen dat de oppositie alle wegen bewandelt die mogelijk zijn. Alsof de PS dat niet zou doen indien ze in de oppositie zouden zitten. Magnette wil die praktijken laten verbieden, maar hij vindt daarvoor geen meerderheid...
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.