Allochtone jongeren

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

27 sep 2021, 14:09

Zó kansarm, en ze zijn nochtans zo lief meneer.

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... np1taskbar

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

27 sep 2021, 14:32

Hoe straften ze ons vroeger, zorgen dat je niks had, gene nagel om aan uw gat te krabben. Het stopte dan wel vanzelf.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

27 sep 2021, 16:20

Juist ja, maar 'nu', is straffeloosheid troef! :evil:

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

03 nov 2021, 11:38

Het is overduidelijk dat Brussel de eerste stad gaat zijn die onder Moslimbeheer gaat vallen. De ouderen moeien zich niet en laten de jongeren zorgen voor een gevoel van onveiligheid. Dit is allemaal al voorbereid in de moskee....Nog enkele jaartjes geduld...
De zon is gratis voor iedereen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 jan 2022, 18:34

In Peer, Limburg, steekt een jongen van 12 jaar twee keer met een mes in de rug van een wijkagent. Deze was in een dispuut verwikkeld met de 17-jarige broer en met de moeder.
Is het van belang te vermelden dat de moeder een hoofddoek droeg en de knaap 'een bontkraagje'? Neen? Vergeet dat dan maar even.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

28 jan 2022, 19:32

Foei , foei Wil ! Op TVL was dit duidelijk te zien , maar op VTM waren de beelden "geblurd" ! Privacy : het modewoord om alles te verdoezelen ! :evil: :twisted:
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

28 jan 2022, 19:48

Wil. schreef:
28 jan 2022, 18:34
In Peer, Limburg, steekt een jongen van 12 jaar twee keer met een mes in de rug van een wijkagent. Deze was in een dispuut verwikkeld met de 17-jarige broer en met de moeder.
Is het van belang te vermelden dat de moeder een hoofddoek droeg en de knaap 'een bontkraagje'? Neen? Vergeet dat dan maar even.
Sommige van die artiesten wanen zich hier heer en meester.
In de papieren krant stond er dat de 12-jarige dader van marokkanse origine was.

Terug sturen naar land van origine en voor eeuwig en altijd de EU ontzeggen.
Nu gaat hij voor enkele weken naar een instelling en daarmee is dan waarschijnlijk ook de kous af.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

28 jan 2022, 20:11

Ja maar nu blijkt dat de arme jongen zich van niets bewust was. Hij snapt echt niet wat er is gebeurd én hoe het kon gebeuren. Gevolg : 3 maanden in een halfopen instelling én nadien met de liefde der mantel alles toedekken, jongen mag naar huis én ze leven nog lang en gelukkig.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

28 jan 2022, 21:44

Grappig dat zijn advocate het woord MES niet over haar lippen kreeg :mrgreen:

De kleine is in ieder geval meer mans dan zijn grote broer die drie jaar geleden, toen hij gewapend een krantenwinkel wilde overvallen door de uitbater gewoon bij zijn nekvel werd gegrepen :P

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

28 jan 2022, 22:19

Inderdaad, terug naar hunne zandbak begot ! Ondertussen ligt er weeral een dienaar van onze maatschappij , met een doorboorde long , minstens twee weken in de kliniek .
Om bloed van te drinken, godsamme ! :x

werewoef
AMEN en AUM

ferre10
Lid geworden op: 19 jan 2005, 19:08
Locatie: berlaar

29 jan 2022, 08:13

die agent had moeten schieten.dit is een geval van wettige zelfverdediging .
grtz
ferre
Mini Mac 2 -2024.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

29 jan 2022, 08:47

Bijna alle jongeren hebben tegenwoordig een grote bek niet alleen allochtonen.
Je moet maar eens medebeheerder zijn in een VME.
Bij de minste opmerking een gescheld.
Is het nu zo moeilijk zich vlogens de regelementen te gedragen.
Afval te deponeren in de bak.Melden als er verhuisd wordt. Fietsen in de daarvoor geplaatste rekken te zetten.
Niet met steps binnen rijden. Een elle lange lijst.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

29 jan 2022, 08:57

Eén rotte appel...maakt de hele schaal slecht !?

Tja, ook buiten de migrantengemeenshap zijn er rotte appels...
O.a. (voetbal)-hooligans en/of andere herrieschoppers!

Allicht is dat het gevolg van besparingen op o.a. politie.
Waar is de tijd van de rijkswacht!?

In de gemeente waar ik woon is de politie gefusioneerd tussen 3 gemeenten.
Een tussenkomst - na een oproep - kan vaak 45 minuten of zelfs langer duren...

Ook al woon ik relatief landelijk, zie ik een groei aan allarminstallaties op woningen!
Vaak meer als afschrikking, want men mag als burger geen wapen(s) hanteren.

Het crapuul heeft wel messen op zak.... :|

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 jan 2022, 09:25

Hobo schreef:
29 jan 2022, 08:57
Eén rotte appel...maakt de hele schaal slecht !?

Tja, ook buiten de migrantengemeenshap zijn er rotte appels...
Als men alle rotte appelen bij elkaar brengt, dan wordt het beeld veel duidelijker.
In de belgische rotte appelenmand - de gevangenissen - is 44% allochtoon.

Ik heb zo'n gevoel dat ze dan heel erg oververtegenwoordigd zijn.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

meredith
Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57

29 jan 2022, 13:14

En toch waren de beelden die de politie verspreidde (om daders ,te identificeren) na de vorige corona betogingen/rellen hoofdzakelijk foto's van blanke mannen, waarvan er ondertussen een deel geîdentificeerd zijn in de hoek waar men hier niets mag over zeggen.
En wat daar in Peer gebeurd is kan uiteraard niet. Bekijk het eens zo : de 17 jarige jongen werd volgens getuigen door de politie in een wurggreep gehouden, de moeder raakte in paniek. De jongen van 12 heeft het mes dat hij in de loop van de dag van een meisje gekregen had in paniek getrokken. Het kan natuurlijk niet, maar ,af en toe de waarheid zien en de dingen in de juiste context zetten is,een kwestie van verstand.
Eendracht maakt macht