POLITIE OPTREDEN

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

20 nov 2021, 11:54

Ik ben dagelijks minstens 2 keer op stap met de honden en doe daarbij grote afstanden in en rond de fusie gemeenten. Voor zover ik me kan herinneren heb ik de laatste politie auto gezien rond eind februari of begin maart van dit jaar e eigenaardig genoeg stond die dan nog op een plaats waar normaal geen auto's komen. Tiens ??????????. Ik ben één keer zelf voor een inlichting naar het Politiebureau gemoeten maar het bleek niet open te zijn. Bij navraag bleek dat het om de beurt in één van de 5 fusiegemeenten 3 dagen tussen bepaalde uren, open was en dan alleen nog alleen op afspraak.
Voor de Politie in grote steden ligt dat wel anders; Die worden daar betaald om uitgescholden bespuwd en geslagen te worden, dus mogen die van mij wel een Euroke meer getaald worden . Zie maar wat ze naar hun hoofd geslingerd -d krijgen zelfs na een stomme voetbalmatch...laat staan de betogingen...
De zon is gratis voor iedereen

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

20 nov 2021, 17:19

Mocht iedereen die vinden dat ze te weinig verdienen gaan staken, dan lag morgen het hele land plat.
Alleen Vrachtwagen chauffeurs mogen "niet" staken, ondanks hun laag uurloon, en al hun certificaten die ze hebben, worden ze als minderwaardig aanzien.
de 2de groep zijn de vuilnis ophalers, die kunnen max 1 maand staken, dan stinken al de grootsteden, :mrgreen:
Een Vrachtwagen chauffeur , nog geen week, dan krijgen ze een dwangbevel, want is er nergens bevoorrading,
:mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

miel
Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Locatie: vlaanderen

20 nov 2021, 17:57

Gisteren om 12.39 poste ik over “helden” in verband met de stakingsacties van de politie.
Wel, vooral de truckers -de ware helden-werden door die andere “helden” de duvel aangedaan.
Het kan verkeren zei Bredero……
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

21 nov 2021, 12:40

miel schreef:
20 nov 2021, 17:57
Gisteren om 12.39 poste ik over “helden” in verband met de stakingsacties van de politie.
Wel, vooral de truckers -de ware helden-werden door die andere “helden” de duvel aangedaan.
Het kan verkeren zei Bredero……
Inderdaad, ge hebt gelijk, ze mogen bij regenweer niet meer voorbijsteken, ze mogen niet meer sms's of bellen achter het stuur, ze mogen geen 100 meer rijden, ze mogen geen rode diesel maar tanken en ze mogen niet meer zo lang rijden als ze willen.........Echte pestkoppen die Politie.......
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

21 nov 2021, 12:48

Efkes serieus nu.
Goed 30 jaar geleden werkte ik in Brussel in de buurt van het Zuid Station.
Iedere dag zag ik in de voor- en in de namiddag 2 agenten door de staat passeren maar elk aan de andere kant van de straat. Op een keer sprak ik hen aan en vroeg hen waarom ze niet samen patrouilleerden zodat ze gezellig konden babbelen en kreeg het volgende antwoord:
Mijnheer dat doen we voor de veiligheid. Wij houden de vensters van de bovenverdiepingen in de gaten zodat we onze collega aan d overkant kunnen verwittigen als er een vuilbak, een pispot of zelfs een bloempot naar beneden gegooid word.. DAT IS MEER DAN 30 JAAR GELEDEN;;; Hoe denk je dat ze daar vandaag een agent behandelen????
De zon is gratis voor iedereen

meredith
Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57

21 nov 2021, 18:15

Zondag voor de politie ! In Brussel maken een hoop vb idioten amok, vernielen wat ze kunnen , gooien met flessen en brandbommetjes naar de politie : komaan mannen werken en die bende uit elkaar drijven.
Voetbal : komaan mannen, bussen hooligans begeleiden, paraat staan tegen de match gedaan is en dan hopen dat we ze in de bussen krijgen en veilig langs alle parkings naar huis krijgen.
En maandag : vooruit mannen de straat op en controles doen, maar eerst al die papieren van zondag in orde maken.
Eendracht maakt macht

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

21 nov 2021, 20:22

En de vrouwen bij de politie, wat doen die? Thuis de afwas? 8)
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Golf 5
Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17

21 nov 2021, 21:04

En de vrouwen bij de politie, wat doen die? Thuis de afwas? 8)

De mannen gezelschap houden zoals bij veel bedrijven nietwaar Wil .

Zijn wel goed voor in elkaar te slagen zoals in Molenbeek .

Ga eens vragen wie de boel daar heeft klein geslagen van welke nationaliteit :roll:

meredith
Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57

21 nov 2021, 22:56

De boel is daar vandaag kapot geslagen door opgefokte vlamingen, onderweg met hun collaboratievlag en door niemand anders. Alleen zijn ze te dom om te beseffen dat ze gebruikt worden door machtsgeile politiekers en ondertussen zorgen ze er voor dat zwaar zieke mensen niet in het ziekenhuis geraken.
Eendracht maakt macht

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

21 nov 2021, 23:21

meredith schreef:
21 nov 2021, 22:56
De boel is daar vandaag kapot geslagen door opgefokte vlamingen, onderweg met hun collaboratievlag en door niemand anders. Alleen zijn ze te dom om te beseffen dat ze gebruikt worden door machtsgeile politiekers en ondertussen zorgen ze er voor dat zwaar zieke mensen niet in het ziekenhuis geraken.

Afbeelding

Die "collaboratievlag" bestaat al meer dan 500 jaar !

Wie ging er met de tricolore naar het Oostfront om te vechten ??
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

22 nov 2021, 00:46

Was u daar ter plaatse want op de TV heb ik geen Vlaamse vlag gezien. Wel iets geel om de schouders van een betoger zijn rug. Maar wat het was was moeilijk te herkennen.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

22 nov 2021, 09:01

Voor de politie is het dweilen met de kraan open , ze worden administratief aangehouden en kort er na vrijgelaten.
Als er al enkele worden aangehouden kan hen wel boeten worden opgelegd soms financieel maar een kei kan je niet pluimen , dus voor die amokmakers is dat peanuts , en op naar de volgende confrontatie.
Als ze herkend worden als voetbal hooligans zou de voetbalbond hen levenslang moeten schorsen om nog naar een voetbalmatch te gaan kijken , maar dat zullen ze in grote getale niet doen want dat kost geld aan abonnementen inkomsten.
Zijn het vreemdelingen die vernielingen aanrichten zou er een wet moeten gestemd kunnen worden dat ze terug gestuurd worden naar land van herkomst ook als ze 2 nationaliteiten hebben, het is geen gemakkelijke oplossing want er zal gewag gemaakt worden van racistisch maar dat moet je er maar bijnemen, de mensen die slachtoffer zijn van vernielingen moeten het ook oplossen en vragen ook niet achter vernielingen van gave en goed.
Doe dat in een moslimland gegarrandeerd schieten ze met scherp, is ook niet goed te keuren maar is wel efficient.
Het is een keuze dat je moet maken.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 nov 2021, 09:28

Doe dat in een moslimland gegarandeerd schieten ze met scherp,
Op 60 km van Vlaanderen gebeurt dat ook: in R'dam. Maar ja, daar wonen heel veel moslims en de burgemeester is een moslim.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

22 nov 2021, 10:19

De rellen in Rotterdam hebben volstrekt niets met moslims te maken. Maar wel alles met een samensmelting van extreem- rechts, voetbalimbecielen en het zootje antivaxxers die zowat uit alle richtingen komen. De verbindende factor is niet covid - dat is slechts een voorwendsel om de overheid in al zijn vormen aan te vallen en de politie is daar een deel van. Geen toeval dat politiek extreem- rechts manifest aanwezig is; zij zijn 1van de aanstokers van dit soort straatterreur.In Brussel hoopten Van Langenhove en zijn Vlaams Belang idioten met dit soort onrust garen te spinnen bij de volgende verkiezingen.

Golf 5
Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17

22 nov 2021, 11:10

Wie waren de relschop­pers in Brussel? Dit weten we
De mars tegen de coronapas in Brussel met 35.000 deelnemers is geëindigd in zware rellen. Daarbij vielen verschillende gewonden, onder wie drie politieagenten. Slechts twee mensen konden gerechtelijk worden aangehouden. Maar wie waren de relschoppers juist? Onder hen alvast heel wat leden van harde kernen van voetbalclubs. Dit is wat onze bronnen nog weten over wie de heethoofden waren.
hln
Niet alleen in Nederland ook bij ons .