Jeff Hoeyberghs heeft vrouwen beledigd

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

05 jan 2022, 21:50

Figga schreef de Jef is niet besnaard ..

Maar misschien is ie wel besneden :P Alle gekheid op een stokje . De vergelijking met een stand-up comedian en de straffen door een rechter vind ik erg goed . Als je allemaal hoort wat een stand-up durft uit te kraaien .. Maar tja hun publiek gaat er naar kijken goe wetend dat ze zelf uitgesch...zullen worden . VB Op netflix Jim Carr en zijn wat hij noemt eigen carriere-dodende jokes . Ik ga een stapje verder , misschien staat de Jef niet alleen met zijn mening, maar had hij het niet zoo moeten verkondigen en misschien schuilt er wel in de verste verten een klein stukje waarheid in .

Ik wacht nog altijd gespannen op de uitgave van het volgende boek :
"" Hoe versier en verleid je vrouwen om ze tussen de lakens te krijgen, ZONDER dat je je schuldig maakt over grensoverschrijdend gedrag "

Ge moogt er zeker van zijn ; deze auteur wordt schatrijk .

werewoef
AMEN en AUM

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

06 jan 2022, 08:46

Het moeilijke evenwicht in relaties :D :D :D

PS
Volgens mij is er in het geval Oosterzele meer aan de hand dan disproportie
Maar geen journalist die daar zijn neus aan wil verbranden

.
Bijlagen
3229840_900.jpg
3229840_900.jpg (50.01 KiB) 1738 keer bekeken
3229840_900.jpg
3229840_900.jpg (50.01 KiB) 1740 keer bekeken

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

06 jan 2022, 14:54

Hierboven schreef Wil. iets over de proportionaliteit bij strafuitreiking. Dit is hierop een reactie.


Dit is precies waarover het hier gaat. Een tijdje geleden schreef iemand hier bij een ander topic over de wanverhouding in straf die de burgemeester van Sint-Truiden oploopt na een dom akkefietje waarbij uiteindelijk niemand schade opliep en de straffeloosheid in het geval van mevrouw El Kouabaki (misschien verkeerde schrijfwijze) die de gemeenschap voor een paar miljoen oplichtte.
Dit zijn dingen die de laatste tijd meer en meer voorkomen. Kijk maar naar de opgelegde gevangenisstraffen aan iemand die een spandoek vertoonde met de tekst “Stop de islamisering”.
Vorige bladzijde had Tokkio het ook zijdelings over Brusselmans. Zelf ben ik niet in staat om over ‘s mans literaire kwaliteiten te oordelen omdat ik zijn boeken niet las. Wel las ik ooit enkele van zijn columns in kranten en tijdschriften. Bij vele fragmenten zou ik gedacht hebben : Oeioei, den Herman doet hier een Jeffke”. Kon ook omgekeerd zijn ; in onderhavig geval : “Oeioei, de Jeff doet hier een Brusselmanske”. Gelijkaardig proza. Puberaal.
Het verschil is dat “den Herman” regelmatig uitgenodigd wordt op onze TV-zenders om als gevierd schrijver te zetelen als co-commentator of jurylid in allerlei amusementsprogramma’s terwijl men die eveneens rare Jeff in den bak wilt steken.
Dàt wringt bij mij zo’n beetje. Ik vind dat geen van beide in den bak moet. Ik denk dat beiden wat last hebben van het syndroom van de la Tourette. Een ziekte of aandoening waarbij de patiënt om de haverklap obsceniteiten uitkraamt. Zelf voel ik geen noodzaak om boeken van den Herman te lezen of naar voordrachten van de Jeff te gaan luisteren. Die mensen storen mij niet. Liever luister ik naar een concerto van Mozart hoewel ik las dat ook dit genie “Gilles de la Tourette”-gestoord was. Maar toen wist men dat nog niet want Gilles was nog niet geboren.
Waar is men hier in 's hemelsnaam mee bezig ???

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

06 jan 2022, 15:26

Ik lees de boeken van Brusselmans ook niet, wel soms een column,dan weet ik genoeg,maar ieder zijn goesting,maar als men vandaag een film wilt zien zonder sex, overspel, overheersing van de vrouw ezv, dan heeft die geen succes........en als een standup komediant geen pikante mop, kan vertellen of over een moslim of anders gekleurde kan zeggen dat ge uw GSM en portemene moet goed moet vasthouden, dan lachen ze niet.....
Welke woorden zijn dan wel of niet racistisch...
Nen blanke, ne witte ,nen bleeke, ne neger,de choco, ne zwarte, nen ander gekleurde,ene van Afrika, of ...een getransformeerde naar het syndroom van de la Tourette,of algemeen nen avatar,
Woorden kan men kwetsend aan nemen,maar om daarvoor naar de rechtbank gaan vind ik er over,ook die soap van Bart de pauw vind ik er over ,elektronische stalking,op iedere gsm staat een knop "blokkeren" op he.
Als ik nog naar school gind , hadden wij een zwarte omdat die zwart haar had, ne rosse, ne witte,ene "de sproet", ne lange , ne kleine, nen dikke, niemand maakte er zich zorgen over, als men hun echt voornaam noemde wisten ze niet dat zij het waren, als ge he zwerte of rosse gaat ge mee riep, dan wel :mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Golf 5
Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17

06 jan 2022, 16:07

Was te denken , dat ze daar niet met gediend waren en terecht ( Gerecht en dan nog gaan lopen was ineens spoorloos in Gent ) . Is altijd al buitenbeentje geweest taal en zeer uitbundige man .Is dik over de schreef gegaan en dat heeft hem das omgedaan . Wie niet horen wil krijgt vroeg of laat deksel op de neus .

Mag hij zoveel zeggen dat hij wilt , als hij denkt dat hij meer is dan ander prima .

Afbeelding

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

06 jan 2022, 20:44

Wat bij-namen of nick-names betreft ... Doet me denken aan een oude mop :
Een Indier die een zes tal maanden in het Westen verbleef zegt bij zijn thuiskomst het volgend ; heel raar volkje daar : tegen een lang persoon zeiden ze de " tall one" en tegen een dik persoon " the fat one " en tegen mij zeiden ze, ofschoon ik al zesmaand geen seks heb gehad ; "the fucking Indian " . :P

werewoef
AMEN en AUM

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 mei 2022, 22:11

De Britse stand-up comedian Ricky Gervais heeft de woke gemeenschap op spreekwoordelijke wijze in het kruis getast.

In een stukje van zijn show trekt hij van leer tegen de trans-rage die nu in de woke gemeenschap heel trending is. Hier kun je zijn grappig stukje bekijken.
Ter info: de term TERF betekent transgender-exclusionary radical feminist. Een voorbeeld van zo'n TERF is de Harry Potter schrijfster J.K. Rowling die de draak steekt met, en niets moet weten van de woke term 'persoon die menstrueert' i.p.v. het gewone woord 'vrouw'.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.