Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

25 mar 2024, 09:46

Pas op de radio gehoord hoe met foltermethoden de aangehouden terroristen worden verhoord.
Diezelfde methodes worden dagelijks toegepast op Oekraïense mannen, vrouwen en ook op kinderen. De meesten van hen zijn weerloze burgers die nog nooit een aanvalswapen hebben vastgehad, laat staan iemand vermoord.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

25 mar 2024, 09:59

door Hobo » Vandaag, 08:13
Pas op de radio gehoord hoe met foltermethoden
de aangehouden terroristen worden verhoord. :twisted:
Geen compassie.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

25 mar 2024, 12:10

Dicksy schreef:
25 mar 2024, 09:59
door Hobo » Vandaag, 08:13
Pas op de radio gehoord hoe met foltermethoden
de aangehouden terroristen worden verhoord. :twisted:
Geen compassie.
"worden verhoord" , schrijft Hobo. Er is er vast ene bij die niet goed meer hoort. :cry:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

25 mar 2024, 12:14

Wil. schreef:
25 mar 2024, 12:10
Dicksy schreef:
25 mar 2024, 09:59
door Hobo » Vandaag, 08:13
Pas op de radio gehoord hoe met foltermethoden
de aangehouden terroristen worden verhoord. :twisted:
Geen compassie.
"worden verhoord" , schrijft Hobo. Er is er vast ene bij die niet goed meer hoort. :cry:
Iemand is "verhoord" als een of andere godheid aan diens smeekbeden gevolg heeft gegeven. (Hij of zij werd door god verhoord)
Laat het middel nooit het doel vervangen !

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

25 mar 2024, 14:57

Niks meer gehoord van de Poetin aanhangers.
Of geloven die ook dat het Oekraine was.
Intussen hebben ze al 4 aanslagen kunnen verhinderen in Frankrijk.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

25 mar 2024, 22:53

Tav Hobo

Als ik van U was zou ik toch meer medelijden hebben met de plattelandsbevolking in UA, die al jaren medeloos plat gebombardeerd zijn . In het bijzonder die oudere "keuterboerkes " die nu gedongen zijn om te leven zoals ratten in schuilkelders .En waarom moet de BRT vermelden dat die vier toegetakeld zijn en hun gezicht vol bulten staan . Nogal wiedes, niet soms ? En waarom zet gij een smilie van " twistel evil " achter het woord gemarteld in je respons .? Vind jij het dan zo erg dat ze die fanatieke klojos een beetje (sic) zier gedaan hebben tijdens hun arrestatie ? :roll: :roll:

werewoef
AMEN en AUM

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

25 mar 2024, 23:28

Met de mantel der liefde zullen ze niet verhoord zijn, zie maar naar terroristen die zwijgplicht hier inroepen.
In Neheim deed men dat al, in de buik, op andere delen had je algauw blauwe plekken.
Ik denk dat men ginds geen huiszoekingsbevel gebruikt. Vraag hier maar eens iets aan een werkende oostblokker, niks nada zeggen die. Met de stok zoals vroeger bij ons, ook in't school nog, vliegende bordvegers, tikkende rekenlinialen; Dat mag nu niet meer.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

26 mar 2024, 08:06

werewoef schreef:
25 mar 2024, 22:53
Tav Hobo
Als ik van U was zou ik toch meer medelijden hebben met de plattelandsbevolking in UA, die al jaren medeloos plat gebombardeerd zijn . In het bijzonder die oudere "keuterboerkes " die nu gedongen zijn om te leven zoals ratten in schuilkelders .En waarom moet de BRT vermelden dat die vier toegetakeld zijn en hun gezicht vol bulten staan . Nogal wiedes, niet soms ? En waarom zet gij een smilie van " twistel evil " achter het woord gemarteld in je respons .? Vind jij het dan zo erg dat ze die fanatieke klojos een beetje (sic) zier gedaan hebben tijdens hun arrestatie ? :roll: :roll:

werewoef
Tav... WEREWOEF

Ik heb enkel geciteerd wat het nieuws gemeld had.
Zowel op radio als TV.
Enne...mijn twisted EVIL is géén smiley en staat er terecht.

Het lijkt erop of u mij moet ondervragen... Ik was alleszins NIET bij die aanslag betrokken.
Ps.: het wordt blijkbaar hoe langer hoe moeilijker nog iets op Sen.Net te schrijven.

U zelf schreef
"Als ik van U was zou ik toch meer medelijden hebben met de plattelandsbevolking in UA"

WAAR schreef ik, dat ik niet zou sympathiseren met de bevolking van UA !?

Vraag van mij...wat betekent een beetje (sic) zier gedaan hebben :?:
Laatst gewijzigd door Hobo op 26 mar 2024, 16:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mar 2024, 09:46

Hobo schreef:
26 mar 2024, 08:06
Het lijkt erop of u mij moet ondervragen... Ik was alleszins NIET bij die aanslag betrokken.
Ps.: het wordt blijkbaar hoe langer hoe moeilijker nog iets op Sen.Net te schrijven.
Heb je al opgemerkt dat dit een discussieforum is, Hobo? Dan stellen de mensen soms een vraag n.a.v. wat je gepost hebt. Zo gaat dat in een discussie, hé?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

26 mar 2024, 10:45

Wil. schreef:
26 mar 2024, 09:46
Hobo schreef:
26 mar 2024, 08:06
Het lijkt erop of u mij moet ondervragen... Ik was alleszins NIET bij die aanslag betrokken.
Ps.: het wordt blijkbaar hoe langer hoe moeilijker nog iets op Sen.Net te schrijven.
Heb je al opgemerkt dat dit een discussieforum is, Hobo? Dan stellen de mensen soms een vraag n.a.v. wat je gepost hebt. Zo gaat dat in een discussie, hé?
HALLO WIL, ik heb alleszins opgemerkt dat dit forum de titel heeft "BLUFT Poetin?"

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mar 2024, 11:02

Hobo schreef:
26 mar 2024, 10:45
HALLO WIL, ik heb alleszins opgemerkt dat dit forum de titel heeft "BLUFT Poetin?"
Dat heb je verkeerd gezien. Deze 'hoek' van Sennet gaat over Nieuws maar Nieuws bevindt zich in een groter geheel en dat heet dan weer het Discussieforum.

Eén onderdeeltje van Nieuws is het zgn. draadje Bluft Poetin. Dus kun je vragen verwachten als je iets post.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

26 mar 2024, 15:47

.
Laatst gewijzigd door Hobo op 27 mar 2024, 07:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 mar 2024, 16:20

Hobo schreef:
26 mar 2024, 15:47
Als ik jou was zou ik NIET schrijven...
QUOTE
"Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen."
Einde CITAAT
Maar gewoon andere Sen Netters die zich NIET tot u richten
aan 't woord laten komen A.U.B.
Bedankt :wink:
Wel, Hobo, JIJ was toch degene die hogerop schreef:

QUOTE
het wordt blijkbaar hoe langer hoe moeilijker nog iets op Sen.Net te schrijven.
Einde CITAAT

Nu blijkt dat je het ongemakkelijk vindt wanneer ik, op dit discussieforum, mijn mening geef over wat jij schrijft. We zitten bij wijze van spreken met z'n allen rond de tafel, maar niet iedereen mag volgens jou iets zeggen. En dan zelf maar klagen ...
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

26 mar 2024, 16:28

Dat lijkt op het Bijbelse verhaal over de splinter en de balk in het oog :)
Laat het middel nooit het doel vervangen !

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

26 mar 2024, 16:29

-1 :roll:

HLN:
Oekraïne zegt dat het opnieuw Russisch oorlogsschip geraakt heeft

Oekraïne meldt dat het opnieuw een schip geraakt heeft van de Russische Zwart Zeevloot. Zelf kreeg het gisteren luchtaanvallen op Kiev te verwerken en daarbij vielen zeker tien gewonden, meldt burgemeester Vitali Klitsjko. Het Russische leger zegt dan weer dat het elf door Oekraïne gelanceerde drones heeft neergehaald in het zuidwesten van Rusland.

https://www.hln.be/buitenland/live-oekr ... ~abf3138b/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier