Transgender

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

18 dec 2023, 19:40

Als ze met hun vrouw blijven, dan lijkt het erop dat ze ook lesbisch zijn.
Wat mensen achter hun voordeur uitspoken, moeten ze zelf weten en daarover maak ik me niet druk.


Eddy Snelders moet natuurlijk wel zijn gordijnen toedoen :wink:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

19 dec 2023, 11:23

Ik maak mij daar ook niet druk over. Ik vraag het mij gewoon af.
Want als iemand van geslacht verandert, zal het toch ook de bedoeling zijn om met de andere sekse sex te hebben!? :roll:

De echtgenotes zullen wellicht niet geneigd zijn om nog seks met hun nepvrouw te hebben, en omgekeerd wellicht ook niet. Nogmaals, ik vraag het mij gewoon af.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

19 dec 2023, 11:31

De echtgenotes zullen wellicht niet geneigd zijn om nog seks met hun nepvrouw te hebben
en omgekeerd wellicht ook niet


Geloof mij maar, het hebben van sex is ook voor transgenders een belangrijke drijfveer ...
Laatst gewijzigd door E.T. op 19 dec 2023, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

19 dec 2023, 11:32

Ik ken een trangender en die leeft samen met een man. Het is nog een mooie transgender ook.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

19 dec 2023, 11:58

E.T. schreef:
19 dec 2023, 11:31
...
Geloof mij maar, het hebben van sex is ook voor transgenders een belangrijke drijfveer ...
Dacht ik toch ook. Anders zouden ze toch gewoon vrouwenkleren dragen, eventueel met nep- of opgevulde borsten, maar hun piemel behouden. Zie maar naar Thailand bvb. Jongens prostitueren zich in vrouwenkleren, men ziet zelfs geen verschil tussen die jongens en de mooiste (echte) meisjes van het land.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

19 dec 2023, 12:01

Tot ze naakt zijn ... dan zie je wel verschillen hoor :lol:

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

19 dec 2023, 17:34

Eerst vragen of je eens mag voelen misschien!? Dan hoeven ze zich niet uit te kleden.
Alhoewel, ze plakken hun zaakje onder-achteraan vast. Dan voel je niks, en sta je daar weer. :D

Niettemin, als ze zich dan toch prostitueren, dan heb je toch ook het recht om dit te vragen zekerst ...!? :roll:
Vragen staat vrij, oók in Thailand. :wink:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

19 dec 2023, 23:55

Ik wou nog even terugkomen op de foutieve info die Hobo een paar dagen geleden gegeven heeft:

Hobo schreef:
16 dec 2023, 07:43
Dat wou enkel aangeven dat omtrent transgender zijn, we allen de kenmerken van beide geslachten in ons lichaam dragen, en dat zelfs bij de ontwikkeling van een foetus in de baarmoeder pas na 4 weken een bepaling gebeurt.

De bepaling van jongen/meisje gebeurt op het ogenblik van de bevruchting. Niet 4 weken later.
Wanneer een zaadcel de eicel binnendringt, ligt het geslacht vast omdat de zaadcel ofwel een Y-chromosoom draagt (dan wordt het een jongetje) ofwel een X-chromosoom. Samen met het X-chromosoom van de moeder heb je dan 2 keer X en dus een meisje.


De vergissing in het hoofd van Hobo zit 'm hierin: tijdens die eerste 4 - in feite veeleer zelfs 7 weken - is er aan de foetus op geen enkele manier te zien of je met een jongen of een meisje te maken hebt hoewel de geslachtsbepaling dan al lang vastligt. Maar vanaf dat tijdstip gaat een foetus met XY, door een gen op dat Y chromosoom ervoor zorgen dat de mannelijke geslachtsorganen gevormd worden, meer bepaald testikels.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

20 dec 2023, 11:25

Zo is dat. Heel goed uitgelegd Wil.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

20 dec 2023, 11:40

Dit zal WIL ook wel even toelichten!?
In tegenstelling tot hermafrodieten zijn intersekse mensen niet geboren met een combinatie
van mannelijke en vrouwelijke geslachtskenmerken.
Hermafrodieten zijn een zeldzame aangeboren aandoening waarbij iemand genetisch mannelijk is,
maar fysiek vrouwelijk of vice versa.
EINDE Citaat

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 dec 2023, 13:33

Begin citaat:


Afbeelding


Voor alle duidelijkheid: degenen die zogezegd van geslacht veranderen (Bo, Petra en co.) zijn helemaal niet de personen bij wie intersekse werd vastgesteld.


Ik ken niet één intersekse persoon (voordien genoemd 'hermafrodiet') die van geslacht wil veranderen.
Er zijn echter een heel aantal 'gewone mannen en vrouwen' die de overstap willen maken. Het gaat in bijna alle gevallen om mensen met XX of XY chromosomen én met een lichaam dat ingericht is om resp. kinderen te doen groeien in het lichaam ofwel kinderen te verwekken, maar die graag naar de andere geslachtssituatie willen overstappen.

Volwassenen met dit psychologisch probleem, mogen doen wat ze willen, maar ik zou iedere medicus aanraden om de scalpel ver verwijderd te houden van mensen met die mentale problematiek.

Een anorexiapatiënte ga je toch ook niet 'bijknippen'. Dus een minderjarige met een psychologisch transgenderprobleem ook niet.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 dec 2023, 14:19

In deze video zie je een kerel die zich verkleedt als een vrouw, maar dan wel als een moslima!

Hij claimt een echte vrouw te zijn, maar tegelijk eist hij het recht op hormoontherapie, op chirurgische hulp etc. zodat hij iedereen kan overtuigen dat hij een echte vrouw is.

Eén suggestie: ga eens op bedevaart naar Mekka. De kans is groot dat je voor eeuwig daar blijft.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

31 dec 2023, 11:25

"♫ And so it goes, go round again, but now and then we wonder who the real men are ♪" - J.Jackson


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

31 dec 2023, 14:27

Volgens de mode volgende zomer is de mannenrok in opmars. :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 feb 2024, 23:57

Deze transgender man (biologische vrouw) wil 'tampons voor mannen' kopen, maar die zijn niet beschikbaar. Voor alle duidelijkheid: transgender mannen die nog een vagina hebben, gebruiken dezelfde tampons als alle andere vrouwen.



Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.