God save the King

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 sep 2022, 10:27

Hobo schreef:
20 sep 2022, 08:32
Maar...de bijna hysterische massa, die nu "hun" overleden koningin uitwuifden
ruikt verdacht veel op méé in beeld komen.
Wat met o.a. selfies via de smartphone letterlijk kan geïnterpreteerd worden.
Selfies met de Queen? Ik denk het niet.

Selfies met King Charles? Denk ik ook niet.

Foto's, ja, dat wel. Net zoals de mensen dat 50 jaar geleden al deden.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

20 sep 2022, 11:37

Een nuchter denkend mens begrijpt niets van deze massa hysterie , een poppenkast voor volwassenen . Ieder overlijden brengt leed mee , maar daar kilometers staan aanschuiven voor iemand die men alleen kent van de media ....
Gisteren morgen al vanaf 7 h op VTM, de ganse dag , meer dan 12 h leuteren door hooggeschoolde " Royaltywatchers" over de meest onbenulligheden ! Ook de VRT kan dan niet achterblijven !
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/19 ... oet-queen/


Gisteren was het mooi fietsweer , voormiddag 31 km en namiddag 20 km .... in beide Limburgen !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

20 sep 2022, 12:57

Prins Laurent ergert zich aan gasten op begrafenis Elizabeth: “Queen zou dit poppentheater niet geapprecieerd hebben”
Prins Laurent heeft zich in een interview met ‘La Dernière Heure’ druk gemaakt over de manier waarop de begrafenis van Queen Elizabeth verlopen is. “Het liep daar vol zogezegde ‘hoge pieten’ die zichzelf veel te serieus nemen. Hun enige doel was in de kijker lopen. Daar blijf ik liever ver van weg”, klinkt het.

SVM 20-09-22, 12:41 Bron: La Dernière Heure

Heel dat monarchie gedoe een poppentheater , een operette revue : OPDOEKEN !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

05 dec 2022, 20:51

wardje schreef:
09 sep 2022, 07:04
Charlie Maru,

Vertel! Van achter die gordijnen , ben benieuwd en ik niet alleen denk ik!
Ik hoef niets te vertellen hé wardje......
Het verschijnt druppelsgewijs in de kranten. :wink:

HLN:
Prins Harry vertelt over “de pijn en het leed” van vrouwen in het koningshuis: “Ze spelen een vuil spel”

Opnieuw heeft Netflix een trailer gelost van de documentaire over prins Harry (38) en Meghan Markle (41), die op 8 december online komt. In de video, die je hierboven kan bekijken, is te zien hoe de heisa omtrent Meghan Markle gelinkt wordt aan wat er prinses Diana is overkomen. De prins heeft het over “het leed van de vrouwen die in dit instituut, dit mediacircus, trouwen”. Hij insinueert ook dat sommige verhalen door het koningshuis zelf verzonnen worden.

https://www.hln.be/royalty/prins-harry- ... ~a78eef50/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

16 mei 2023, 20:58

Nu dat ze Kwien is, nog de Sjarel onder de sloef krijgen.....
Ik beklaag toch dat personeel daar..... :roll:

HLN:
“Koning Charles en Camilla hadden na de kroning ruzie over prins Harry”

Hangt er wrevel in de lucht tussen koning Charles (74) en koningin Camilla (75)? In de Britse pers duiken berichten op over een ruzie die na de kroning van de vorst is ontstaan. Zo zou Camilla kwaad zijn over de beslissing om prins Harry uit te nodigen, terwijl Charles het beu zou zijn dat zijn vrouw daarover blijft klagen.

https://www.hln.be/royalty/koning-charl ... ~a5fef917/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

16 mei 2023, 21:44

image.png
image.png (104.69 KiB) 113 keer bekeken