eneco verandert contract

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

hast
Lid geworden op: 16 sep 2022, 20:09

16 sep 2022, 20:21

Hoi
Ik heb al enkele jaren bij Eneco: "Eneco Zon & Wind Go" en "Eneco Aardgas Go". De prijzen zijn nu nog normaal (73€ en 97€/maand. ik zou zelfs nog een beetje terugkrijgen).
Volgende maand loopt mijn contract af en zal dit automatisch worden vernieuwd.
Maar ik vind niets meer terug van de tarieven van de "Go" formules. Ik lees ergens op dit forum terug dat "Go", "Flex" zou worden?
Wat mag ik verwachten?

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

16 sep 2022, 22:40

hast schreef:
16 sep 2022, 20:21
Hoi
Ik heb al enkele jaren bij Eneco: "Eneco Zon & Wind Go" en "Eneco Aardgas Go". De prijzen zijn nu nog normaal (73€ en 97€/maand. ik zou zelfs nog een beetje terugkrijgen).
Volgende maand loopt mijn contract af en zal dit automatisch worden vernieuwd.
Maar ik vind niets meer terug van de tarieven van de "Go" formules. Ik lees ergens op dit forum terug dat "Go", "Flex" zou worden?
Wat mag ik verwachten?
Ik zit al enkele maanden ( vanaf 1 juni ) op Flex in plaats van het vroegere Go voor electriciteit. De voorschot factuur was voordien ( met Go en daarna Flex ) 75 Euro en nu 64 Euro wegens de 6 % BTW verlaging. Er is dus nog steeds geen aanpassing van de voorschot factuur gebeurd. Net vandaag heb ik mijn nieuwe voorschotfactuur betaald.

Er komt bij mij geen gas binnen ( figuurlijk noch letterlijk ) , dus , over de Eneco gasfactuur kan ik mij niet uitspreken.