Wat is er mis met.......

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

31 mei 2023, 10:48

Wat is er mis met een vrouwenlichaam ? En zeker als men al tot "Miss Belgïe" gekroond geweest is...... :?:
Ik kan alléén maar concluderen dat bij sommigen het verstand in de borsten en de kont steekt....... :roll:

HLN:
Chayenne Van Aarle laat borsten vergroten: “Ik voelde me een Miss België met mandarijnenborstjes’

BV“Ik keek in de spiegel en zag een mooie, fiere vrouw met twee lege theezakjes.” Ze praat vrijuit. Vanuit een chirurgische kliniek in Istanbul. Chayenne Van Aarle (23) werd vorig jaar verkozen tot Miss België, maar net onder dat lint sluimerde onzekerheid. Daarom onderging ze een borstvergroting. Hoe ze revalideert, waarom ze net nu voor de ingreep kiest en hoeveel het haar kost, vertelt ze exclusief in dit gesprek. “Ik voel me nu twintig keer vrouwelijker.”

https://www.hln.be/bv/chayenne-van-aarl ... ~a676eae8/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

31 mei 2023, 16:31

Wat is er mis met een vrouwenlichaam ? En zeker als men al tot "Miss Belgïe" gekroond geweest is...
Tja, ze moest maar niet naar de schilderijen van Rubens gaan zien...... :mrgreen:
Afbeelding
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.