Van Hool
-
ferre10 - Lid geworden op: 19 jan 2005, 19:08
- Locatie: berlaar
van horen zeggen:Paul Siemons schreef: ↑13 mar 2024, 22:53Waar heb je die fabel van?boeffer schreef: ↑13 mar 2024, 22:32Bij Opel waren er die bvb de takt time of een gans procede al een hele tijd noteerden, opschreven om in in hun nwe fabrieken te gebruiken. Ook werden persen enz ingepakt om te verhuizen.
Als er iemand dat moest gezien hebben dan is de kans groot dat het gepland was.
er zijn al delen van de productielijn op vrachtwagens gezet en vertrokken naar Macedonië.
grtz
ferre
Mini Mac 2 -2024.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
- Locatie: Antwerpen
Het doek is gevallen en volgens mij is dit nog niet het einde.
Al had Vlaanderen die bussen bij Van Hool gekocht werden die in Macdonië gemaakt. De directie wilde de boel hier dicht.
En de overnemers zijn volgens mij ook enkel in Macedonië geintresseerd.
En is dit maar uitstel.
Al had Vlaanderen die bussen bij Van Hool gekocht werden die in Macdonië gemaakt. De directie wilde de boel hier dicht.
En de overnemers zijn volgens mij ook enkel in Macedonië geintresseerd.
En is dit maar uitstel.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
- Locatie: vlaanderen
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240320_96401818
Door een familie (aandeel) ruzie, en koppige oude knarren gaan er +1800 mensen hun werk verliezen, maar zelf gaan ze geen boterham minder voor eten, ze zullen wel de rijkste van het kerkhof worden,en hun arbeiders die er voor gezorgd hebben dat hun bedrijf een topper in de wereld die zetten ze bij het groot vuil,,9 van de 10 bussen ,in België zijn "Van Hool"ze hebben dank zei hun arbeiders, hier een monopolie positie,maar ze denken alleen aan hun eigen, al die gezinnen die in de miserie zitten,trekken ze zich niet aan ,een schande is het.
https://www.dewereldmorgen.be/artikel/2 ... chande-is/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Odulleke - Lid geworden op: 08 nov 2022, 18:44
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat is goed mogelijk.
Het privévermogen en het vermogen van het bedrijf zijn echter twee juridisch verschillende zaken. Het ene staat los van het andere.
De vennootschap was een N.V. Daarin is het privévermogen beschermd tegen de verantwoordelijkheden die de N.V. op zich heeft genomen.
Het privévermogen en het vermogen van het bedrijf zijn echter twee juridisch verschillende zaken. Het ene staat los van het andere.
De vennootschap was een N.V. Daarin is het privévermogen beschermd tegen de verantwoordelijkheden die de N.V. op zich heeft genomen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Zou ik mogen stellen dat de familie VH het systeem eigenlijk
heeft ge(mis)bruikt om zich via de NV Van Hool buiten proporties
te verrijken?
Ik zie het zo: 1 stichter die 10 kinderen had waarvan 8 in het bedrijf
geparachuteerd zijn geworden ... die hun broek niet gingen verslijten
op de directeursstoelen voor een modaal salaris!
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
- Locatie: vlaanderen
Van Hool heeft de bussen van de lijn mogen bouwen, ze bouwden ook tank en goederen opleggers,ze hadden het monopolie ,en bijna geen concurrenten, en waarschijnlijk ook nog op tijd en stond de nodige subsidies ,ik noem dat fait met het geld in handen,dank zei de arbeiders zijn ze aan de top gekomen, en nu duwen ze "HUN" arbeiders de afgrond in,en komt de lijn ook nog in de problemen,dus is de lijngebruiker ook nog eens de pineutPaul Siemons schreef: ↑10 apr 2024, 15:06Zou ik mogen stellen dat de familie VH het systeem eigenlijk
heeft ge(mis)bruikt om zich via de NV Van Hool buiten proporties
te verrijken?
Ik zie het zo: 1 stichter die 10 kinderen had waarvan 8 in het bedrijf
geparachuteerd zijn geworden ... die hun broek niet gingen verslijten
op de directeursstoelen voor een modaal salaris!
Heb, van horen zeggen, dat het familiefortuin van VH wel enkele miljarden €
zou betreffen?
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.