Warme oproep voor deelname aan masterproef onderzoek naar persoonlijkheid

Dit is de plaats om oproepen te plaatsen: oproep voor medewerking aan een film, tv-programma, radio, enquête, reportage, vrijwilligers, onderzoek, enz.

Laura
Lid geworden op: 20 dec 2020, 16:33

20 dec 2020, 16:39

Afbeelding

Geachte mevrouw/meneer,

Ik ben Laura, student psychologie aan de Vrije Universiteit Brussel en ik volg het laatste jaar van mijn opleiding.

Dit onderzoek gaat persoonlijkheid na aan de hand van vragenlijsten die peilen naar trekken en functioneren van persoonlijkheid.

Uw deelname aan mijn studie zou me enorm helpen bij het realiseren van mijn masterproef. Indien u andere mogelijke deelnemers kent, mag u deze oproep zeker doorsturen.

We zoeken zowel oudere volwassenen van 65+ als andere leeftijdscategorieën 18-65, die de Nederlandse taal beheersen en in België wonen. De deelname aan dit onderzoek is vrijwillig en de afnametijd bedraagt ongeveer 30 minuten.

Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld, we vragen dus nergens uw naam. Dit betekent ook dat we geen individuele resultaten kunnen bezorgen. Indien u graag op de hoogte gehouden wordt van de algemene onderzoeksresultaten, kan u mij een email sturen. Ik bezorg deze dan na het afronden van mijn masterproef.

In de onderstaande link vindt u een verdere toelichting over het onderzoek, waarna u kan beslissen of u deelneemt door het invullen van de vragenlijsten:

https://vub.fra1.qualtrics.com/jfe/for ... sXEGR4yQkZ


Indien u meer informatie wenst, kan u mij altijd contacteren.

Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking!



Met vriendelijke groeten,

Laura Gooskens (Laura.Anita.Gooskens@vub.be)

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

24 jan 2021, 16:32

up
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet