Oproep om deel te nemen aan onderzoek naar winkelervaringen in Colruyt-winkels

Dit is de plaats om oproepen te plaatsen: oproep voor medewerking aan een film, tv-programma, radio, enquête, reportage, vrijwilligers, onderzoek, enz.

JensE
Lid geworden op: 03 feb 2021, 13:54

03 feb 2021, 14:02

Beste lezer,

Voor mijn thesis aan KU Leuven doe ik onderzoek naar de inclusiviteit van Colruyt winkels. Hiervoor heb ik jullie hulp nodig. Om de huidige toestand in Colruyt winkels in kaart te brengen zou ik jullie namelijk willen vragen om deze vragenlijst in te vullen of de link door te sturen. Het invullen van de vragenlijst zou maximum 10 minuten in beslag mogen nemen. Het onderzoek en de vragenlijst focust zich voornamelijk op moeilijkheden die mensen met een fysieke of visuele beperking of ouderen ondervinden in Colruyt winkels. Dus indien u zichzelf tot die categorie rekent zou het erg nuttig zijn als u zelf zou deelnemen. Indien u personen kent met dit profiel gelieve dan deze vragenlijst door te spelen aan hun. Iedereen is natuurlijk welkom om de vragenlijst in te vullen. Merk op dat alle informatie anoniem blijft en u of uw contact op geen ogenblik zal gevraagd worden persoonlijke data mee te delen. Het onderzoek is voorts goedgekeurd door de commissie medische ethiek van KU Leuven. Dit onder de naam Masterproef Jens Ennekens met referentie nummer G-2020-2556-R2(MIN).
De vragenlijst kan u vinden via onderstaande link.
https://kuleuven.eu.qualtrics.com/jfe/f ... Dsmtj40nyZ
Alvast hartelijk dank voor uw hulp. Dan kunnen we samen werken om Colruyt winkels inclusiever te maken.
Indien er nog vragen zijn ben ik te bereiken op jens.ennekens@student.kuleuven.be
Mvg,
Jens Ennekens