Kleinkinderen van 15 + gezocht voor gratis kunstproject Mu ART - a Mu ART te Brugge tijdens de Triënnale

Dit is de plaats om oproepen te plaatsen: oproep voor medewerking aan een film, tv-programma, radio, enquête, reportage, vrijwilligers, onderzoek, enz.

fabiennedelanghe
Lid geworden op: 04 mei 2021, 14:43

04 mei 2021, 15:09

Dag lieve oma's en opa's,

Afgelopen jaar was voor ons allen een bewogen periode en daarom wil ik wat licht en goed nieuws brengen voor deze zomer.

Velen onder jullie zijn reeds met mij mee geweest op pad hier in het mooie Brugge, waar ik gids ben.
We kunnen nog niet op reis maar gelukkig rijst deze zomer de Triënnale weer uit de grond in onze stad en daarom bied ik jullie de mogelijkheid om jullie kleinkinderen gratis te laten deelnemen aan het project Mu ART - a Mu ART kunstpodium door en voor jongeren 15 + "Inspired by Triënnale"

Ik heb dit concept afgelopen jaar vanuit " mijn kot" bedacht ik om deze zomer toch een beetje licht te brengen onder de mensen.

Ik doe een warme oproep naar allen onder jullie die kleinkinderen hebben van 15 + om mee te doen aan dit project, dat weerhouden werd door de curatoren van de Triënnale en het "Inspired by"label mag dragen. De jongeren krijgen na inschrijving 2 canvassen (gratis op te halen in Brugge) en kunnen thuis aan de slag. Op luik 1 maken ze een werk over hoe ze het afgelopen jaar op een minder leuke manier hebben ervaren.vb. hun vrienden missen, ... Luik 2 gaat over de dromen die ze nog hebben en welke opportuniteiten deze periode hen heeft gebracht vb. zichzelf gitaar leren spelen, ....

Deze werkjes kunnen ze deze zomer, op een veilige manier en in kleine groepjes, komen voorstellen op 1 van onderstaande en
door hen gekozen data : 7/7, 14/7, 22/7, 28/7, 4/8, 11/8, 18/8, 25/8.

De inschrijvingen zijn deze week van start gegaan en kunnen via mijn e-mailadres : quality.guide@gmail.com Ze mogen zelf kiezen welk werk ze maken vb. fotografie, collage, acryl, ... De inschrijving is gratis maar wie inschrijf engageert zich dan ook om te komen. Hun werk krijgt een mooie plaats op het parcours van de Triënnale en zal week na week uitgroeien tot 1 groot kunstwerk als teken van verbondenheid onder elkaar.

Hoe geldig inschrijven door volgende items te vermelden :

- naam, voornaam
- telefoonnummer
- leeftijd
- datum wanneer je het werk in de zomervakantie komt voorstellen
- soort werk vb fotografie, collage, acryl, ...

Deze gegevens worden enkel gebruikt in het kader van het project.

Na inschrijving ontvangen de jongeren een deelnemingsnummer als bewijs van hun deelname en waarmee ze de 2 canvassen van 20 cm x 20 cm kunnen gaan afhalen.
Het aantal plaatsen is beperkt dus snel inschrijven is de boodschap.
Ik wil jullie kleinkinderen zeker in mijn team !
Mochten jullie nog vragen hebben, aarzel dan niet om mij via e-mail te contacteren.

Groetjes en tot binnenkort !

Fabienne