Uitnodiging veiling nieuw VTM-programma

Dit is de plaats om oproepen te plaatsen: oproep voor medewerking aan een film, tv-programma, radio, enquête, reportage, vrijwilligers, onderzoek, enz.

Shannen Vincent TV
Lid geworden op: 23 sep 2021, 16:57

23 sep 2021, 17:01

Goedemiddag!

Mijn naam is Shannen Hermans en ik werk als redacteur voor het productiehuis Vincent TV. Momenteel maken wij het nieuwe vtm-programma ‘Eenmaal, Andermaal’.

In dit programma nemen Jacques Vermeire en Axel Daeseleire het tegen elkaar op. Ze schuimen rommelmarkten en antiekwinkels af in verschillende steden op zoek naar de beste stukken die ze later opknappen en weer verkopen op een veiling. Het team met de meeste winst wint en de opbrengst gaat naar Rode Neuzen Dag.

Voor die veiling zijn wij nog op zoek naar bieders. Ze gaat door in samenwerking met het veilinghuis Loeckx in Gent komende dinsdag (28/09). Wie wil meebieden kan op uitnodiging aanwezig zijn. Het enige wat je moet doen is je inschrijven via deze link of mij mailen op shannen.hermans@vincenttv.be.

https://vtm.be/kom-naar-de-unieke-veili ... daeseleire

De items kan je vinden op de website van het veilinghuis Loeckx.

https://loeckx.be/nl/2021/09/28

Hopelijk zie ik jullie daar en kunnen we samen een grote gift doen aan het goede doel.

Groetjes,
Shannen Hermans

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

23 sep 2021, 18:23

Dus je zoekt stromannen om gewoon de prijs op te drijven :mrgreen:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Shannen Vincent TV
Lid geworden op: 23 sep 2021, 16:57

24 sep 2021, 14:24

E.T. schreef:
23 sep 2021, 18:23
Dus je zoekt stromannen om gewoon de prijs op te drijven :mrgreen:
We zijn effectief op zoek naar mensen met interesse in antiek, brocante, ... Of gewoon mensen die hun goed hart willen tonen. Het is natuurlijk altijd leuker om een mooi bedrag aan het goede doel te schenken :-) .