Kleinkind wens

Dit is de plaats om oproepen te plaatsen: oproep voor medewerking aan een film, tv-programma, radio, enquête, reportage, vrijwilligers, onderzoek, enz.

Abuela
Lid geworden op: 04 jun 2022, 11:14

04 jun 2022, 11:20

Regio groot Tongeren, Borgloon…
Wij zijn een koppel van in de 50 en wij hebben een kleinkind wens.
Ook zijn wij pleegouders van mijn nichtje en metekind van 13 jaar. Ikzelf ben in principe hele dagen thuis maar ik wil ook tijd voor mezelf. Zo ben ik o.a. secretaris van een lokale politieke partij en heb ik thuis een atelier waar ik graag werk, ik schilder en maak sieraden. Binnenkort ga ik ook werken met de producten van Scentsy. Mijn man werkt in de horeca en is dus bijna altijd s’ avonds en in het weekend aan het werk. Verder hebben wij een flinke (moes)tuin met kippen en hanen, 3 kleine hondjes op leeftijd en 1 lieve knuffel kater. En we wonen in een doodlopende straat waar kinderen nog gewoon en veilig op straat kunnen spelen. Dus genoeg plek, tijd en vooral goesting 😊
Wij willen meer dan enkel maar oppassen, denk aan extra familie voor de feestdagen, verjaardagen, logeren, dagje weg, speeltuin, terrasjes doen, samen koken en of bakken, tv kijken, bordspelletjes spelen, veel naar de kids luisteren en samen praten, dingen ontdekken, dingen leren, vakanties van zodra we weer mogen (ik zelf en onze dochter zijn principieel niet covid gevaccineerd), helpen met huiswerk enz enz.
Beginnen met 1 dag(deel) per week en als er een klik is en wij ons kunnen aanvaarden en er vertrouwen is opgebouwd kan dit tzt zeker uitgebreid worden.
Nog even onze normen en waarden die wij ook graag gerespecteerd zien: wij zijn vrijzinnig humanistisch, hechten geen specifiek geloof aan en respecteren elk mens én dier. Regels kennen we niet echt, bovendien is dit afhankelijk van het kind zelf, wat het nodig heeft. Wij eten enkel gezonde voeding, geen bewerkte vol met kleurstoffen en andere rotzooi. Snoep is bij ons géén beloning. We kennen wel time outs maar alleen indien dit echt nodig is, bij zeer ongewenst gedrag. Als grootouders mogen we verwennen hé ☺️, wij doen dat in de vorm van aandacht, veel knuffels en leuke verantwoorde cadeautjes.
Heb je na het lezen van onze tekst zin om ons te leren kennen?
Stuur dan gerust een berichtje via (persoonlijk e-mailadres verwijderd door moderator - reageren kan via Privébericht)
Graag tot horens/ziens!