Warme oproep voor deelname onderzoek

Dit is de plaats om oproepen te plaatsen: oproep voor medewerking aan een film, tv-programma, radio, enquête, reportage, vrijwilligers, onderzoek, enz.

MiraDeVooght
Lid geworden op: 28 mar 2022, 21:39

28 mar 2022, 21:43

Warme oproep voor deelname aan masterproef onderzoek naar persoonlijkheid bij volwassenen met de leeftijd van 65 of 65 +

Geachte meneer/mevrouw,

Dit onderzoek gaat persoonlijkheid na aan de hand van vragenlijsten die peilen naar trekken en functioneren van persoonlijkheid.
Uw deelname aan mijn studie zou me enorm helpen bij het realiseren van mijn masterproef. Indien u andere mogelijke deelnemers kent, mag u deze email/oproep zeker doorsturen.
U kan deelnemen indien u 65 jaar of ouder bent (65 +), de Nederlandse taal beheerst en in België woont. De deelname aan dit onderzoek is vrijwillig en de afnametijd bedraagt ongeveer 50 minuten.
Uw gegevens worden vertrouwelijk en anoniem behandeld, we vragen dus nergens uw naam. Dit betekent dat er geen individuele resultaten kunnen overhandigd worden. Indien u graag op de hoogte gehouden wordt van de algemene onderzoeksresultaten, kan u mij een email sturen. Na het afronden van mijn masterproef kunnen bevindingen van het onderzoek bezorgd worden.
In de onderstaande link vindt u een verdere toelichting over het onderzoek, waarna u kan beslissen of u deelneemt door het invullen van de vragenlijsten.

https://vub.fra1.qualtrics.com/jfe/form ... wFnwG3ivAi

Indien u meer informatie wenst, kan u mij altijd contacteren.
Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking!

Met vriendelijke groeten,
Mira De Vooght (mira.de.vooght@vub.be)