Enquête over de toekomst van bezorgrobots voor senioren. Uw mening telt!

Dit is de plaats om oproepen te plaatsen: oproep voor medewerking aan een film, tv-programma, radio, enquête, reportage, vrijwilligers, onderzoek, enz.

Fay123
Lid geworden op: 20 mei 2023, 18:38

20 mei 2023, 18:44

Beste 60-plussers,

Wij zijn Emma, Tijs, Varvara en Ellen-Fay van het Keizer Karel College in Amstelveen, en momenteel zijn wij bezig met een onderzoek. Ons onderzoek richt zich op de mening van 60-plussers over bezorgrobots. Deze robot kan ondersteuning bieden bij het doen van boodschappen. De robot kan bijvoorbeeld geheel automatisch boodschappen voor u doen, maar ze zou u eventueel ook kunnen ondersteunen met het dragen van de boodschappen. We zijn erg geïnteresseerd in uw mening en zouden het op prijs stellen als u de tijd neemt om onze enquête in te vullen.

Hierbij de link naar de enquête: https://forms.gle/qfbUDRYnBivhENm79

Mocht u nog geen 60, maar wel interesse heeft om ons te helpen dan verzoeken wij u vriendelijk om de enquête af te nemen of te verspreiden onder mensen die dit wel zijn, bijvoorbeeld (groot)ouders, andere familie of vrienden.

Als u vragen heeft over het onderzoek of de enquête, kunt u contact met ons opnemen via privéberichten. We zijn bereikbaar om eventuele onduidelijkheden te verhelderen!

Met vriendelijke groeten,

Ellen-Fay, Varvara, Emma & Tijs

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

21 mei 2023, 09:35

Ingevuld !

marleentje
Lid geworden op: 19 aug 2002, 13:18
Locatie: nabij Antwerpen

21 mei 2023, 10:16

Ingevuld, suc6!
Bedenk dat het nooit zo donker is,
of er is altijd wel een lichtpuntje...

audibac
Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Locatie: Haspengouw

22 mei 2023, 09:30

Ingevuld .
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

22 mei 2023, 11:30

Hier het beste bewijs dat, als men ergens op een site "ga kijken", ze weten wie ze aan de lijn hebben, uw mail adres is hier reeds ingevuld
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

22 mei 2023, 11:57

Danny. schreef:
22 mei 2023, 11:30
Hier het beste bewijs dat, als men ergens op een site "ga kijken", ze weten wie ze aan de lijn hebben, uw mail adres is hier reeds ingevuld
En dan ?
Big Brother. is niet meer weg te denken .
Heeft trouwens niets met de Enquête te maken .


Afbeelding
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

22 mei 2023, 16:17

Joy, ik beweer hier niet dat dit iets met de enquête te maken heeft, maar gewoon vooraleer je maar “een woord” gezegd hebt geven ze jou het bewijs dat ze weten wie je bent maar dat ze jouw gegevens niet gaan gebruiken???

Waarom niet zoals op andere sites naar jouw identiteit vragen.

Maar zelfs hier op Seniorennet (en ook op andere sites) houden ze jouw inloggegevens bij, ze zien wie je bent als je je komt aanbieden, persoonlijk heb daar minder problemen mee

Dit is mijn persoonlijke mening (mag het?), maar wie ben ik?
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

23 mei 2023, 14:59

Danny. schreef:
22 mei 2023, 16:17
Joy, ik beweer hier niet dat dit iets met de enquête te maken heeft, maar gewoon vooraleer je maar “een woord” gezegd hebt geven ze jou het bewijs dat ze weten wie je bent maar dat ze jouw gegevens niet gaan gebruiken???

Waarom niet zoals op andere sites naar jouw identiteit vragen.

Maar zelfs hier op Seniorennet (en ook op andere sites) houden ze jouw inloggegevens bij, ze zien wie je bent als je je komt aanbieden, persoonlijk heb daar minder problemen mee

Dit is mijn persoonlijke mening (mag het?), maar wie ben ik?
Groot gelijk heb je.
en nadien staan ze hier te blèten van help mij a.u.b. want mijne mailbox zit vol ..........
dikke zever die oproepen en Enquêtes
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

23 mei 2023, 15:20

Via m'n smartphone komt er automatisch en onmiddellijk een e-mailadres@gmail.com tevoorschijn bij het openen van deze enquête ... reden genoeg voor mij om er onmiddellijk mee te stoppen!

Nu voor spam en zo ben ik niet bang want ik heb geen gmail :P of misschien wel maar ben er nog nooit geweest 8O