Deelnemers 65+ gezocht!

Dit is de plaats om oproepen te plaatsen: oproep voor medewerking aan een film, tv-programma, radio, enquête, reportage, vrijwilligers, onderzoek, enz.

IrisUGent
Lid geworden op: 22 aug 2023, 14:54

22 aug 2023, 15:02

AfbeeldingGoedemiddag!

Bent u of kent u iemand die 65 jaar is of ouder? Dan zou ik uw hulp kunnen gebruiken!

Voor een studie aan de Universiteit Gent ben ik op zoek naar volwassenen van 65 jaar of ouder die doorheen de dag weinig bewegen, grofweg minder dan 30 minuten, en mijn onderzoek een handje vooruit willen helpen!

Wat houdt deelnemen voor u (of uw kennis) in?
Het dragen van een bewegingsmeter gedurende 15 dagen en het beantwoorden van een korte vragenlijst (ongeveer 2-tal minuten per vragenlijst) op een smartphone en dat maximaal 6 keer per dag. Om zowel de bewegingsmeter als de smartphone te overhandigen en weer op te halen, worden er twee huisbezoeken ingepland.

Wanneer? De studie is momenteel lopende tot eind oktober 2023. In die periode kan er worden deelgenomen en in samenspraak met u (of uw kennis) worden er dan twee huisbezoeken vastgelegd.

Indien u (of uw kennis) interesse heeft om deel te nemen, dan hoor ik het zeer graag! U kan mij contacteren per e-mail iris.maes@ugent.be

Alvast enorm bedankt voor uw tijd!

Met vriendelijke groeten,
Iris Maes

IrisUGent
Lid geworden op: 22 aug 2023, 14:54

07 sep 2023, 11:40

Ik ben nog steeds op zoek naar deelnemers! Ik hoor het graag mocht u zelf interesse hebben om deel te nemen of mensen kennen. Bedankt alvast!

IrisUGent
Lid geworden op: 22 aug 2023, 14:54

20 okt 2023, 09:56

Volgende week zouden we de laatste participanten opstarten. We zijn nog steeds op zoek naar deelnemers, bent u of kent u iemand die in aanmerking komt? Dan hoor ik het zeer graag! Bedankt! iris.maes@ugent.be