Gezonde 50-plussers gezocht deelname onderzoek

Dit is de plaats om oproepen te plaatsen: oproep voor medewerking aan een film, tv-programma, radio, enquête, reportage, vrijwilligers, onderzoek, enz.

lsoen
Lid geworden op: 17 feb 2024, 12:44

17 feb 2024, 12:46

Hallo allemaal!

Wil je graag €18 verdienen door mee te doen aan mijn (online) experiment, lees dan verder!

Momenteel doe ik een doctoraat aan de KU Leuven en het doel van mijn onderzoek is om beter de impact en de uitkomst van een beroerte te kunnen inschatten. Zo kunnen we sneller een gerichte revalidatie opstarten en zorgen voor een algemeen beter herstel. Om de uitkomst van een beroerte beter te kunnen inschatten heb ik een nieuwe test ontwikkeld. Aangezien een beroerte vaak mensen ouder dan 50 jaar treft, zijn we op zoek naar honderden gezonde 50-plussers (50 tot 90 jaar oud) die willen deelnemen aan ons onderzoek. Zo kunnen wij deze nieuwe test valideren.

Het onderzoek bestaat uit een eenvoudige computertaak en een online/telefonisch gesprekje en duurt in totaal anderhalf uur. Iedere deelnemer krijgt hiervoor een vergoeding van 18 euro. Het onderzoek kan zelfstandig online uitgevoerd worden, of één van onze medewerkers kan ook ter plaatse komen met een laptop bij de deelnemer thuis. Ben of ken je iemand (of meerdere mensen) die graag zou(den) deelnemen, of kan je mij helpen met het vinden van vele 50-plussers die willen deelnemen, stuur mij een berichtje of mail naar laura.soen@kuleuven.be.

Dankjewel!