Krijg bericht van trocadere.net : bestanden worden verwijderd
-
ghislaine* - Lid geworden op: 27 jan 2005, 13:39
Geachte,
Sedert een paar dagen krijg ik bericht dat mijn account en al mijn bestanden zullen worden verwijderd in een bericht : No-reply@trocadère.net. Ik heb dit bericht altijd al geblokkeerd en als span bestempeld, maar het blijft aanhouden. Kan iemand helpen?
Hartelijke groeten ghis
Sedert een paar dagen krijg ik bericht dat mijn account en al mijn bestanden zullen worden verwijderd in een bericht : No-reply@trocadère.net. Ik heb dit bericht altijd al geblokkeerd en als span bestempeld, maar het blijft aanhouden. Kan iemand helpen?
Hartelijke groeten ghis
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
Krijg je berichten van @trocadère.net. via een E-mail of via een browser?ghislaine* schreef: ↑26 aug 2024, 15:56Geachte,
Hartelijke groeten ghis
-
Abbs,
Ik krijg de berichten via E-mail.
Ik heb me al afgevraagd of je een mailaccount kunt verwijderen, maar ik denk dat het een proces is zoals het verwijderen van Facebook (wat praktisch nooit lukt)
grtjes
ghis
Ik krijg de berichten via E-mail.
Ik heb me al afgevraagd of je een mailaccount kunt verwijderen, maar ik denk dat het een proces is zoals het verwijderen van Facebook (wat praktisch nooit lukt)
grtjes
ghis
-
- Contacteer:
Ja je kan hem niet meer gebruiken en een nieuwe aanmaken, ik zelf heb een aantal e-mail programmasghislaine* schreef: ↑28 aug 2024, 11:09Ik krijg de berichten via E-mail.
de één voor belangrijke zaken (zoals bank, gemeente enz) en één voor forums en één voor als ik iets bestel.
Bij de laatste heb ik af en toe spam en al,s dat te veel is gebruik ik die niet meer en maak een nieuwe.
Daar neem ik een Hotmail of Gmail voor.
Of anders eens kijken of Spamfighter iets voor je is: https://www.spamfighter.com/SPAMfighter ... efault.asp
-
Abbs,
Hartelijk bedankt voor jouw nuttige tips. Ik ga spamfighter installeren en ook voor bepaalde zaken een nieuw account maken.
Ik heb nog een vraagje: als ik een mailaccount niet meer gebruik kunnen er dan via dit account nog "ongewenste zaken" op de computer terecht komen?
Grtjes
ghis
Hartelijk bedankt voor jouw nuttige tips. Ik ga spamfighter installeren en ook voor bepaalde zaken een nieuw account maken.
Ik heb nog een vraagje: als ik een mailaccount niet meer gebruik kunnen er dan via dit account nog "ongewenste zaken" op de computer terecht komen?
Grtjes
ghis
-
- Contacteer:
Verwijder het account uit elk e-mail programma zodat je hem niet meer kan aanklikken, tip leeg hem eerst.ghislaine* schreef: ↑28 aug 2024, 18:06Ik heb nog een vraagje: als ik een mailaccount niet meer gebruik kunnen er dan via dit account nog "ongewenste zaken" op de computer terecht komen?
Hierdoor kan je per ongeluk er niet meer op klikken waar4door er berichten worden binnen gehaald.
-
Abbs,
ik heb spamfighter gedownload maar krijg hem niet tussen mijn mailaccount, ik krijg wel een mail dat de download is geslaagd maar ik krijg die niet tussen mijn mail items.
Wat deed ik verkeerd?
grtjes
ghis
ik heb spamfighter gedownload maar krijg hem niet tussen mijn mailaccount, ik krijg wel een mail dat de download is geslaagd maar ik krijg die niet tussen mijn mail items.
Wat deed ik verkeerd?
grtjes
ghis
-
- Contacteer:
Hallo,
Voor welk email programma?
Hier enig uitleg: https://help.jimdo.com/hc/nl/articles/3 ... ailaccount
Voor welk email programma?
Hier enig uitleg: https://help.jimdo.com/hc/nl/articles/3 ... ailaccount
-
Abbs
Het is voor hotmail.
grtjes
ghis
Het is voor hotmail.
grtjes
ghis
-
- Contacteer:
Heb je hier wat aan: https://issuu.com/hotmailnederland/docs ... tmail_acco
-
Abbs,
Het lijkt nu aan de betere hand. I cross my fingers...
Hartelijke groetjes,
ghis
Het lijkt nu aan de betere hand. I cross my fingers...
Hartelijke groetjes,
ghis
-
- Contacteer:
Heel goedghislaine* schreef: ↑03 sep 2024, 13:01Het lijkt nu aan de betere hand. I cross my fingers...
Hartelijke groetjes,