Buenosearch verwijderen...-opgelost-

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

popol
Lid geworden op: 21 mar 2005, 19:53
Locatie: Mol

14 aug 2014, 18:15

Beste vrienden,

door het downloaden van een programmaatje heb ik ook onbewust "Buenosearch" op mijn pc gezet... En ik zou dit graag verwijderen, doch dit lukt me langs geen kanten...
Kan er iemand mij, in simpele verstaanbare taal, hieri verder helpen aub..
Vriendelijk dank bij voorbaat,
Popol :wink:

mendo
Lid geworden op: 20 jun 2011, 11:48

14 aug 2014, 20:52

Het ware beter geweest dat je deze vraag in het onderdeel Spyware gesteld had. daar hoort het eigenlijk thuis.
Verhaegen zal het wel voor u verplaatsen zodra hij het opmerkt.
Niet vergeten…
De installatie van gratis-software gaat vaak gepaard met een aanbod tot installeren van ongevraagde programmas’ of toolbars. Verwijder desgevallend het vinkje bij die EXTRA aanbieding.

popol
Lid geworden op: 21 mar 2005, 19:53
Locatie: Mol

14 aug 2014, 23:32

Ik heb het verplaatst naar "Spyware", zoals gevraagd... zoals Mendo voorgesteld had ! Ik heb ook geprobeerd wat Iceman voorstelde, doch krijg bij de download het bericht dat dit schadelijk kan zijn voor mijn pc :? !!?? Wat moet ik nu doen ? Gelieve mij te willen antwoorden via het onderdeel "Spyware" - ik ga deze dan ook verder sluiten...

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

15 aug 2014, 10:18

ik heb het topic verplaatst naar spyware
in het vervolg gewoon even vragen , om het te verplaatsen
dan verplaats ik het


popol


Beste vrienden,

door het downloaden van een programmaatje heb ik ook onbewust "Buenosearch" op mijn pc gezet... En ik zou dit graag verwijderen, doch dit lukt me langs geen kanten...
Kan er iemand mij, in simpele verstaanbare taal, hierin verder helpen aub..
Vriendelijk dank bij voorbaat,
Popol



--------------------------------
het is niet schadelijk
je moet het toelaten

popol
Lid geworden op: 21 mar 2005, 19:53
Locatie: Mol

15 aug 2014, 19:45

Beste vrienden,

sorry voor het laattijdig antwoorden, doch door omstandigheden niet eerder kunnen reageren, doch juist alles, zoals vooropgesteld, uitgevoerd en het is wel degelijk verwijdert van mijn pc - waarvoor dank aan alle hulp :lol: !
Met deze sluit ik dan dit onderwerp...
Iedereen nog een prettige zondagavond en tot de volgende keer,
vriendelijke groetjes :wink: ,
Popol