Spybot- search and destroy

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

15 sep 2014, 13:04

Gisteren spybot gedownload.

Binnen de 5 minuten had ik verschillende "brol" op mijn computer.

Bijna heel de nacht gewerkt om die brol te verwijderen, zelfs mijn startpagina was overgenomen door iets anders, gelukkig kon ik het meeste verwijderen of vernietigen met de shredder van McAffee.

Sommige mappen van die brol, zelfs als ze leeg zijn, kan ik niet "vershredderen", of zelfs niet verplaatsen naar een versnipper map(map die ik aanmaak om alles wat moet versnipperd worden daarin te plaatsen).

Nu zijn er nog een aantal mappen van die brol, sommige leeg en andere met een aantal bestanden in, die ik niet kan vernietigen.

Spybot heeft wel een aantal problemen opgelost maar er is ook brol bijgekomen waarvan sommige moeilijk zijn te verwijderen

Wat is de oplossing?

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

15 sep 2014, 14:14

janieburton

Unlocker downloaden
http://www.filehippo.com/download_unlocker/tech/
bij het installeren goed uitkijken dat u niets ongewenst installeert de gratis programma(tjes) worden meer en meer vergezelt van ongewenste "onderdelen" dus zien om vinkjes te plaatsen of weg te doen.

Sony
Laatst gewijzigd door Sony op 15 sep 2014, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
I Afbeelding SeniorenNet

janieburton
Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50

15 sep 2014, 22:52

Dank ga het morgen proberen