virus- spyware beveiliging tijdelijk uitschakelen-opgelost-

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

e605
Lid geworden op: 24 jun 2007, 01:44

15 sep 2014, 23:28

Hallo, ik wou systeemherstel uitvoeren ivm uitgeschakelde audioservice, dat mislukte met als eventuele reden dat de virusbeveiliging ingeschakeld is.
Hoe schakel ik die tijdelijk in/uit, kan dat zonder die specifieke code want die ken ik niet meer... ik heb een betaalde avg, en een malwarebytes premium op een Asus win 8.1.

Reeds bedankt voor uw eventuele raad.

eZeshonderdenVijf

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

16 sep 2014, 14:09

e605,

de bescherming uitschakelen:
Rechts klikken op de ikoon van AVG en ook van Malwarebytes.
AVG kunt u instellen op een bepaalde tijd Malwarebytes start terug na het starten van de computer.
Dat was het antwoord op uw vraag.
Maar ik begrijp niet goed dat uw beveiliging het ophalen van een herstelpunt zou bemoeilijken.
Wat is het probleem met uw computer ?
Een herstelpunt ophalen dat besmet is helpt u niet verder.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

e605
Lid geworden op: 24 jun 2007, 01:44

16 sep 2014, 21:37

Probleem is dat ik geen geluid en WMP meer heb.... bij 'geluidsprobleem oplossen' sta dat er geen verbinding is met een audioservice. De miserie is begonnen met het updaten van mn Tomtom, dat ging alleen met google crome, normaal gebruik ik IE, toen ik dus crome installeerde opende sommige links met crome en dan had ik geen internetverbinding meer....

Ik erger me kapot aan die vermaledijde win 8.1 .....

e605
Lid geworden op: 24 jun 2007, 01:44

17 sep 2014, 14:01

Opnieuw geïnstalleerd..

Slotje.