Search Here

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

paquito
Lid geworden op: 27 aug 2005, 14:09
Locatie: borgerhout

19 dec 2014, 16:41

Het spijt mij Sony, maar ik geraak niet aan dat tabblad" Internetopties". Ik heb dat nochtans vroeger veel gebruikt toen stond dat onder extra maar nu kan ik het niet meer vinden. Het gaat al dank zij jullie een pak gezelliger met mijn Explorer en daar ben ik al zeer blij mee.
met de beste groeten,
Paquito
Als ik het niet weet, kan ik het maar beter vragen.
Windows 8.1
Groetjes Paquito.
HP pavilion
2TB
16 GB ram
Ik gebruik Corel Paint Shop Pro Photo X6

paquito
Lid geworden op: 27 aug 2005, 14:09
Locatie: borgerhout

19 dec 2014, 16:55

Beste mensen,
Als ik niet direct antwoord is dat geen kwade wil. Maar ik krijg soms dagen geen mailtje verstuurd. Ik werk op Internet met Base en ik heb er al een paar keer naar gebeld. Maar het is een algemeen probleem waar ze al maanden naar op zoek zijn en ik vind Telenet nogal duur.
Met de beste groeten Paquito
Als ik het niet weet, kan ik het maar beter vragen.
Windows 8.1
Groetjes Paquito.
HP pavilion
2TB
16 GB ram
Ik gebruik Corel Paint Shop Pro Photo X6

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

19 dec 2014, 19:37

paquito,

Eerst moet u er zeker van zijn dat het eerste tabblad van Internet Explorer Seniorennet is, daarom zet volgende link in de adres balk:
http://www.seniorennet.be/
Verwijder daarna al de tabbladen die voor het tabblad van Seniorennet staan. (sluiten met het kruisje op het tabblad) zodat er nog maar één overblijft.
Open nu de scharms bar (rechterkant scherm met muis aanwijzer van boven naar onder glijden) Klik op zoeken (vergrootglas) --> type in Internetopties --> tabblad algemeen --> Startpagina --> Huidige gebruiken --> Toepassen --> OK.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

hjb
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Locatie: o.vl.

20 dec 2014, 02:14

"en ik vind Telenet nogal duur."

ter info: basic internet van Telenet kost 26€ in de maand.
ik kan niet beoordelen of dat duur is voor u.

hier na te lezen:

http://telenet.be/nl/internet/basic-internet
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender

paquito
Lid geworden op: 27 aug 2005, 14:09
Locatie: borgerhout

20 dec 2014, 06:01

Ja, Hjb
Dat kan kloppen maar wij hebben dat pakketje bij Base dat ± op € 56 komt met vaste telefoon bij. En bij Telenet komt dat op ± € 73 per maand en dat is toch € 204 per jaar extra. Betalen kan ik dat wel hoor maar het geeft mij een zeer ongezellig gevoel.
Toch bedankt voor uw antwoord,
Met de beste groetjes,
Paquito
Als ik het niet weet, kan ik het maar beter vragen.
Windows 8.1
Groetjes Paquito.
HP pavilion
2TB
16 GB ram
Ik gebruik Corel Paint Shop Pro Photo X6

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

20 dec 2014, 11:03

paquito,

hebt u Seniorennet als startpagina kunnen instellen ?

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

paquito
Lid geworden op: 27 aug 2005, 14:09
Locatie: borgerhout

20 dec 2014, 16:45

Nee Sony,
Eigenlijk niet, want ik krijg steeds Google klik dan op verwijderen en dan klik ik het Sennet aan, wat een kleine moeite is. Ik kan dat extra, dat vroeger rechts vanboven stond niet meer vinden op de startpagina van Sennet. Maar het gaat zo ook hoor.
Toch bedankt hoor,
Met de beste groeten en Prettige feestdagen,
Paquito
Als ik het niet weet, kan ik het maar beter vragen.
Windows 8.1
Groetjes Paquito.
HP pavilion
2TB
16 GB ram
Ik gebruik Corel Paint Shop Pro Photo X6