Virus scanner

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.

navarro
Lid geworden op: 04 jan 2014, 12:41

30 jan 2015, 22:55

verhaegen schreef:van lezen wordt men normaal wijzer
maar soms moet men wél méér dan lezen
t'is niet omdat die goed zijn best doet , dat die ook niets anders doet
het paard van troje zal iedereen wél kennen vrees ik

navarro
ik zou toch op uw uitspraken letten , tegenover andere posters
dergelijke taalgebruik komt me bekend voor , en staat me totaal niet aan
mischien moet ik ook even chinees ga spelen naar uw antecedenten ?
ik denk dat de naam mendo alias navarro niet ver zoek zijn
@verhaegen als je denkt dat ik mendo ben,ja ben je wel totaal verkeerd hoor!
Heb die mens weleens gelezen hier in het verleden.
Opletten dat is uit mijn woordenboek geschrapt,zo dus mag mijn mening geven toch!
Lees wel dat je jij de bigboss bent hier op het forum.
groetjes

marieke72
Lid geworden op: 25 jan 2014, 22:00

31 jan 2015, 01:11

Het is geweten dat Verhaegen 'n kei is maarrrrrrrrrrrrr.een minpuntje aan hem, hij maakt nooit zijn zinnen af
aan ons om te rade wat hij bedoeld
DEsktop ,Win 7 Home Premium - Service pack 1, Processor AMD Phenom(tm) , X6 1100T , 64 bit
8 Ram

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

31 jan 2015, 10:35

bmh
ik ben inderdaad niet onfeilbaar , verre van zelfs
maar der speelt wél een beetje méér mee in dergelijke zaken , als alléén maar puur een virusscanner
soms moet men eens toch eens wat verder kijken (tenzij men tunnelvisie heeft)
china is géén westers land , daar denken ze nu eenmaal op een andere manier , hoe denk je dat ze anders méér dan 1 miljard mensen zolang onder de duim kunnen houden hebben , zelfs nu nog met alle communicatiekanalen en ontwikkelingen die der zijn , zitten ze nog onder een duim
der zijn ook andere dingen te lezen over die .....
http://www.ibtimes.com/privacy-issues-c ... oming-more
http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Left
misschien dat je daar dan ook eens naar op zoek moet gaan
en der dan toch eens duchtig over na te denken , via meerdere invalshoeken , en met de achterliggende gedachte , info is macht
en niet gewoon alléén als antivirusscanner


Mastacembelus
ten eerste , het was géén vraag van Phine, het was een gewoon een posting met positieve commentaar over die chinese antivirusscanner
Phine schrijft der in de positieve zin over , waarom zou ik dan niet in negatieve zin der over mogen schrijven ?
je zegt toch zelf dat er meningen mogen zijn .


navarro
lezen zou de eerste vereiste moeten zijn , zeker als men zich op een forum inschrijft , en de voorwaarden eerst leest vooraleer men zich voor akkoord verklaart om de voorwaarden te accepteren
daar staan namelijk bepaalde dingen in , hoe men zich moet gedragen op een forum

Phine
Lid geworden op: 30 jan 2015, 13:52

03 feb 2015, 10:39

Volgens mij heeft het feit dat dit door Chinezen gemaakt is weinig te maken met deze Anti Virus. Volgens vele test scoort Qihoo uitstekend, als 1 van de weinigen. Ik heb Qihoo sinds kort draaien en ben uitermate tevreden.

Dankzij Qihoo start mijn laptop een keer zo snel op. Iets van 30 items konden beter met opstarten, en dat terwijl ik toch al vrij rigoureus mijn opstartlijst had aangepast. Iedereen moet het verder zelf weten, ik probeer alleen mensen te helpen met een goed programma.

hjb
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
Locatie: o.vl.

03 feb 2015, 17:36

"Volgens vele test scoort Qihoo uitstekend".

kan zijn, maar:


"Qihoo, het bedrijf achter 360 Internet Security, is van Chinese origine. Op zich geen probleem, maar je houdt misschien toch maar beter in het achterhoofd dat het bedrijf enige tijd geleden een paar keer in opspraak is gekomen, onder meer omdat men het blijkbaar niet al te nauw nam met de privacy van de gebruikers. Je doet er dan ook goed aan het privacybeleid door te nemen voor je het programma installeert."

bron: ZDnet
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender