wie heefrt er ervaring met win 32evo-gen susp

Spyware is software die in het geheim op je computer wordt geplaatst en die persoonlijke gegevens doorstuurt, reclame toont, enz. Stel hier vragen, leer hoe je ervan af kan komen en hoe het te voorkomen.
inina

30 jan 2015, 12:22

Wie heefrt er ervaring met " win 32evo-gen susp "mijn Avast virus scanner geeft aan dat dit schadelijk is voor mijn computer. Maar hoe moet ik het verwijderen. Ik vond enkel Engelse teksten op het interenet.

Is er iemand onder jullie die een Nederlandse werkwijze heeft die beschrijft hoe dit item van een PC kan verwijderd worden?

Dank bij voorbaat
Inina

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

30 jan 2015, 13:23

doe eens een scan met malwarebytes
als die daarin gevonden wordt , kan je hem daarmee verwijderen
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=179634
inina

30 jan 2015, 14:17

Heb scan zojuist uitgevoerd met Malwarebytes. Er werd van alles gevonden maar hetgeen er moest gevonden worden en waarvoor ik jullie hulp had gevraagd staat er niet tussen.

wat doe ik nu met wat wel door Malware bytes gevonden is? Mag alles zonder problemen verwijderd worden? Want ik weet helemaal niet waarvoor deze bestanden of key's dienen.

Ik wilde er een printscreen van maken en naar jullie op het forum sturen maar ik weet niet hoe ik een Word document met een antwoord/vraag op dit forum mee kan versturen.
graag een reactie aub
Dank bij voorbaat
Inina

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

30 jan 2015, 15:51

alles wat malwarebytes vind mag verwijderd worden door malwarebytes


hoe hier iets zetten ?
gewoon , de text selekteren , dan de text kopieren
naar hier komen , nieuw antwoord klikken
rechtsklik in het lege vlak en kies "plakken "
dan staat dat daar

voor een printscreen is het gewoon klik boven dat nieuw antwoord op :(het blauwe text)
foto in bericht toevoegen ? klik hier
daar op bladeren
tot ge de foto aanklikt
dan op
afbeelding verzenden
even wachten
en dan op klikken op :
Klik hier om terug naar het forum te gaan
en dan op ok onderaan uw bericht

zie zandloper
Afbeelding

zie witte pijl
Afbeelding